guttensindet 1 708 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Bryne 3 - Hødd 1 SLUTT Ranheim 1 - Sandefjord 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Dette klarer vi! Starter med 3 poeng på mandag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 19. Oktober 2013 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2013 (endret) i praksis trenger vi 5 poeng på 4 kamper for å sikre direkte opprykk eller blingser jeg? (dårlig målforskjell gjør at vi nok må ha 5 ikke 4 poeng) Her er det noe muffens... Det er riktig. Tipset mitt er at det vil holde med tre. Endret 19. Oktober 2013 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Del Skrevet 19. Oktober 2013 3 poeng til mandag og sikre opprykk i Haugesund med 3 poeng der. Jaggu godt jeg er i Haugesund på torsdag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Fantastisk!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Vinner vi mot Elverum tror jeg at jeg må ta meg fri fra jobb på Torsdag gitt! Egenmeldingene jeg ikke har brukt så langt kommer endelig til god bruk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
luftens baron 9 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Del Skrevet 19. Oktober 2013 noen som vet om det planlegges evnt opprykksfest søndag 03? På blaa er det kun brus, så det stedet er vel lite aktuelt. Men en eller annen form for feiring bør man jo ha, damene er jo seriemestere og det begynner å se lyst ut mht opprykk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Del Skrevet 19. Oktober 2013 noen som vet om det planlegges evnt opprykksfest søndag 03? På blaa er det kun brus, så det stedet er vel lite aktuelt. Men en eller annen form for feiring bør man jo ha, damene er jo seriemestere og det begynner å se lyst ut mht opprykk Musikkflekken har jo vært på forumet her og annonsert at de gladelig tar imot oss, så kanskje man kunne reservert noe der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Del Skrevet 19. Oktober 2013 Her er det noe muffens... Har hørt at Stene, TV2 og NFF allerede er på saken :-\ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 368 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Test fotmob til mobilen hvis du vil ha oppdateringer. Funker bra, men det er bare kort mål pause bytter og slutt som oppdateres. Hva! Ikke innkast, frispark, holding, tilrop fra tribunen og blogginnlegg om kampen? Elendig. Ha ha, moro klumpen, poenget er at det ikke er noe referat fra kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 406 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Følgende resultater er vel ikke helt usannsynlige hver for seg: Bryne - Hødd : hjemmeseier Ranheim - Sandefjord : U/B HamKam - FFK : U/B (her går det egentlig greit med hjemmeseier også, selv om poengtap til kamma hadde vært å foretrekke) Hvis alle disse skulle inntreffe, er opprykket nærmest i boks med seier mot Elverum førstkommende mandag! Mhm. Vil du forresten kjøpe et bjørneskinn av meg? Har du skutt den bjørnen allerede eller dette å anse som en opsjon på eventuell fremtidig skutt bjørn? Hva skjer hvis du ikke får skutt en? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 444 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Hamkam melder seg skikkelig på nå! Leder 2-0 og dominerer stort mot FFK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Hamkam melder seg skikkelig på nå! Leder 2-0 og dominerer stort mot FFK Vi har fortsatt 2 kamper mindre spilt (6 potensielle poeng) og 3 poeng ledelse til både HamKam og Hødd. Så det ligger til rette for at vi skal kunne hale dette i land Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Hamkam melder seg skikkelig på nå! Leder 2-0 og dominerer stort mot FFK Vi har fortsatt 2 kamper mindre spilt (6 potensielle poeng) og 3 poeng ledelse til både HamKam og Hødd. Så det ligger til rette for at vi skal kunne hale dette i land Det er vel "bare" 2 poeng ned til de, og omtrent samme målforskjell, men dette har vi uansett kontroll på selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Del Skrevet 20. Oktober 2013 Hamkam melder seg skikkelig på nå! Leder 2-0 og dominerer stort mot FFK Vi har fortsatt 2 kamper mindre spilt (6 potensielle poeng) og 3 poeng ledelse til både HamKam og Hødd. Så det ligger til rette for at vi skal kunne hale dette i land Det er vel "bare" 2 poeng ned til de, og omtrent samme målforskjell, men dette har vi uansett kontroll på selv. Sorry, en skrivefeil fra min side (og kanskje en dose ønsketenkning). