Gå til innhold

kamptråd: Molde-Stabæk

Håvard
 Del

Anbefalte innlegg

Sitter på hytta uten PC, derfor kort statistikk. Det blir topp mot bunn, beste hjemmelag mot dårligste bortelag. Molde må vinne for å ta tilbake tabelltoppen, og skal også revansjere poengtap i Skien og cuptap i Tromsø.

Hjemme har vi: 8-3-6

Borte har vi: 3-5-7

Totalt: 11-8-13

Siste borteseier kom i 06, siste bortepoeng i 08

Molde er storfavoritter, og selv optimister holder seg nok borte fra B på tippekupongen. Vårt håp ligger nok i slitne Molde-bein og en kraftig undervurdering. Selv med tap kan TL-plassen reddes (i teorien), så vi håper på dette årets største bombe i TL

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye lekne øvelser der. Prøver vel fortsatt å få opp humøret naturligvis, men mot Molde trenger vi nok all den drill tida tillater.....

Prove me wrong, håper på et lite under!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget:

Sayouba,

Hammer, Ville, Elfar, Bjarni

Fredrik, Adnan, Herman, Christer

Veigar, Franck Boli

Ikke de store endringer, men positivt at vi prøver en endring på topp.

Hundstad spiller istedet for Elfar, og Haugsdal spiller istedet for Stengel

Endret av MattaS
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt gammeldags Pallskogmål! Herlig

Men dessverre kaos i forsvar, som vanlig. Ville har null kontroll på Chukwu. Dette kan bli stygt hvis gutta ikke våkner snart.

Forsvaret må skjerpes betydelig, så må vi bare fortsette å kontre!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes vi hadde årsbeste fremover. Men forsvarsspillet er som det har vært i hele år. Men alt i alt syntes jeg guttene gjør en bra kamp i dag. Tenk hvis vi kunne vært like effektive i hele år som vi har vært i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er gode til å spille gjennom midten framfor å la oss presse ut på kantene. Heroisk av gutta! Molde var helt på hæla og skrek i fortvilelse på tribunene over at lille jumboStabæk feide gjennom dem gang etter gang. Synd at veigar ikke putter osv, men dette var langt mer enn forventet og en stor opptur etter ffk-matchen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føles litt spesielt å si at dette er den morsomste kampen jeg har opplevd i år når det ble tap. Av de kampene man vant var Odd en lidelse mot slutten, Sandnes Ulf grei nok, Lillestrøm handlet det om de første 20. Vålerenga så jeg kun på TV. Tror at man har et lag som skal kunne bite godt fra seg i Adecco, kanskje topp seks og kvalik?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"- Det er ikke kjekt å slippe inn mål etter elleve sekunder. Dessuten er det klart frispark til oss to ganger før det andre målet til Stabæk går inn. Det siste målet er litt dårlig konsentrasjon. Egentlig slapp vi inn ett mål på de 90 minuttene. Resultatet var verre enn kampen, sier Solskjær til Nettavisen."

:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, mulig det var dårlig konsentrasjon på flere tidspunkter der. Egentlig har vi sluppet inn mange færre mål i år, så egentlig skal vi holde plassen greit. Egentlig burde forbundet ta det med i beregningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er av interesse, men som interessert i statistikk, rekorder og i tillegg videoredigering, var jeg nødt til å sjekke Boli-scoringen opp mot Mjeldescoringen tidsmessig.

Siden fløytesignaler er det som "setter i gang kampen", har jeg brukt lyden av fløyten som utgangspunkt for når tidsberegningen begynner (første frame med fløytelyd = kampstart). Dermed har jeg kommet med disse tidene:

Bolis scoring kommer etter 12 sek og 72 hunderdeler

Mjeldes scoring kommer etter nøyaktig 11 sek.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå virker det som om Martin Andresens hurtigscoringsrekord forlengst er fjernet ("rekorder"-linken på vår fantastiske nye hjememside leder til andrelagets serieoppsett), men det er nå godt at den er blitt strøket på ordentlig (for det var vel godt over 12 sekunder?).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge tv2 var ballen i mål etter 12,87 (?) sek i går.

Rart. Lurer veldig på hvordan de har fått til det. Da må opptaket jeg ha fått mangle noen frames som kutter ned tiden. Men ikke merkbart... Hmmm...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

kamptråd: Molde-Stabæk
  • Opprett ny...