Gå til innhold

Turtråd LSK-STB

fyR
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg håper alle som reiser i dag er med på å gjøre dette til en stor kampopplevelse med full innsats. Det er fin akustikk på åråsen, det er et lag det smaker godt å score mot, og alt kan i realiteten skje. Dette laget vant borte mot Brann som hadde mange seiere på rad, men fikk stryk på Nadderud. 2013 begynner nå, så la oss trekke oss sammen til en knallhard klack som aldri slutter å støtte klubben vår, uansett hvor skakkjørte vi er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to siste borteturene jeg husker å ha vært på: Åråsen og AKA Arena, har jeg begge ganger opplevd hjemmekeepere som er usmakelige helt i verdensklasse. Clark er helt klart et homofobisk rasshøl, mens Ramovic faktisk oppførte seg enda verre enn jeg hadde fryktet. Fullstendige unødvendige gestikuleringer og tilrop fra hans side, som forbundet gjerne kunne brydd seg med å slå ned på.

Det som er felles for disse to kampene er selvfølgelig at vi i $$ ikke sluttet å kauke selv om det ikke akkurat gikk veien for laget (på Hønefoss av var vi helt avhengige av seier, på Lillestrøm hadde det bare vært fint å ikke blitt pissa på). Kan det være at disse egobombene av noen keepere (som keepere flest) faktisk tror at det vi sang på slutten var retta mot dem? Det var jo helt umulig at vi fortsatt kunne støtte laget, så dårlig som det gikk?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clark fikk ikke et eneste pip fra oss, i likhet med resten av hønefosspillerne. Han tror jeg det bare rablet for. Ramovic derimot, han vet vi jo er klin kokos, så han fikk høre litt av hvert gjennom andreomgangen, med god grunn.

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clark fikk ikke et eneste pip fra oss, i likhet med resten av hønefosspillerne. Han tror jeg det bare rablet for. Ramovic derimot, han vet vi jo er klin kokos, så han fikk høre litt av hvert gjennom andreomgangen, med god grunn.

Ramovic fikk først høre det etter at han begynte å herje med oss. Inntil han satte igang ga vi jo jamt faen i ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han stod og klovna før omgangen ble satt igang, og da var det i utgangspunktet munter stemning. Så begynte han dessverre å hovere og løpe foran oss på scoringene, og gestikulere mot oss. Da rakna det såklart. Han gikk jo ikke lei. Men nå er det vel slik at ikke alle målvakter kan være Jon Knudsen, det finnes en god andel som ikke klarer å legge noe imellom når det gjelder homofobi, aggresjon, klovneri, konebanking og nieseknulling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd LSK-STB
  • Opprett ny...