ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 1. November 2013 Del Skrevet 1. November 2013 Da tar jeg meg fri på mandag! Og jeg har byttet vakt, så jeg starter på jobb klokken 1500 på mandag! klar for opprykksfæst! På Prammen er vi i hvert fall klare for opprykksfest etter kampen, om det blir noe av! Kjøkkenet jobber for harde livet just nu med å lage pizza, pølser, kake og vaffelrøre :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 1. November 2013 Del Skrevet 1. November 2013 Serverer dere negroni på prammen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. November 2013 Del Skrevet 2. November 2013 Det medfører riktighet! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 12. November 2013 Del Skrevet 12. November 2013 Ranheim er årets Fair Play-vinner i Adecco, med Stabæk på andreplass. http://www.fotball.no/?name=fotball&i=13889/1/0&artId=519287 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 487 Del Skrevet 12. November 2013 Del Skrevet 12. November 2013 Heia NFF.det er ikke lov å vise glede og engasjement under kamper og ei heller når ett opprykk sikres.synes det er lov å se mellom fingrene en gang i blandt.http://www.dagbladet.no/2013/11/12/sport/fotball/tippeligaen/stromsgodset/30286645/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 12. November 2013 (endret) Del Skrevet 12. November 2013 (endret) Det er vel som forventet det.. Endret 12. November 2013 av HenrikM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 12. November 2013 Del Skrevet 12. November 2013 Neste gang Norge kvalifiserer seg til et mesterskap håper jeg det blir banestorming på Ullevaal. Spent på å se om pampeveldet da vurderer å gi bøter til seg selv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 12. November 2013 Del Skrevet 12. November 2013 Det beste hadde selvsagt vært om man kunne selge seter uten at det kom folk og fylte dem. Drømmen er at privatpersoner og firmaer betaler for å få navnet sitt på et reklameskilt på setene. Det gir dessuten flere TV-seere. Så kan man selvsagt skape fantastisk stemning ved å montere noen automatiserte sauebjeller på hvert betalte reklameseteskilt. Man må selvsagt øke billettprisen for å kompensere for tap av kiosksalg, selv om man også vi spare en del arrangementsutgifter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. November 2013 Del Skrevet 12. November 2013 Det beste hadde selvsagt vært om man kunne selge seter uten at det kom folk og fylte dem. Drømmen er at privatpersoner og firmaer betaler for å få navnet sitt på et reklameskilt på setene. Det gir dessuten flere TV-seere. Så kan man selvsagt skape fantastisk stemning ved å montere noen automatiserte sauebjeller på hvert betalte reklameseteskilt. Man må selvsagt øke billettprisen for å kompensere for tap av kiosksalg, selv om man også vi spare en del arrangementsutgifter. Vær så god: http://www.hamkam.no/news/article/1v21kryfj4lvs1b9ow7pscweni/title/kan-du-ikke-komme-pa-kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 12. November 2013 Del Skrevet 12. November 2013 Tenk at noen med så mange PR-folk som NFF har bare stikker hodet inn i vepsebolet der de vet at absolutt alle vil se på dem som en festbrems som ødelegger. Det er kapittel hundre i boka om dårlig omdømme. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. November 2013 Del Skrevet 13. November 2013 Jeg må si at NFFs tiltak for å få slutt på jubel ved seriegull, opprykk etc er et etterlengtet tiltak. Slik jubel står i grell kontrast til Handjob for Peace - aksjonen deres, der de sponser Jagland-prisen. Scoringsjubel er også en uting. Folk skriker og mange reiser seg fra setene. Det er fort gjort å velte en kopp glovarm kaffe i fanget på en tilskuer med honnørbillet, eller vekke barn som sover søtt i barnevogn på avsatt plass på siden av tribunen. Det beste er selvsagt tomme tribuner. Selv om det nok er noen år fram i tid tror jeg virkelig at Yngve Hallen og hans våpendragere i NFF er rette folk for å få det til i løpet av få år. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. November 2013 Del Skrevet 13. November 2013 Neste gang Norge kvalifiserer seg til et mesterskap håper jeg det blir banestorming på Ullevaal. Spent på å se om pampeveldet da vurderer å gi bøter til seg selv. Da kommer bøtene fra UEFA eller FIFA i stedet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 13. November 2013 Del Skrevet 13. November 2013 Neste gang Norge kvalifiserer seg til et mesterskap håper jeg det blir banestorming på Ullevaal. Spent på å se om pampeveldet da vurderer å gi bøter til seg selv. Da kommer bøtene fra UEFA eller FIFA i stedet. Ja, også velger NFF ut én person som skal betale for alle, for det har de ingen betenkeligheter med. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. November 2013 Del Skrevet 14. November 2013 Ingen reaksjoner fra nff etter banestorming: http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/NFF-straffer-ikke-Godset-402999_1.snd 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 14. November 2013 Del Skrevet 14. November 2013 skulle da bare mangle... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. November 2013 Del Skrevet 15. November 2013 NFF har fått den oppmerksomheten de ville ha, så nå kan de endelig gi seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå