Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er dette eneste mulighet for å få gratis billetter, eller vil det samme gjelde ved oppmøte på Åråsen på lørdag 24.?

I såfall er fristen for bestilling av billetter førstkommende fredag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette eneste mulighet for å få gratis billetter, eller vil det samme gjelde ved oppmøte på Åråsen på lørdag 24.?

Det er egentlig ikke noe poeng å bestille billetter fra NFF.

Vi vil få mer en nok billetter slik som i fjor som gjelder vårt område.

Slik jeg har forstått det så vil det også bli satt sammen cupfinalepakker med effekter og billett som snart kan kjøpes i Stabæk butikken.

Mer info om cufinalehelgen er nok rett runt hjørne ;)

Endret av Hantro76
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk har fått 4000 billetter og jeg regner med at det holder :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cupfinalen fortjener vel strengt tatt sin egen tråd, og i år som i fjor er Røa motstander. Dette blir også siste kampen til Røas midstopper Siri Nordby, og vår egen goalgetter Kristy Moore.

Den største utfordringen ved siden av å få folk til å ta turen til Romerike er at begge keeperne våre er skadet:

http://www.nrk.no/sport/fotball/1.8393924

Is there any Hope?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cupfinalen fortjener vel strengt tatt sin egen tråd, og i år som i fjor er Røa motstander. Dette blir også siste kampen til Røas midstopper Siri Nordby, og vår egen goalgetter Kristy Moore.

Den største utfordringen ved siden av å få folk til å ta turen til Romerike er at begge keeperne våre er skadet:

http://www.nrk.no/sp...tball/1.8393924

Is there any Hope?

Dorthe? Link: http://fotball.adressa.no/kvinner/article135051.ece (det er ikke henne på bildet)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Is there any Hope?

Hvis du antyder det jeg tror du antyder, og det blir en realitet, blir det vel straks et litt mindre problem å få (mannlige) tilskuere på kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Is there any Hope?

Hvis du antyder det jeg tror du antyder, og det blir en realitet, blir det vel straks et litt mindre problem å få (mannlige) tilskuere på kamp.

No Hope. Oppdaget at sluttspillet pågår, og er i såfall i beste fall først klar etter helgen, og det er om Seattle også taper den andre kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter sigende hadde Hope blitt for dyr også. Man måtte fort ut med en god årslønn for å få henne til en kamp.

Det var imidlertid to keepere på trening i dag, og får vi bruke den beste av dem vil jeg egentlig ikke være så bekymret. Det jobbes met andre alternativer også, men viktigst av alt er at man faktisk får lov til å hente inn en.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er det lurt å hente inn en keeper som ikke har spilt kamper siden i fjor...?

Etter min mening er det bedre enn å stille med en utespiller i mål. Det kan vel også være enkelte juridiske hindringer i å hente en som har spilt hele sessongen for en annen Toppserieklubb.

Edit: Hun trodde det var skjult kamera da hun ble spurt: http://www.vg.no/sport/fotball/kvinner/artikkel.php?artid=10063286

Endret av Buss1 Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er det lurt å hente inn en keeper som ikke har spilt kamper siden i fjor...?

Det er vel strengt tatt ikke sikkert man hadde fått lov til noe annet. Har sett Johansen på en trening, og det beroliget meg. Hun har faktisk vært med i en landslagstropp, og hadde hun ikke prioritert studiene så er det godt mulig hun hadde fått landskamp i år.

Forøvrig ser jeg at jeg tok feil angående kamp for Solo. Seattle Sounders har visstnok et herrelag også, og det er det som skal spille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da møtes vi på Onkel Blaa i 12-13 tiden for et par pils før bussene går innover mot stasjonsbyen etter tunnelen...

Er det noen som helst planer om noe som helst etter kampen?

Noe er på gang...fortsettelse følger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir cupfinalenachspiel på Onkel Blaa på lørdag klokken 23.30.

I fjor ble det ved en feiltakelse kommunisert at spillerne kom til Blaa etter kampen. Dette skjedde ikke, noe som var skuffende for mange.

I år, derimot, kommer laget og støtteapparatet til Onkel Blaa etter banketten (det er ikke tid før banketten). Stabæk Fotball og Stabæk Support har reservert en stor del av lokalet, og vi håper så mange som mulig kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir cupfinalenachspiel på Onkel Blaa på lørdag klokken 23.30.

I år, derimot, kommer laget og støtteapparatet til Onkel Blaa etter banketten (det er ikke tid før banketten). Stabæk Fotball og Stabæk Support har reservert en stor del av lokalet, og vi håper så mange som mulig kommer.

Regner med at det er ordnet med transport fra banketten. Ellers blir vel nachspielet forskjøvet avhengig om det blir ekstraomganger og straffesparkkonkurranse.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe frist for å kjøpe bussbillett for å være sikret plass?

Det er ingen siste frist, MEN hvis alle venter til siste øyeblikk er faren for at antall busser blir redusert. Så jeg ville anbefale å kjøpe så snart som mulig....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge mail mottatt fra Stabæk i dag bør bussbilletter kjøpes før fredag kl 14:00. Antar at man etter det ikke har mulighet til å sette opp flere busser, og at det da kun er billetter igjen for å fylle opp siste bussen (kan vel være alt fra 0-50).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cupfinalen mot Røa 2012
  • Opprett ny...