geirti 12 274 Del Skrevet 22. November 2012 Del Skrevet 22. November 2012 Og i dag er butikken opp til klokka 18.00 (burde ikke det stått et eller annet sted på hjemmesiden?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 Banketten etter cupfinalen er avlyst. Ellers er det både latterlig og morsomt, men også tragisk at det nederst står: Hvem vinner cupfinalen Stabæk eller Ørn, Hødd eller Tromsø. Imponerende av Tv2 får en si. http://www.tv2.no/sport/cupfinalebanketten-avlyst-for-foerste-gang-i-historien-3931589.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 Banketten etter cupfinalen er avlyst. Kun for herrene, ikke for damene. Hadde du forresten giddet å lese og svare på PM-en jeg sendte deg på onsdag, Marius? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 Hadde du forresten giddet å lese og svare på PM-en jeg sendte deg på onsdag, Marius? Alt etter Drammensturen er i bussene, ikke noe er tatt ut, kan hentes på Bekkestua i morgen kl 13.40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 Det blir i alle fall en spesiell, fullsatt benk i morgen. Kommer Trine R til å spille? Melissa? Til og med Maiken kommer til å være på benken. Var det 13 eller 14 med til Kongsvinger? Til Tromsø reiste vi med 13 spillere og der fikk IK sin første kamp fra start, I morgen er det ikke plass til henne på benken en gang? Derimot blir det spennede å se hvem som står i mål og hvem som sitter som reserve. Uansett jeg gru-gleder meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/kvinner/artikkel.php?artid=10071453 Go, Rich. Go! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 Det blir i alle fall en spesiell, fullsatt benk i morgen. Kommer Trine R til å spille? Melissa? Til og med Maiken kommer til å være på benken. Var det 13 eller 14 med til Kongsvinger? Til Tromsø reiste vi med 13 spillere og der fikk IK sin første kamp fra start, I morgen er det ikke plass til henne på benken en gang? Derimot blir det spennede å se hvem som står i mål og hvem som sitter som reserve. Uansett jeg gru-gleder meg Det var 13 til Kongsvinger også, men vi hadde en benk med Caroline og Kristy. I morgen vil det etter all sannsynlighet være full benk samt at IK og Ina ikke vil være i troppen. Dvs. 20 spillere klare til kamp, og det inkluderer ikke hospitantene! Kan ellers nevne at dagens trening ble avsluttet med at man tok straffer. Treffprosenten var betydelgi høyere enn vi har vært vant til fra kampene (det sier kanskje ikke så meget). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 Hvor får man tak i billetter før match i morgen ? Er det noe ledig på buss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. November 2012 Del Skrevet 23. November 2012 Antar du kan stikke innom Stabæk-butikken. Tror dessuten det vil være mulig å få tak i billetter (om det faktisk er nødvendig) utenfor stadioen. Har uansett en del ekstra billetter om noen skulle trenge det. Buss er jeg mer usikker på. Om det er ledige plasser er det vel fortsatt mulig. Selv kjører jeg med en full bil så kan ikke hjelpe der. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 24. November 2012 Del Skrevet 24. November 2012 Hva er poenget med at bussen går klokken 14:00? Portene på stadion åpner jo ikke før 15:00... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 24. November 2012 Del Skrevet 24. November 2012 Turen tar rundt 40min og så får vi et par min forsinket avreise fra Bekkestua, og så er sikkert portene åpne når vi kommer alikavel, eller så kommer de til å åpne ganske fort, når det står 100 personer utenfor og vil inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 24. November 2012 Del Skrevet 24. November 2012 Hvor får man tak i billetter før match i morgen ? Er det noe ledig på buss? Det er masse ledige plasser på buss. Dersom det er aktuelt så kan vi også hente på holdeplassen på Helsfyr, retning nord, stå da "under brua" og ha 100kr for bussbiletten klart.(vi sender for sikkerhets skyld en buss innom) Kampbilett skal man ikke bekymre seg for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 24. November 2012 Del Skrevet 24. November 2012 Ekte hat-trick! Tre mål med hodet, venstre og høye bein i én omgang, uten at noen andre scorer mellom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 24. November 2012 Del Skrevet 24. November 2012 Gratulerer så mye til chixa! Og også fantastisk innsats av Support på tribunen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. November 2012 Del Skrevet 24. November 2012 Grattis!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 24. November 2012 Del Skrevet 24. November 2012 Jeg undres. Skjønner at alle ihuga er rimelige sveiseblinde på Onkel Blaa nå,men hvor er alle vi andre kjedelige supportere her inne når vi har blitt norgesmestere? Det eneste lyspunktet i år må da deles til det fulle her inne? 100-års jubileet ble reddet av damene - rett og slett. Takk skal dere ha! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. November 2012 Del Skrevet 25. November 2012 Er såpass på bærtur at jeg ikke finner Ada-tråden, men jeg må bare få sagt hvor inni helvete fra meg av beundring jeg er for den jenta der. Fy faen for en spiller. Det er bare helt rått. Utholdende, lur, kraftfull, evig jagende, effektiv foran mål, god på hue, god med beina, god i hue. Det er faen meg ingen svakheter i det hele tatt. Måtte hun aldri ta turen til en enda større liga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 27. November 2012 Del Skrevet 27. November 2012 Da har det gått noen dager siden Cupfinalen. Det ble en hyggelig afære. God stemning i bussen på veg til Åråsen og bra liv på tribunen, selv om vi var vesentlig færre en i fjor. Sett med Stabæks øyne var det en bra kamp, det skjedde i hvertfall mer en i fjord, med 3 scoreinger i første omgang, men bare ett i 2 omgang. Røa virket ikke på samme nivå som da de var på besøk på Nadderud for noen uker siden. Vi var ikke på samme nivå vi heller men vi hadde gått et nivå opp, der Røa hadde tatt et steg ned. Det jeg ikke likte var at ikke Kristy kom innpå, slik at vi kunne få hyllet henne skikkelig i hennes siste kamp. Hvofor i all verden kom Dekkerhus innpå? Melissa fikk vel ikke noe seriemedalje så henns innhopp ga vel henne en medalje og det var hyggelig at også Maiken Pape fikk spilt sin første kamp for sessongen, før hun nå antakelig legger opp. Tilbake på Onkel Blaa var vi ikke mange, men etterhvert kom flere tilbake fra middag div steder, så det ble ganske hyggelig. Vi fant på å ta en skikkelig skål for alle de 24 målene som var scoret av stabæk spillere eller sluppet inn av stabæk spillere i årets cup, det startet med Trine Rønning sitt mål etter 40sek mot Kongsvinger. og avsluttet med CGH sitt i finalen, samt at vi tok 3 ekstra for de keeper Guro slapp in mot Stabæk. Etter hvert kom spillerne innom i ikke så veldig mange minutter, før de dro videre til efterfest ett eller annet sted i Oslo. Til neste år er kvinnenes cupfinale foreslått søndag 17 november, helgen før guttas finale. Jeg regner med at dette er for å få finalen på Ullevåll(men jeg er ikke helt sikker). Derimot tror jeg den kan drukkne i interessen rundt serie avsluttningen til gutta samme dag. Blir det helgen før gutta, så håper jeg det blir på lørdagen, da det er damefotballens vanlige dag, best for oss supportere og det ikke er noen annen norsk fotball på TV den dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. November 2012 Del Skrevet 28. November 2012 Tror en del av spillerne angret på at de ikke ble værende på Blaa. Å komme inn steder i Oslo cupfinalehelgen når man ikke har forhandsbooket er ikke helt enkelt, så vet at noen endte opp på Burger King. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå