Torres 4 053 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Søndager har vel aldri vært et problem. Lørdag etter 22.00 derimot.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Kan ikke se noen grunn til at du ikke får være der hele kvelden på en søndag. Stort sett fredager og lørdager det vil være et problem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Enda flere folk på Blaa?? Faen, nå er Hjørnet kommerst nå! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 395 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Kjøper man billetter til klokkesvingen på stadion? På Stabak.no står det kun om sitteplass billettene, godset.no står det at de har åpnet for salg i klokkesvingen for hjemmesupportere, alt annet er utsolgt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Kjøper man billetter til klokkesvingen på stadion? På Stabak.no står det kun om sitteplass billettene, godset.no står det at de har åpnet for salg i klokkesvingen for hjemmesupportere, alt annet er utsolgt.. Kjøper man billetter til klokkesvingen på stadion? På Stabak.no står det kun om sitteplass billettene, godset.no står det at de har åpnet for salg i klokkesvingen for hjemmesupportere, alt annet er utsolgt.. De har alltid solgt billetter på stadion på bortesupporter feltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Vi holder på å sjekke ut dette, men mest sannsynlig vil vi stå på felt H. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 395 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 http://www.godset.no/ticket-news/article/hfd5n1arfjgn17tdh9o95l2at/title/bare-billetter-i-klokkesvingen-igjen "Det er for øvrig allerede solgt rundt 500 billetter i Klokkevingen, slik at man bør være rask for sikre seg billett og plass til årets siste Tippeligaoppgjør og hyllesten av våre gutter for en fantastisk sesong 2012. Fyll opp Klokkesvingen - tenk dere det fantastiske synet neste søndag - 4 tribuner fulle av folk med Godset-skjerf og annet supporterutstyr!!!! Stabæks supportere, som da disponer helt H på Drammens Tidende tribunen henvises til www.stabak.no for kjøp av billetter." Jeg tolker dette som at Stabæk support står på felt H i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 14. November 2012 (endret) Del Skrevet 14. November 2012 (endret) http://www.godset.no...kesvingen-igjen Jeg tolker dette som at Stabæk support står på felt H i år? Virker slik. Blir stress med oss som skal stå, synge og flagge. Vi kommer til å dekke utsikten til de som sitter. Endret 14. November 2012 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Da må de også stå, hurra...! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 http://www.godset.no...kesvingen-igjen Jeg tolker dette som at Stabæk support står på felt H i år? Virker slik. Blir stress med oss som skal stå, synge og flagge. Vi kommer til å dekke utsikten til de som sitter. Håper det kan informeres om at det blir unummerert på feltet vårt i så fall, så vi slipper noe tull med folk som som liksom SKAL sitte på plassen de har kjøpt... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Ut fra linken på Stabak.no ser det ut som om vi har både felt G og H. Felt H er det som er nærmest til høyre når man står i klokkesvingen. I så fall bør sittende supportere kjøpe billetter så langt mot midten av banen som mulig, for å unngå evt. konflikter. $$ kan da stå nærmest klokkesvingen. Begge feltene tar 420 tilskuere, så det burde være mulig å unngå konflikt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Ut fra linken på Stabak.no ser det ut som om vi har både felt G og H. Felt H er det som er nærmest til høyre når man står i klokkesvingen. Det står Felt H på billetten min, og jeg kjøpte helt til venstre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Når ting har blitt slik de har blitt og alle skal inn på samme felt, er Stabæk nødt til å informere om at det er unummererte plasser til denne kampen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 14. November 2012 Del Skrevet 14. November 2012 Når ting har blitt slik de har blitt og alle skal inn på samme felt, er Stabæk nødt til å informere om at det er unummererte plasser til denne kampen. Hvis ikke det blir gjort blir det kaos.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 335 billetter igjen til bortefeltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 Så det spiller ingen rolle hvilket sete jeg bestiller billett til? Jeg vi gjerne stå og synge sammen med dere andre, ikke midt i en gjeng sittende slanbedasker :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 Niks. Kjøp billett og stå hvor du vil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 billettene er kjöpt. og vi skal selvfölgelig staa og synge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 Hvor i alle dager får man kjøpt billett? Sliter med å finne noe online... det ser ut til at den linken det linkes til fra stabak.no i skrivende stund er nede i knestående... noen andre alternavtiver? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 Hvor i alle dager får man kjøpt billett? Sliter med å finne noe online... det ser ut til at den linken det linkes til fra stabak.no i skrivende stund er nede i knestående... noen andre alternavtiver? Den fungerer fint her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 kjøpte derfra for en time siden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 Jaha... nå viste det seg at dette nok er relatert til at den forp¤##¤lte danske møkkaløsningen til Godset ikke er særlig Linuxvennlig. På Windowsboksen ser det ut til å gå relativt smertefritt. Billettene er etter mye om og men i havn! Sees til kamp :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 Vi har oppdatert artikkelen på stabak.no og oppfordrer stående supportere til å fylle opp tribunen fra første rad og oppover og at sittende supportere fyller opp ovenfra og nedover. Arrangementsansvarlig i stabæk kommer til reise til Marienlyst for å hjelpe til med å organisere dette på best mulig måte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 15. November 2012 Del Skrevet 15. November 2012 Vi har oppdatert artikkelen på stabak.no og oppfordrer stående supportere til å fylle opp tribunen fra første rad og oppover og at sittende supportere fyller opp ovenfra og nedover. Arrangementsansvarlig i stabæk kommer til reise til Marienlyst for å hjelpe til med å organisere dette på best mulig måte. Så flott a gitt! =) da får vi regne med at dette går i orden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 16. November 2012 Del Skrevet 16. November 2012 Nå har jeg prøvd tre forskjellige maskiner, men ingen lar meg gjennomføre betaling for billetten. så da er det bare å håpe at jeg får kjøpt billett ved stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 16. November 2012 Del Skrevet 16. November 2012 På den danske (!) siden som Godset vil vi skal kjøpe billetter fra får jeg også feilmelding om manglende programtillegg selv om jeg har akseptert å laste Java applet. Løsningen foreløpig er å bruke en 64bit-nettleser for de som har det. Da fikk jeg tastet inn kortinformasjonen min, og da det var over skjer det ingenting. Og jeg kan ikke oppdatere nettsiden heller, for da risikerer man duplisering av kjøp. Jeg har heller ikke fått noen mailbekreftelse, så jeg vet ikke om jeg i det hele tatt har kjøpt billett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 16. November 2012 Del Skrevet 16. November 2012 Jeg fikk epost umiddelbart etter kjøp i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 541 Del Skrevet 17. November 2012 Del Skrevet 17. November 2012 Mulig å kjøpe billett ved inngangen i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 17. November 2012 Del Skrevet 17. November 2012 Mulig å kjøpe billett ved inngangen i morgen? Jepp, men anbefaler å bestille på nett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 18. November 2012 Del Skrevet 18. November 2012 Er det noen som helst mulighet for at det er utsolgt vis jeg kjøper på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå