Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2004 (endret) Jeg er ikke så innmari inni TIFOgreiene, og vet ikke helt hva tinnsoldatbluss er for noe ? Jeg gikk forøvrig glipp av kampen mot Tromsø, men var til gjengjeld på San Siro. Fra min plass så TIFOen slik ut. Er det å regne som tinnsoldatbluss ? Første 5min så en nesten ikke banen, galskap!! Dette er fra før 2.omgang...(pausen mao) Var forøvrig en sinnsyk opplevelse. 80.000 tilskuere, og seriemesterskap til hjemmelaget. Roma-fansen gjorde sitt til at opplevelsen ble unik, ved disse bombene som til stadighet smalt rundt Dida. Etter bombene, haglet flaskene ned fra Milanfansen i etasjene over Roma supporterne. FORZA STABÆK Endret 12. Mai 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Og OH er typisk noe som dette eller ? Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Det må være risikofylt å være keeper der... Er jo ikke første gangen i år at Roma fansen prøver å "sprenge" spillere... Foøvrig traff de faktisk Dida med en brennende gjenstand rett under kneet.. Var det colaflasker, eller satset man på hardere skyts, som tomme vodkaflasker etc... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 superblaa: tinnsoldat-blussing: betegnelse på blussing der blussene er flyttet fra tribunen (som på bildet ditt), inn på løpebanene eller selve banen. Det gjøres som oftest på den måten i Norge, ettersom bluss på tribunen er forbudt og vil medføre bøter. OH: forkortelse for over-head flagg og er som navnet sier et stort, helst håndmalt flagg, som fansen trekker over tribunen sin. Dette er også forbudt i Norge, det var ihvertfall det ifjor, men de fleste bryr seg ikke om dette forbudet og jeg har heller ikke hørt om at noen har blitt bøtelagt for det. Det andre bildet ditt er vel en koreografi bestående av stripes og papirark. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 12. Mai 2004 Del Skrevet 12. Mai 2004 Takk for info. Det var forøvrig stort sett plastflasker, men det var jo en pen liten formue i pant. Alle flaskene var ikke dog ikke tomme, så en liten en i bakhodet ville svidd, hehe. Dida ble litt svidd ved en anledning, og itillegg ble han truffet av en gjenstand, samt at det smalt en bombe rett bak han. Samme skjedde med Gattuso, smalt nesten ved skoen hans, og han gikk rett i bakken. Har et bilde av det som jeg poster en annen dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 Dette er også forbudt i Norge, det var ihvertfall det ifjor, men de fleste bryr seg ikke om dette forbudet og jeg har heller ikke hørt om at noen har blitt bøtelagt for det. Det er lov hvis man har en rapport i lomma fra SINTEF som går god for stoffet med hensyn til brannfare og en påskrift fra brannvesenet om at SINTEF er å stole på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Mai 2004 Del Skrevet 13. Mai 2004 Dette er også forbudt i Norge, det var ihvertfall det ifjor, men de fleste bryr seg ikke om dette forbudet og jeg har heller ikke hørt om at noen har blitt bøtelagt for det. Det er lov hvis man har en rapport i lomma fra SINTEF som går god for stoffet med hensyn til brannfare og en påskrift fra brannvesenet om at SINTEF er å stole på. Brenner det ikke noe helt jævlig hvis det tar fyr uansett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Nei det brenner veldig sakte. Det er derofr vi har fått det godkjent av SINTEF og Brannmestern i Oslo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 14. Mai 2004 Del Skrevet 14. Mai 2004 Blir det no tifo mot lyn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg