Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2012 (endret) Del Skrevet 23. September 2012 (endret) - Det var som å spille på hjemmebane, skrev Petter Belsvik om kampen i Skien. Nå reiser vi til Molde for å ta en ny borteseier med STB! Blir du med? I 2012 er det givende å være supporter! Vi spiller en stor rolle for klubben når vi nærmer oss sesongavslutningen. Vi skal ikke gi oss, og selv gullkandidat Molde skal få kamp til døra. Tornekrattet skal synges ut. Bli med på langtur til Molde! Vi reiser fra Bekkestua søndag morgen kl 08:00 og returnerer rett etter kampslutt. Det er altså fint mulig å rekke jobb på mandag. Prisen er 400 kr t/r. Meld deg på ved å benytte skjemaet nedenfor eller turtelefonen på nr 464 88 600. Meld deg på nuh! Link: http://www.stabaek.no/nyheter/molde-away-1291 Ingen grunn til å sitte hjemme å kjede seg en søndag uansett når du kan reise på tur med SS. Endret 24. September 2012 av alltidblaa La inn artikkel og bilde 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 23. September 2012 Del Skrevet 23. September 2012 Kan nevnes at vi kommer en gjeng på 7-9 stykker fra Trondheim, satser på godstemning i Molde når SS-bussen kommer 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 23. September 2012 Del Skrevet 23. September 2012 Bra jobbet, Maggs! Håper du fortsetter rekrutteringen der oppe! Herlig, vi sees Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Meld dere på her http://www.stabaek.no/nyheter/molde-away-1291 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Har meldt meg på, to av mine kamerater skal melde seg på! Blir en konge tur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Bra! Bare å følge henkes eksempel og melde seg på, årets siste langtur jo!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Muligens også siste langtur i TL på en stund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Selvfølgelig påmeldt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 inferno stiller fra fredagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Kommer fra trondheim sammen med tora berger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Kommer fra trondheim sammen med tora berger Ligger du i pulk da eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 24. September 2012 Del Skrevet 24. September 2012 Påmeldt. Blir siste mulighet til langtur på en del år for min del, så kan jo ikke annet enn å melde meg på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. September 2012 (endret) Del Skrevet 25. September 2012 (endret) inferno stiller fra fredagen. Alle to eller bare deg? Endret 25. September 2012 av hdaniels 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 jaggu skal ikke jeg oxo være med! er så glad i disse gutta på tur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 25. September 2012 (endret) Del Skrevet 25. September 2012 (endret) Sakset fra mailrunden jeg hadde med sikkerhetsjefen i Molde: Velkommen. Dere får kjøpt billetter i lukene 9 og 10 på stadion til kr. 180,-. Dere skal på inngang 6 med kapasitet på 700, både ståplasser og sitteplasser. Bussjåfør får gratis adgang. Velkommen Mvh Arve Tovan Sikkerhetssjef Molde fk Endret 25. September 2012 av BjørnC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig å bli plukket opp i byen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig å bli plukket opp i byen? Kan vi kjøre innom Gjøvik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 25. September 2012 Del Skrevet 25. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig å bli plukket opp i byen? Kan vi kjøre innom Gjøvik? Er det lov til å ha med medbrakt på bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig å bli plukket opp i byen? Kan vi kjøre innom Gjøvik? Er det lov til å ha med medbrakt på bussen? Når er vi hjemme igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig å bli plukket opp i byen? Kan vi kjøre innom Gjøvik? Er det lov til å ha med medbrakt på bussen? Når er vi hjemme igjen? Jeg synes det er teit at de under 14 ikke reiser gratis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig å bli plukket opp i byen? Kan vi kjøre innom Gjøvik? Er det lov til å ha med medbrakt på bussen? Når er vi hjemme igjen? Jeg synes det er teit at de under 14 ikke reiser gratis. Så du mener hele U1912 skulle reise gratis?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig å bli plukket opp i byen? Kan vi kjøre innom Gjøvik? Er det lov til å ha med medbrakt på bussen? Når er vi hjemme igjen? Jeg synes det er teit at de under 14 ikke reiser gratis. Så du mener hele U1912 skulle reise gratis?? Hvorfor må ikke sjåføren betale? Han er jo med på turen han også, og han får sitte helt foran. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Hvor mange påmeldte er det nå? Kan man kjøpe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig å bli plukket opp i byen? Kan vi kjøre innom Gjøvik? Er det lov til å ha med medbrakt på bussen? Når er vi hjemme igjen? Jeg synes det er teit at de under 14 ikke reiser gratis. Så du mener hele U1912 skulle reise gratis?? Er billett inkludert i prisen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Kan man kj�pe billetter i porten? Hvor mye koster bussen? Kan jeg ta med folk som ikke er medlem? Er det mulig � bli plukket opp i byen? Kan vi kj�re innom Gj�vik? Er det lov til � ha med medbrakt p� bussen? N�r er vi hjemme igjen? Jeg synes det er teit at de under 14 ikke reiser gratis. S� du mener hele U1912 skulle reise gratis?? Er billett inkludert i prisen? Kan man fly opp, og sitte på med bussen ned igjen for halv pris? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Er dere ferdige nå som dere har nådd maks antall siterte innlegg? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 26. September 2012 Del Skrevet 26. September 2012 Er dere ferdige nå som dere har nådd maks antall siterte innlegg? Kan du skru opp maksgrensen på siterte innlegg? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå