geirti 12 274 Del Skrevet 10. Oktober 2012 Del Skrevet 10. Oktober 2012 En periode med veldig tøft kampprogram går mot slutten. A/B på søndag er eneste kamp for chixa de neste to ukene. Den er ikke den eneste viktige kampen, da LSK samtidig drar til Røa"banen", og forhåpentligvis legger igjen noen poeng der. La oss si det blir uavgjort mellom oss og A/B og seier til Røa, det gir følgende tabell: 1. SFK +49 44p 2. LSK +34 44p 3. Røa +37 43p 4. A/B +37 41p Den jevneste tabellen får vi selvfølgelig om både Røa og A/B vinner, men det driter vi i. Chixa har nå hatt tre midtukekamper på rad, i tillegg til helgekamper i serien. Vi var uheldige og tapte mot LSK i første kamp av disse, ellers har det gått på skinner: seks poeng av seks mulige i serien og avansement i både CL og NM. Uheldigvis kommer også neste runde med CL-kamper innimellom seriekampene, slik at vi fra 28.oktober får fem kamper på 14 dager. Problemet er at mange av disse kampene blir tøffe. Hjemme mot Røa blir tøft. Likeså borte mot Klepp. Begge disse må sannsynligvis vinnes hvis vi skal kunne ta gull (og kvalifisere oss for CL neste sesong). Begge kampene mot Juvisy blir tøffe, men vi håper på avansement igjen. Kun den siste kampen av disse fem, hjemme mot Ørn, må betraktes som enkel. Der skal vi vinne greit, og kanskje kan det hele krones med gullmedaljer ved kampslutt? Etter dette vil det kun være cupfinalen igjen i år. I fjor føler jeg vi berget sesongen etter en altfor spennende cupfinale. Jeg håper vi ikke trenger det i år også. Og jeg håper for guds skyld vi ikke møter Røa igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 13. Oktober 2012 Del Skrevet 13. Oktober 2012 Det ble nok Røa i Cupfinalen, et lag vi aldri har tapt mot. Egentlig hadde jeg også ønsket meg litt forandring i år og heller fått Arna, men etter å ha sett intervjuet med Røas trener og noen spillere etter semifinalen, der de sa at cupfinalen i fjor var det værste de hadde opplevd og at det skulle hevnes i år, så ser jeg virkelig frem til å slå kunstgresslaget fra feil side av ælva. ArnaBjørnar derimot, har aldr tapt en cupkamp mot oss og vi har ofte slitt mot dem. I fjor var de også det første laget som klarte å vinne på Nadderud. Dersom det gjentar seg i år vil jeg tro det løpet er kjørt. Derimot er noe av forberedelsene til morgendagens kamp endret fra i fjor, da de hadde veldig rask, komfortabel og effektiv transport fra Gardermoen til Nadderud, noe som gav dem veldig god tid til å forberede seg på stadion. I år skal jeg istede hente Høvik menighet i Hjartdal kl 12 sa da rekker jeg kampen akkurat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Lagoppstilling: Ingrid H - Cathrine, Toril, Siri, Ingrid B - Ingvild, Katrine, Andrine - Leni, Ada, Kristy. Benk: Guro - Ina, Ida, Caroline, Maren, IK, Melissa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. Oktober 2012 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2012 (endret) Det står på altomfotball.no at denne skal vises på nrk.no, er det bare jeg som er dårlig til å lete? Endret 14. Oktober 2012 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Da kan vi avlyse seriegull? Og hvorfor det? Dette har vi jo gitt bort selv. Vet ikke om det var Eide eller spillerne på banen, men det virket jo som de ikke ville opp i angrep. Like greit å ha med seg hele laget, og imens man venter på at A/B skal etablere forsvar så kan man lunte ned på sida og vende tilbake mot egne spillere. Kanskje har programmet vært for tett, men jeg kjenner at vi ikke kan skylde på dårlig dømming, men egen innsats. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Selv om vi kan påstå at det selvfølgelig var en soleklar straff vi ble snytt for så var det også et par offside avgjørelser som gikk vår veg, så hovedproblemet her er etter min mening innsatsen på banen. Tidvis var det bare noen få som løp etter ballen og vi har endel tilbakespill der vi heller burde gå mot motstanderens mål. Da Enget kom innpå ble det endelig liv i laget og betydelig bedre innsats fra alle. Den dama har en betydelig arbeidskapasitet og høy arbeidsmoral og står på som f.. selv når alle andre virker å ha resignert. Hvorfor kom hun ikke innpå tidligere? CGH har jo problemer med en ankel men Enget er såvidt jeg vet frisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Del Skrevet 14. Oktober 2012 Drittmatch. All honnør til bergensera for godt taktisk gjennomført kamp. Uten kick-ass mentalitet vinner man ikke seriegull. Laget som vinner flest andreballer vinner som regel også kampen. Det å vinne andreballer har ingenting med ferdigheter å gjøre. Skal vi slå lag med 10 spillere i solid organisert forsvar må vi våge mer. Det blir ikke sjanser av å spille på tvers på 30 meters avstand. Jeg etterlyste større risiko i det offensive spillet noe ingen skjønte hva jeg mente med. Jeg begriper heller ikke hvorfor ikke Enget er i startellevern. Og igjen fikk vi demonstrert at mangel på fart skaper kaos i forsvaret vårt, som utover i kampen kompenseres ved at vi spiller feigt med mange spillere som ikke blir med framover gjør oss ufarlige offensivt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Fotballmagasinets Jan Reidar Vågsdalen oppsumerer kampen på en grei måte, for oss som følger aktivt med på Fotballmagasinet.no så må jeg si at dette er ett av de lengste kampreferater jeg kan huske. Ikke bare skrives det mye om selve kampen, men dommeren får virkelig gjennomgå og det ikke helt uten grunn. http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=25924&title=Dramatikk_p%E5_Nadderud_da_Stab%E6k_og_Arna_Bj%F8rnar_delte_poengene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Del Skrevet 15. Oktober 2012 Hmm, etter 12 serierunder hadde vi 10-2-0 i seier-uavgjort-tap. Det blir 32 poeng, eller 2,7 per kamp Etter det har vi spilt 7 seriekamper, det har gitt uttellingen 3-3-1. Altså 12 poeng eller 1,7 per kamp. Denne dårlige perioden ble innledet med sommeruavgjortene mot VIF og Kolbotn. Det var nok der vi ga fra oss seriegullet. Vi kunne tatt det tilbake igjen ved å vinne i gymsalen på Romerike, men det gikk jo også i dass. Det er helt klart ikke siste halvdel av sesongen som er vår styrke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå