Sincus 1 306 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 Brustad sa at vi viste Adecco-nivå i dag, og fortjener å rykke ned. Feil. Adecco er langt tøffere, og jeg blir både skremt og provosert dersom flere spillere uttrykker noe annet fremover. Spiller vi sånn neste år er vi på full fart nedover i systemet. Nå må man faen meg brette opp ermene! Dette er skandaløst og en skam for klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 Greit nok at Belsvik refser spillerne, men nå får han f..n meg i gå i seg selv. Det er han som er hovedansvarlig for elendigheten. Mener å huske at et av hovedmålene for sesongen var å slippe inn færre baklengsmål..... Vi har tildels hatt en naiv spillestil, og de spillerne som er hentet inn har jo stort sett levert godt under middels. Tom Nordli fristilles fra Kongsvinger etter sesongen..... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 Synes i hvert fall ikke Haugsdal skal få flere kamper som back. Håper også Belsvik har sett at han ikke har et eneste backfiber i kroppen. Hvorfor ikke bare bytte om Brustad og Haugsdal når han likevel skal starte med de to på høyre? Brustad er mye mer fysisk enn Haugsdal, som på sin side er bedre teknisk. Mulig det er bare jeg som mener det er bakvendt å plassere dem sånn som i dag. Ikke sikkert det er noen god løsning om posisjonene deres byttes om heller, men i utgangspunktet virker det i hvert fall mer logisk med tanke Haugsdals og Brustads styrker og svakheter. Synes også Sortevik kom mer til sin rett i den rollen han hadde forige kamp, der har han i hvert fall førstedivisjonspotensiale. Som en av to sentralt på midtbanen er han i beste fall en andredivisjonsspiller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 Hva faen skjedde i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 005 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 De ga faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 Jeg skrudde av etter 2-0, og turte ikke å se resultatet før nå. Og det gjorde vondt. Skjer det ikke noe nå blir det tøft i Adecco. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 Guttane må brette opp armene, for det blir et hellsikke av noen kamper i Adecco. I Adecco vil det nesten være kriging i hver eneste kamp!! Så guttane må forberede seg på kriging i hvert eneste minutt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 Fy f**n så flaut å gutta spille i dag, honnør til SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. November 2012 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. November 2012 (endret) Og dette laget skal "rykke rett opp igjen"? For at det utsagnet skal ha noe som helst kredibilitet forventer jeg at Petter Belsvik, Hallgeir Åndal og Inge André Olsen i løpet av MEGET kort tid presenterer KONKRETE tiltak for hvordan det i så fall skal gjøres. Ikke pakket inn i vagt vissvass om at vi skal satse, budsjettet økes osv. Jeg/vi vil vite hvem, hva, hvordan og hvorfor! Og har man ikke den planen klar nå, etter en sesong der nedrykket ble klart allerede etter 8-9 serierunder, så har man mislykkes enormt i ledelse og fremtidsplanlegging. Det oser handlingslammelse av hele organisasjonen. Ja, vi har hatt et tøft år på mange områder. Jeg frykter bare at de utenomsportslige motgangene blir en hvilepute og "lett" unnskyldning for alt sammen, og at man ikke tar dette tilstrekkelig på alvor. Kom på banen! Endret 4. November 2012 av Anders C 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 005 Del Skrevet 4. November 2012 Del Skrevet 4. November 2012 Hepp, Jeg mistenker at den fysiske kapasiteten ikke er helt der den bør være. Vi beveger oss altfor lite, spiller bort ballen og blir jagende. Så blir vi slitene, mister konsentrasjonen og begynner å gjøre enkel feil. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 5. November 2012 Del Skrevet 5. November 2012 Hepp, Jeg mistenker at den fysiske kapasiteten ikke er helt der den bør være. Vi beveger oss altfor lite, spiller bort ballen og blir jagende. Så blir vi slitene, mister konsentrasjonen og begynner å gjøre enkel feil. @ringo Men det bør vel være det enkleste å få til? Forøvrig deilig å høre Belsviks tirade mot egne spillere i går.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 005 Del Skrevet 5. November 2012 Del Skrevet 5. November 2012 Men det bør vel være det enkleste å få til? Man skulle anta det ja. Samtidig så er det vel et lyst hue som har sagt at "assumtion is the mother of all fuckups" @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 5. November 2012 (endret) Del Skrevet 5. November 2012 (endret) At det er lite bevegelse, få initiativer osv kan være et tegn på manglende fysisk kapasitet. Det kan også være et symptom på alt annet som ikke fungerer. F.eks. har det vært en prioritert sak å tette igjen litt defensivt. Backene, de sentrale på midtbanen - ja, egentlig alle foruten Brustad - virker å ha fått beskjed om ikke å storme i angrep. Når spillet ikke fungerer og 90% av laget er defensivt innstilt, blir det gjerne passivt i stedet for defensivt og det som var ment som en fornuftig balanse mellom å utnytte de offensive mulighetene og å tette igjen defensivt blir verken det ene eller det andre. Et annet element er å gi spillerne roller som harmonerer med deres naturlige instinkter. Alle spillere følger i stor grad sine instinkter for hvordan de foretrekker å bevege seg - hvilke rom de oppsøker, hvilke løp de tar osv. Selv Xavi, en av verdens mest fotballkloke spillere med et blikk og evne til å lese spillet som få andre matcher, styres mye mer av sine preferanser og instinkter enn fortløpende analyse av kampen og situasjonen. For alle som har sett han endel i Barcelona og kunne sammenligne med hvordan han taklet den litt forskjellige rollen han hadde for Spania i EM, ble det veldig tydelig at selv de aller beste kan rote seg helt bort og virke passive og nesten dumme hvis de tildeles en rolle som passer dårlig med deres naturlige instinkter. (Xavi fant endelig ut av rollen sin i finalen, men han trengte altså endel kamper og korrigeringer fra Del Bosque før det satt.) Det er en stor jobb som må gjøres for å få dette laget på rett spor. Jeg tror ikke det først og fremst handler om å få opp den fysiske kapasiteten, selv om det også sikkert ville vært en fordel. Endret 5. November 2012 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. November 2012 Del Skrevet 5. November 2012 Brustad sa at vi viste Adecco-nivå i dag, og fortjener å rykke ned. Feil. Adecco er langt tøffere, og jeg blir både skremt og provosert dersom flere spillere uttrykker noe annet fremover. Spiller vi sånn neste år er vi på full fart nedover i systemet. Nå må man faen meg brette opp ermene! Dette er skandaløst og en skam for klubben. Dessverre enig i dette. Det er ikke mange Adeccoligalag som ville tapt 0-6 mot årets utgave av LSK, selv på Åråsen. Ut fra årets sesong og det vi har av spillermateriell til neste år tror jeg vi skal være kjempefornøyde om vi klarer å ende opp på øvre halvdel i Adeccoligaen. Godt vi har en lang vinter å bygge STB 2013 på. Vi trenger al den tida vi kan få, særlig med all hjelpen vi har fått av Morten Stene på toppen av et sportslig mageplask. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 11. November 2012 Del Skrevet 11. November 2012 LSK best i kampen om Østlandet i år, men her er det i hvertfall en tabell vi ikke er på bunn av, og der vi er over VIF LSK 2-1-1, 11-6, 7p STB 2-0-2, 7-11 , 6p VIF 1-1-2, 5-7, 4p 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå