Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Mai 2004 Del Skrevet 3. Mai 2004 Leser på forsiden: "med andre ord, det blir mye tinnsoldablussing fremover" Vet ikke om dette var ironi eller ikke, men håper at det finnes litt mer kreativitet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 3. Mai 2004 Del Skrevet 3. Mai 2004 Å, så positiv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnus 4 Del Skrevet 3. Mai 2004 Del Skrevet 3. Mai 2004 Utrolig bra å samle inn så mye penger. Men det går ann å prøve å gjøre noe annet en å ha tinnsoldatblussing. Er enig med Mortimer. Burde bruke pengene fornuftig. Lage noe fett tifo. Alle kan klare å blusse. Det er uorginalt. Dette var et bra tifo. Dette kan dere bruke pengene til. Noe stort å flott. http://www.gu02.com/pics/rbk03/rbk07.jpg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 Å, så positiv! ???? Det var et spørsmål om det bare var tinnsoldatblussing fremover eller om det kommer noe mer kreativt. Du må jo være enig i at bildet Magnus legger en link til er mye bedre enn å røyklegge en hel stadion?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 Personlig synes jeg OH-flagg er utrloig mye fetere enn tinnsoldatblussing. I dette tilfellet kunne man hatt blussing oppe(ja, det var noen bluss, men kunn for å tenne gnistregnet)... Se ut mot europa, det fryktede syd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 Helt enig med Potter. Store OH er utrolig fett. Men det krever endel arbeid. Regner med at de som etterlyser dette også stiller opp å jobber, så skal vi nok klare det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 Helt enig med Potter. Store OH er utrolig fett. Men det krever endel arbeid. Regner med at de som etterlyser dette også stiller opp å jobber, så skal vi nok klare det. Klart jeg er med hvis jeg får beskjed litt før den dagen det skal jobbes.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 supert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 Tror vi kan få bruk for masse TIFO fremmover - NRK tekst tv skriver at Nadderud ikke tilfrestiller NFF sine krav og at hvis ikke det forbedres ASAP må vi spille hjemmekampene et annet sted til høsten. Muligens må også Stabæk - Brann flyttes pga ssen kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Mai 2004 Del Skrevet 5. Mai 2004 I følge budstikka er problemet at det blir for lite lys i hjørnene av banen. Hvis lagene spiller 2-4-4 formasjon, skulle mye av problemene være løst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Mai 2004 Del Skrevet 5. Mai 2004 I følge budstikka er problemet at det blir for lite lys i hjørnene av banen. Hvis lagene spiller 2-4-4 formasjon, skulle mye av problemene være løst. Tviler sterkt på at en utskremt budstikka journalist klarer å bedømme lysforholdene på nadderud. Mulig de sjekket det i forbindelse med måneformørkelsen igår kveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Mai 2004 Del Skrevet 5. Mai 2004 I følge budstikka er problemet at det blir for lite lys i hjørnene av banen. Hvis lagene spiller 2-4-4 formasjon, skulle mye av problemene være løst. muligens 3-4-3 som er den beste med henhold til lite spill i hjørnene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Mai 2004 Del Skrevet 5. Mai 2004 muligens 3-4-3 som er den beste med henhold til lite spill i hjørnene... Er du sikker på det? Jeg sitter nemlig her med en stor bok som heter: Das große Formungsbuch für Feld mit kleinem Licht in der Ecke. Den er riktig nok fra 60-tallet, men handler til gjengjeld kun om formasjoner man bør velge dersom man spiller på en bane med lite lys i hjørnene. Og her går det klart frem at 2-4-4 er å foretrekke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 5. Mai 2004 Del Skrevet 5. Mai 2004 hva med en 1-8-1 formasjon? forutsatt at ingen spillere beveger seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2004 (endret) Das große Formungsbuch für Feld mit kleinem Licht in der Ecke. Syntes den boken er noe oppskrytt og vi må vel være såpass edrulige at vi ikke lenger kan føye oss til den store tyske bibelen. Ja, det er et klassisk verk på høyde med Football auf fiels ohne Licht in der Mitte vom Feld fra 1932 da problemet var manglende belysningen midt på banen. Som et resultat av dette problemet valgte jo Ajax å gå for diamant formasjonen som de lenga var kjente for. Siden dagens lyskastere på Nadderud er bedre enn Ajax sine i 1932 blir det kanskje litt uaktuelt å blande dette inn i diskusjonen. På den andre siden var det du som trakk fram gamle tyske taktikk bøker. 