Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Norge skal spille alle sine 3 innledende runder i Kalmar. Torsdag11 juli mot Island, Søndag14 mot Nederland og Onsdag17 mot tyskland. Tyskland blir sikkert gruppevinner, dermed blir det enten. kvartfinale 21 juli i Väksjö eller Halmstad, Dette gir semifinale i Göteborg 24 juli, eller kvartfinale 22 i Linkjøping, det gir semi i Norrköping 24 juli. Både Väksjö og Linkjøping er jo ikke mange timene fra Kalmar, så det er nok mest interesant å bli i kalmar til Kvartfinale dagen. Finalen går 28 juli i Stockholm.

Antakelig vil det meste av hotellkapasitet være fullt, til spillere, media, vip'er og atter vip'er. da det er begrenset med kapasiet i en by med 40.000 innbyggere. Jeg har sendt en forespørsel til en campingplass i ommerådet om å få leid deres hytter, men så er spørsmålet, hvor mange kan vi bli fra oss i Stabæk, men også fra andre klubber, grupperinger og enkelt personer fra Norge? Det beste hadde jo vært om vi hadde fått lagd vår egen Camp-Norge. Kan dessuten folk akseptere å bo i telt? Nå er jeg som kjent ikke den mest kravstore til overnatting og bor heller i telt på camp-Norge, en i hytte på en annen camping 3 mil unna.

Dersom vi får leid vår "egen" camping, hvordan skal vi da få formidlet dette til andre intereserte, det virker jo ikke å være noe organisering rundt dame landslaget, hverken fra NFF, NSA eller Oljeberget.

Skal vi satse på privatbiler eller skal vi bruke buss? ev at alle kan ta med hver sin sykkel på bussens tilhenger så vi kan komme oss litt rundt i lokalommerådet på egenhånd. Jeg har egen campingbil så jeg har jo også den muligheten.

Det interesante hadde jo vært hvor mange som kunne tenkt seg turen, sånn for å lodde stemningen, hvordan kan man tenke seg å bo? Er telt absolutt ikke aktuelt, for de som ikke har tilgang til camping vogn/bil og hvordan man kan tenke seg å reise. Kom med deres synspunkter og tanker.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Europam%C3%A4sterskapet_i_fotboll_f%C3%B6r_damer_2013

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Turtråd Fotboll EM 2013 11-28 juli I Sverige
  • Opprett ny...