alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. November 2012 Del Skrevet 8. November 2012 Noen ord om kampen og påmeldingsskjema Du kan også melde deg på bussturen ved å ringe/sende sms til turtelefonen 464 88 600, eller ved å benytte skjemaet til høyre på forsiden av forumet. KongKjakan, mbh, vestallstar, helehus, loudness, ZUMO, smurfeblaa, pondus73, Blaabærmuffins, Pedagogen, Oddan79, hebbe, Edb, Blaatter, gufa, janernf, henny, fodstad, MagnusBraaten, pedro, Color Blue, Mihawk, Thomas, kihl, Blaaereennblaaest, Haze, ETN, Torq, blaaase, Klodrik, Buss1Marius, Anette, Ølriksen, Ulrik, MLandmark, Kane, d*u*b, stabæk_lange, Marius, Pondus, Rich, Dancin' Devil, fredrik staubo, Alzheimer, stabakpettersen, Kittil, stabækdelux, Stuart, andersmann, Morten, Henriette, AndersDT, fexter, stephanois, BlaaMandag, mariosantana, elvis, arnesef, Haakin, janzinho, marbor, Andersblaa 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 8. November 2012 Del Skrevet 8. November 2012 Påmeldt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 8. November 2012 Del Skrevet 8. November 2012 Én buss er allerede full. Meld dere på folkens! Vi avslutter årets tippeliga med et brak de sent vil glemme i Drammen. Tenk, de tror de skal få besøk av en resignert jumboklubb... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 8. November 2012 Del Skrevet 8. November 2012 Ganske mange som bør kjenne sin besøkelestid til denne matchen. La oss vise at vi er mange som er med uansett hvordan sesongen har vært! Alle mann til drammen, jeg gleder meg. Men mest av alt gleder jeg meg til neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. November 2012 Del Skrevet 8. November 2012 Alle skal med! Jeg vil ikke gå glipp av Stabæks siste Tippeligakamp på mange, mange år. Eller kanskje for alltid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 8. November 2012 Del Skrevet 8. November 2012 Påmeldt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 Dette blir bra, er bare å hive seg rundt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 Jeg er med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 Ferdig i STB. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 vi er med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 Klart jeg skal - jeg nekter å la fadesen på Åråsen bli stående som mitt siste borteminne fra Tippeligaen. Jeg håper bare vi ikke ender opp med å hjelpe Rosenborg til noe som helst. Med tanke på hjemmeformen til godset er vel ikke faren for det særlig stor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 Kommer det noen bønnies? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 Tror dette blir en dag jeg ikke kommer til å huske noe som helst fra i ettertid - på godt og vondt. Bring it on! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 9. November 2012 Del Skrevet 9. November 2012 F**n, vil også være med.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 10. November 2012 Del Skrevet 10. November 2012 Kommer det noen bønnies? Du får vente å se Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 10. November 2012 Del Skrevet 10. November 2012 er selvfølelig med, her bør vi klare mange busser sånn at vi kan synge ut GodsetUnionen og rykke ned med stolthet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. November 2012 Del Skrevet 10. November 2012 er selvfølelig med, her bør vi klare mange busser sånn at vi kan synge ut GodsetUnionen og rykke ned med stolthet! Vi trenger vel ikke ha en målsetning som gjør at vi garantert blir skuffet? GU har en medalje å feire - sannsynligvis sølv, selv om det kan bli både gull og bronse - og kommer selvfølgelig til å synge oss ut. Men vi skal høres. Gjennom hele kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 10. November 2012 Del Skrevet 10. November 2012 Det jeg ikke er i tvil om, er at folk i Drammen vil bli overrasket over tenningsnivået til Stabækfansen i denne kampen. Og på vårt beste er det mye lyd i oss i forhold til antall. Det er ikke mer enn et par år siden en kanari skrev på KFL-forumet at SS hadde urinert dem i rektum på Åråsen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 10. November 2012 Del Skrevet 10. November 2012 Kommer det noen b�nnies? Bunnies??? er de på dette forumet? Jeg trodde de hadde gjemt seg på sin egen fæisbokside så vi skal merke minst mulig til dem!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 10. November 2012 Del Skrevet 10. November 2012 Kommer det noen bønnies? Bunnies??? er de p? dette forumet? Jeg trodde de hadde gjemt seg p? sin egen fæisbokside så vi skal merke minst mulig til dem!!! helt ubrukelig kommentar, Marius!Du raller om lite inkludering, også presterer du å legge ut en slik kommentar på åpent forum. (hadde vel egentlig ikke gjort seg på lukket heller). 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 11. November 2012 Del Skrevet 11. November 2012 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 11. November 2012 Del Skrevet 11. November 2012 Kommer det noen bønnies? Bunnies??? er de på dette forumet? Jeg trodde de hadde gjemt seg på sin egen fæisbokside så vi skal merke minst mulig til dem!!! Seriøst Marius? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 12. November 2012 Del Skrevet 12. November 2012 Mange som skal ut i drammen eller skal folk tilbake til blaa etter match? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 12. November 2012 Del Skrevet 12. November 2012 Ingen vil være i Drammen mer enn nødvendig, så alle skal tilbake til onkelblaa! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 13. November 2012 Del Skrevet 13. November 2012 Påmeldt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 13. November 2012 Del Skrevet 13. November 2012 Til blaa så klart, hvordan er det egentlig med aldersgrensen der? jeg blir 18 på lørdag så har lyst å avslutte sesongen med noen pils! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 13. November 2012 Del Skrevet 13. November 2012 Til blaa så klart, hvordan er det egentlig med aldersgrensen der? jeg blir 18 på lørdag så har lyst å avslutte sesongen med noen pils! Det går sikkert fint, men usikker på hvor lenge du får lov til å være der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Tidligere har det gått greit til kl 22, men det går jo an å spørre på facebooksiden deres slik at dere har en avtale før du kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Tidligere har det gått greit til kl 22, men det går jo an å spørre på facebooksiden deres slik at dere har en avtale før du kommer. Så på facebook at han allerede har gjort det, men uten å få noe svar. Men du rekker nok noen øl HenkeBoss... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå