Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Langt lettere her enn hos gutta. Hvem andre enn Ada kan få denne?

Hun er et helt angrep alene, Jobber alltid full pinne hele kampen gjennom. Gir aldri opp en ball. Og putter noe helt enormt. Dessverre er det aller beste beviset hvordan har gått uten henne. Kun to kamper har hun måttet stå over: det ble tap mot Røa og tap mot LSK.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ada sto over mot Juvisy og Klepp også. Det som er korrekt at begge tapene har vært i kamper hun ikke har spilt. At Ada er en god kandidat er jeg enig i, men for meg var det faktisk mye lettere å velge blant herrene. Så lett at jeg allerede har gitt min stemme der. Venter fortsatt med å gi min stemme blant kvinnene, men Ada er en av de (to) største kandidatene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke fikk det med seg var det Ada som fikk en kasse med julebrus. Det vanlige er vel at man deler den med resten av spillerne, men var visst ikke så stor interesse for hun kom ut med nesten full kasse, og lurte på om noen hadde lyst på. Forøvrig var hun det klart gladeste av våre jenter etter kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det ikke veldig feil å takke for supporternes takk for innsatsen som årets viktigste spiller? Særlig når en kasse julebrus (pføy) står så lite i stil til årets innsats.

"Tusen takk for det fine takkekortet"

Men hun skal ha for å være godt oppdratt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SFKs viktigste spiller 2012
  • Opprett ny...