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Follo blir trukket to poeng istedenfor tre, så det betyr vel at de har en litt større sjanse for å klare seg og vil gi enda noen ekstra prosent med innsats når de møter Hødd på søndag? Det er i hvert fall lov å håpe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Det er jo bare "fantastisk" å komme med slikt nå. Hadde strafferegiment vært litt mer gjennomtenkt, hadde man satt en deadline for når man kan endre på årets tabell, og eksempelvis flyttet denne straffen til neste år (da kunne den også vært større) - slik FA gjorde med Leeds for snart ti år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Del Skrevet 24. Oktober 2013 Det er jo bare "fantastisk" å komme med slikt nå. Hadde strafferegiment vært litt mer gjennomtenkt, hadde man satt en deadline for når man kan endre på årets tabell, og eksempelvis flyttet denne straffen til neste år (da kunne den også vært større) - slik FA gjorde med Leeds for snart ti år siden. Jeg har ganske godt innsyn i saken der Follo blir trukket poeng. Hårreisende at de blir trukket poeng i det hele tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Vil bare nevne at på søndag:- Har Follo nada å tape og Hødd alt å tape. - Møter HamKam et Strømmen-lag som har to sterke hjemmeseire i det siste og er toppmotivert for å sikre plassen. Bare for å være litt optimist før jeg legger meg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Del Skrevet 25. Oktober 2013 Gutta hever seg fint og legger seg på motstanderens nivå, det som er skumemlt er at Ranheim kan finne på å spille rævva, og våre gutter er rævva på å spille rævva. Med vår sedvanlige flaks, kan vi anse oss som et Tippeligalag søndag kl 14:50 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. Oktober 2013 Del Skrevet 26. Oktober 2013 Gutta hever seg fint og legger seg på motstanderens nivå, det som er skumemlt er at Ranheim kan finne på å spille rævva, og våre gutter er rævva på å spille rævva. Med vår sedvanlige flaks, kan vi anse oss som et Tippeligalag søndag kl 14:50 Enig! Det er flaksen vi skal ta dem på. Kun timer til flyet til Ranheim International Airport drar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 26. Oktober 2013 Del Skrevet 26. Oktober 2013 Vil bare nevne at på søndag: - Har Follo nada å tape og Hødd alt å tape. - Møter HamKam et Strømmen-lag som har to sterke hjemmeseire i det siste og er toppmotivert for å sikre plassen. Bare for å være litt optimist før jeg legger meg. Men nå er det vel slik at Strømmen allerede har sikret plassen og dermed ikke har noe som helst å spille for, annet enn ære og lagets integritet hvis det betyr noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nonmollaremai 136 Del Skrevet 26. Oktober 2013 Del Skrevet 26. Oktober 2013 Betydde det noe for Elverum mot oss? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Opprykkshåpet vårt ligger i at Mjøndalen slår Hødd og at Ranheim greier uavgjort borte mot HamKam i siste runde. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Både HamKam og Mjøndalen møeter i hvert fall lag som har noe å spille for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Del Skrevet 27. Oktober 2013 Opprykkshåpet vårt ligger i å slå Bodø/Glimt, enkelt og greit. Alle andre resultater i vår favør vil være rèn bonus. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 1. November 2013 Del Skrevet 1. November 2013 Høres ut som at HamSkam allerede har rykket opp. Reporteren på NRK H/O har aldri vært så engasjert før, og de supportera jeg har pratet med snakker om klassesifre mot Ranheim, og at vi og Hødd taper stort. Håper at de tar feil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 1. November 2013 Del Skrevet 1. November 2013 Jeg skjønner godt at de har troa, men fy flate så sykt det hadde vært om vi klarte det - helt på egenhånd :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 1. November 2013 Del Skrevet 1. November 2013 Da tar jeg meg fri på mandag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 1. November 2013 Del Skrevet 1. November 2013 Da tar jeg meg fri på mandag! Og jeg har byttet vakt, så jeg starter på jobb klokken 1500 på mandag! klar for opprykksfæst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå