Gå til innhold

Kamptråd: Hønefoss - Stabæk

geirti
 Del

Anbefalte innlegg

Når ble det straffereduserende å be om unnskyldning? Bøter vi har fått for pyro og rop ("Dommerbytte") ble ikke engang vurdert redusert selv om beskyldningene viste seg å være feil eller at SS offentlig hadde beklaget og tatt avstand fra pyro-bruk.

Men selvsagt - NFF er jo selve sjefene på vilkårlig saksbehandling. Går ut fra at de ikke foretar seg en dritt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ble det straffereduserende å be om unnskyldning? Bøter vi har fått for pyro og rop ("Dommerbytte") ble ikke engang vurdert redusert selv om beskyldningene viste seg å være feil eller at SS offentlig hadde beklaget og tatt avstand fra pyro-bruk.

Men selvsagt - NFF er jo selve sjefene på vilkårlig saksbehandling. Går ut fra at de ikke foretar seg en dritt.

I sivil rett er det vel straffereduserende å innrømme skyld og samarbeide m politiet. Clark har vel gjort nettopp det, men han bør få straff uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget mitt som muligens ikke sto klart fram var at NFF har absolutt ingen praksis eller konsekvent behandling av saker med og uten "unnskyld".

Clark er og blir et RASSHØL og hans patetiske bortforklaringer der han endatil påstår å ha blitt provosert av tilrop fra Stabækfans som er reinspikka løgn burde tvert imot tale for MER straff. Håper virkelig han står i mål neste gang vi møter Hønefoss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kan jeg klage NFFs tilsyn for høy moral inn for noe annet organ? Dette da jeg føler meg ærekrenket av NFF etter som de påstår at vi Stabæk supportere har provosert denne av NFF forfulgte keeper. Hovedgruppen av STB supportere stod ca 20m til side for målet og provosertte ikke på noen måte Clark, så da må det være oss 5-10 personene som stod rett bak målet som har vært å slengt med leppa til Clark, noe jeg ikke kan skjønne at vi har gjort.

Så¨altså: Stabæk supporterne har ikke sagt no usømmelig til Clark, Clark har sagt noe ingen med normal hørsel har klart å oppfatte og NFF har gått ut å beskyldt supporteren til stabæk for å være provoserende, noe de ikke kan dokumentere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Ble en flau sak av det i sportssendingen til TV2 også. Synes Stabæk-folk bør ha en god grunn for å gidde stille opp for TV2 etter alt tullet deres. En sak som ikke handler om annet enn å håne andre pga gammel bitterhet burde være et klart "nei takk". Ingen tvil om at Clark kom langt bedre ut av det enn oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfect 7: Dette var da ikke ille. Jeg er, som det ble beskrevet over, engstelig for hva de lager når vi nekter å kommentere. Var egentlig forberedt på å avdramatisere det at han nå ble bombardert i sosiale medier. Men det er klart det blir klippet i fillebiter. Journalisten sa faktisk "ja, dette var jo godt og diplomatisk svart" etterpå, så jeg var nesten overrasket over at de greide å bruke noe av det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfect 7: Dette var da ikke ille. Jeg er, som det ble beskrevet over, engstelig for hva de lager når vi nekter å kommentere. Var egentlig forberedt på å avdramatisere det at han nå ble bombardert i sosiale medier. Men det er klart det blir klippet i fillebiter. Journalisten sa faktisk "ja, dette var jo godt og diplomatisk svart" etterpå, så jeg var nesten overrasket over at de greide å bruke noe av det.

Bare for å ha det klart så er det ikke din opptreden jeg syntes var flau. Jeg synes saken er flau pga de som skapte den, ikke pga de som gjorde det de mente var best for at Stabæk-supportere ikke skulle fremstå som små, bitre mobbere. Jeg blir bare trist hver gang Stabæks navn havner i media av feil grunner, som at folk bruker sosiale medier til å hetse andre i Stabæks navn. Det er så unødvendig og korttenkt når vi har flere år med sverting av klubbens navn bak oss og skal i gang med å gjenreise et positivt syn på Stabæk for å fylle Tippeliga-tribunene med alle dem som har forlatt setene sine de siste årene. Vi er alle Stabæk-ambassadører, vi har alle ansvar for at klubbens navn skal assosieres med positive saker. Man kommer alltid negativt ut av å være en mobber, uavhengig av hvor stort eller lite det er.

Jeg tenker at dersom man ikke gidder stille opp i sånne saker, blir de for små til å legge beslag på sendetid. At styret vurderte det annerledes, at brannslukking er smartere enn å risikere at saken sendes uten at SS får avvæpne den, respekterer jeg. Godt mulig at det er beste strategi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rar sammenligning. En verbal utblåsning i kampens hete fra en fjott som i ettertid beklager seg er vel ikke helt det samme som uaktsomt drapsforsøk. For øvrig er selvsagt Clark en tulling, men man kan likevel opptre med litt verdighet i stedet for å synke ned på mobbernivå og gjøre han den tjenesten å snu hele saken til at han får anledning til å fremstå som den sympatiske part mens Stabæk-folk sitter og ruger på bitterheten i et år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Hønefoss - Stabæk
  • Opprett ny...