Gå til innhold

Turtråd: Strømsgodset - Stabæk søndag 18. november

alltidblaa
 Del

Anbefalte innlegg

Kjøper man billetter til klokkesvingen på stadion? På Stabak.no står det kun om sitteplass billettene, godset.no står det at de har åpnet for salg i klokkesvingen for hjemmesupportere, alt annet er utsolgt..

Kjøper man billetter til klokkesvingen på stadion? På Stabak.no står det kun om sitteplass billettene, godset.no står det at de har åpnet for salg i klokkesvingen for hjemmesupportere, alt annet er utsolgt..

De har alltid solgt billetter på stadion på bortesupporter feltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.godset.no/ticket-news/article/hfd5n1arfjgn17tdh9o95l2at/title/bare-billetter-i-klokkesvingen-igjen

"Det er for øvrig allerede solgt rundt 500 billetter i Klokkevingen, slik at man bør være rask for sikre seg billett og plass til årets siste Tippeligaoppgjør og hyllesten av våre gutter for en fantastisk sesong 2012.

Fyll opp Klokkesvingen - tenk dere det fantastiske synet neste søndag - 4 tribuner fulle av folk med Godset-skjerf og annet supporterutstyr!!!!

Stabæks supportere, som da disponer helt H på Drammens Tidende tribunen henvises til www.stabak.no for kjøp av billetter."

Jeg tolker dette som at Stabæk support står på felt H i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.godset.no...kesvingen-igjen

Jeg tolker dette som at Stabæk support står på felt H i år?

Virker slik.

Blir stress med oss som skal stå, synge og flagge.

Vi kommer til å dekke utsikten til de som sitter.

Håper det kan informeres om at det blir unummerert på feltet vårt i så fall, så vi slipper noe tull med folk som som liksom SKAL sitte på plassen de har kjøpt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra linken på Stabak.no ser det ut som om vi har både felt G og H. Felt H er det som er nærmest til høyre når man står i klokkesvingen.

I så fall bør sittende supportere kjøpe billetter så langt mot midten av banen som mulig, for å unngå evt. konflikter. $$ kan da stå nærmest klokkesvingen.

Begge feltene tar 420 tilskuere, så det burde være mulig å unngå konflikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra linken på Stabak.no ser det ut som om vi har både felt G og H. Felt H er det som er nærmest til høyre når man står i klokkesvingen.

Det står Felt H på billetten min, og jeg kjøpte helt til venstre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ting har blitt slik de har blitt og alle skal inn på samme felt, er Stabæk nødt til å informere om at det er unummererte plasser til denne kampen.

Hvis ikke det blir gjort blir det kaos..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i alle dager får man kjøpt billett? Sliter med å finne noe online... det ser ut til at den linken det linkes til fra stabak.no i skrivende stund er nede i knestående... noen andre alternavtiver?

Den fungerer fint her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha... nå viste det seg at dette nok er relatert til at den forp¤##¤lte danske møkkaløsningen til Godset ikke er særlig Linuxvennlig. På Windowsboksen ser det ut til å gå relativt smertefritt. Billettene er etter mye om og men i havn! Sees til kamp :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har oppdatert artikkelen på stabak.no og oppfordrer stående supportere til å fylle opp tribunen fra første rad og oppover og at sittende supportere fyller opp ovenfra og nedover. Arrangementsansvarlig i stabæk kommer til reise til Marienlyst for å hjelpe til med å organisere dette på best mulig måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har oppdatert artikkelen på stabak.no og oppfordrer stående supportere til å fylle opp tribunen fra første rad og oppover og at sittende supportere fyller opp ovenfra og nedover. Arrangementsansvarlig i stabæk kommer til reise til Marienlyst for å hjelpe til med å organisere dette på best mulig måte.

Så flott a gitt! =) da får vi regne med at dette går i orden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På den danske (!) siden som Godset vil vi skal kjøpe billetter fra får jeg også feilmelding om manglende programtillegg selv om jeg har akseptert å laste Java applet. Løsningen foreløpig er å bruke en 64bit-nettleser for de som har det. Da fikk jeg tastet inn kortinformasjonen min, og da det var over skjer det ingenting. Og jeg kan ikke oppdatere nettsiden heller, for da risikerer man duplisering av kjøp. Jeg har heller ikke fått noen mailbekreftelse, så jeg vet ikke om jeg i det hele tatt har kjøpt billett.

Skjermbilde 2012-11-16 kl. 12.47.30.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Strømsgodset - Stabæk søndag 18. november
  • Opprett ny...