3-4-3 - Alltid, Uansett Endret 5. Mai 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 Ang. tinnsoldatblussing. Det viktigste er vel å gjøre det som spillerne ønsker. Det er de vi skal "tenne" før kamp, og de er veldig positive til tinnsoldatblussing. At det ikke er det hippeste er et fett for meg Kult at du vil være med på tifoarbeid Mortimer Vi kan jo løse lysproblemene med å sette allt lys på egen banehalvdel. Det er jo der spillet foregår for tiden!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Ang. tinnsoldatblussing.Det viktigste er vel å gjøre det som spillerne ønsker. Det er de vi skal "tenne" før kamp, og de er veldig positive til tinnsoldatblussing. At det ikke er det hippeste er et fett for meg Kult at du vil være med på tifoarbeid Mortimer Vi kan jo løse lysproblemene med å sette allt lys på egen banehalvdel. Det er jo der spillet foregår for tiden!!! "Tenne" spillerne før kamp ja... Det ser dessverre ikke ut til at denne tinnsoldatblussingen tenner noe som helst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Tørr jeg minne om at den eneste gangen det har vært "tinnsoldatblussing" i år er da vi knuste Sogndal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Tørr jeg minne om at den eneste gangen det har vært "tinnsoldatblussing" i år er da vi knuste Sogndal Nettopp; - og forrige gang vi hadde Tinnsoldatblussing var mot Brann i fjor..... Personlig tåler jeg litt pepper fra Bastionen Tifo hvis Tinnsoldatblussing gir oss 3 poeng. (Jeg får jo pepper derfra uansett...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Hvis det tinnsoldatblussing som er seiersoppskriften melder jeg meg til tjeneste. Tenkte å stå utenfor husene til spillerne med bluss kvelden før match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Tenkte å stå utenfor husene til spillerne med bluss kvelden før match. Ja for gudsskyld - ikke la de sove før matchen. Mer keen på å leie en russebuss som kan stå å spille utenfor husene til sentrale Lyn spillere natt til 16 mai. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2004 (endret) Tenkte å stå utenfor husene til spillerne med bluss kvelden før match. Ja for gudsskyld - ikke la de sove før matchen. Mer keen på å leie en russebuss som kan stå å spille utenfor husene til sentrale Lyn spillere natt til 16 mai. Jeg sover om natta, om kvelden er jeg våken, men meg om det. Men uansett så var vel ikke den siste setningen alvorlig ment uansett. Tviler på at det er så mange russ som vil gjøre det, men skal gjøre et forsøk, har en fetter som er russepresident i asker. Hvis det går skeis har jeg et helt greit anlegg i bilen min... Endret 12. Mai 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Jeg tror det vil gi oss mye mer cred hvis vi står utenfor huset til FC Oslo spillerne med noen fete OH'er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 he he he! Vi distribuerer adresslister til Stabekk russen, Nadderussen og Eikeli russen, Dønski russen, Rud russen, Rosenvilde russen og Valler russen i storefri! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Det er jo en genial ide... Da er det bare å lage adresselister da folkens Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2004 (endret) Jan Derek Sørensen http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...+landet&x=0&y=0 Steven Lustu?? http://www.gulesider.no/gsi/whiteSearch.do...+landet&x=0&y=0 Nå kan ikke jeg navnet på fler lyn spillere, med unntak av keeperen, Ali La Habsib, Ali Al Habb eller noe... Endret 12. Mai 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Russen kjører nesten kontinuerlig forbi meg for å vise meg hvor fine høyttalere og hvor bra cd'er de har. Jeg skal snakke med dem. De dropper garantert en natt på Tryvann for å sabotere for Lyn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Jeg tror det vil gi oss mye mer cred hvis vi står utenfor huset til FC Oslo spillerne med noen fete OH'er Det er ikke mange dagene til kamp nå. Dere rekker ikke å lage noen fete oh'er til søndag, men dere har kanskje noe på lager? Gjenbruk funker fint det og, men det gir ikke så mye cred da, og det er tross alt det viktigste... Husk blussforbudet i og rundt Ullevaal stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 he he he! Vi distribuerer adresslister til Stabekk russen, Nadderussen og Eikeli russen, Dønski russen, Rud russen, Rosenvilde russen og Valler russen i storefri! For å forsikre oss om at Lyn gutta skjønner hvem det er som kødder med dem så burde vi kanskje sende blaa russ - da er det vel bare Dønski og Eikeli som er aktuelle. Egentlig samme faen så lenge de spiller høyt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 forresten - vil vi egentlig russen så vondt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg