Gå til innhold

Kamptråd: Hønefoss - Stabæk

geirti
 Del

Anbefalte innlegg

Litt om premissene før denne kampen:

Stabæk har 13 poeng, og med 5 kamper igjen kan vi maksimalt klare 28 poeng.

Nedre del av tabellen er som følger:

12. Lillestrøm tok ett poeng i dag og klatret opp på 29 poeng. Er dermed utenfor rekkevidde.

13. Sogndal 27 poeng. Spiller borte mot Viking samtidig som vi er på Hønefoss. Dersom Sogndal vinner, eller vi ikke vinner, er de også utenfor rekkevidde.

14. FFK 24 poeng. Spiller hjemme mot Brann på mandag. Selv om vi taper, vil ikke FFK være helt utenfor teoretisk rekkevidde. Vinner vi i morgen, vil det være bagatellmessige 8 poeng opp til FFK. Før de møter Brann.

15. Sandnes/Ulf 22 poeng. Har allerede spilt denne runde, og tapt. Har en hengekamp, hjemme mot Tromsø. Det lukter ikke mange poeng til Ulf fra Sandnes der heller. Dersom vi vinner i morra kan vi kanskje ha et ørlite håp om å passere disse på tabellen?

Konklusjon: vi rykker definitivt ikke ned i morra, men kan gjøre det allerede på mandag hvis vi ikke vinner og FFK vinner.

Før vår neste kamp, hjemme mot Viking, skal FFK spille borte mot Sandnes/Ulf. Disse kampene går neste helg 27.-28. oktober. Det foreløpige målet, som virker ambisiøst nok, må være å ikke rykke ned før november?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor han skal ha blitt sur. Det ble ikke sunget mot ham eller mot enkeltspillere i det hele tatt, og noen trodde sågar han applauderte innsatsen vår etter kampen. Andre mente det hadde vært noe negativt han må ha ropt. Han mener at vi ropte "masse greier", men jeg tror ikke han kan gi et eneste eksempel. For en pingle. Marcus Pedersen ble i det minste provosert på forhånd, Clark får tenninga si etter at dommern blåser av en 0-0 kamp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Fikk ikke helt med meg hva han ropte, selv om jeg var av de som stod aller nærmest. Må være en rimelig lettprovosert kar. Er han av de som tar sitt samfunnsansvar seriøst og sender mail og ringer til alle som blir hengt ut på Tv2 hjelper deg også? Kanskje han ikke kom i skikkelig kampmodus forde det ikke stod noen bak og slang dritt. Jeg kan ikke huske en eneste negativ yttring overfor keeper i løpet av hele kampen. faktisk kan jeg knapt huske at vi har vært snillere mot keeper på de stadioner vi står bak målet. Etter å ha sett/hørt opptaket flere ganger blir jeg bare i godt humør av det. Og, ja, vi skal nyte æresrunden i Adecco til fulle

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clark har ADHD. Forklarer jo ikke hvorfor han klikket på fansen til stabæk, men hørt litt om at han pleier å finne på mye rart. Maler seg i ansiktet, skriker ofte rare ting, løper rundt i mål når det er lite å gjøre m.m. Rar fyr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clark har ADHD. Forklarer jo ikke hvorfor han klikket på fansen til stabæk, men hørt litt om at han pleier å finne på mye rart. Maler seg i ansiktet, skriker ofte rare ting, løper rundt i mål når det er lite å gjøre m.m. Rar fyr.

Men han er den første til å strekke hendene i været og innrømme at han gjorde en feil, samtidig som han kan nekte for det rett i forkant. Det står det en slags respekt av, for de fleste er det jo helt umulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men han er den første til å strekke hendene i været og innrømme at han gjorde en feil, samtidig som han kan nekte for det rett i forkant. Det står det en slags respekt av, for de fleste er det jo helt umulig.

Sant, det er jeg enig i. Feks Jarstein burde lære litt av han sånn sett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clark må jo straffes, selv om han ydmykt ber om unnskyldning på TV2-sporten i dag. Om NFF ikke straffer Clark, er det jo fritt frem for all mulig slags hets, så lenge man legger seg flat og unnskylder seg. Men at hans unnskyldning bør være formildene er det vel ikke noe å si på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Hønefoss - Stabæk
  • Opprett ny...