atleten 1 675 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 Jeg bare gjør klar en ny tråd til søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 he he! Bra, Atleten! Sånn skal det gjøres! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 Enig dette er terapi på høyt nivå. Jeg synes vi kan kjøre linja helt ut, og ta for oss kampen allerede nå. Nærmest utrolig at en god spiller som Runar Berg blir fullstendig nøytralisert, bortsett fra skuddet som gikk i tverrliggeren og over var han knapt involvert i spillet. Det samme kan vel sies om Stig Johansen, som bare fikk én sjanse, men på åpent mål satte han ballen himmelhøyt over. 5-0 seier var kanskje litt i overkant godt betalt, men v iklager ikke. Med uavgjort i 5 av de øvrige kampene er vi tilbake i medaljekampen igjen. Utrolig kamp av hele laget og endelig etter over et halvt års nærmest måltørke putter spissene våre. Heia Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 4. Mai 2004 Del Skrevet 4. Mai 2004 synes spesiellt det var befriende aa se den syke agressiviteten til gutta...hvordan de lop og jobba for hverandre og turte aa avslutte med skudd fra opptil 14 meter!!! Godt aa se at dommeren ogsaa markerte seg tidlig ved aa gi kort for uthaling av tid, og at linjemannen faktisk markerte for den straffen vi fikk, som dommeren ikke saa...Det er betryggende aa vite at kommunikasjonen og samspillet mellom dommerene paa en tippeligaarena holder et saapass hoyt nivaa! Disse gutta kan vi trygt sende til EM! Forza Stabaek! (dream on....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Stig Johansen som scoret 5 mål mot Rørvik på onsdag ble totalt nøytralisert av gode Stabæk spillere og helten fra onsdag var en blek skygge av seg selv. Han var faktisk så jævlig (referat fra nettavisen dette) dårlig at Rørvik ikke hadde tatt han hvis noen hadde kastet han etter dem. Ellers registrerer vi at Danmarks landslagssjef kommenterer at han ville hatt med både Sand og Jørgensen til EM etter 4 flotte mål - av hver, men ser jobben deres i Stabæk som viktigere enn deltagelse i årets EM i Portugal. At Martin Andresen i pausen, bekreftet at han kommer tilbake til sommeren og at han tar med seg lagkamerat Dino Baggio, går vel inn som en parentes da Stabæks 23-0 resultat blir skrevet inn i historiebøkene... Scoringer: Jørgensen (1,1,1,89) Sand (35,46,78,90) Holter (5,10,12) Finstad (9,12,30,19) Knudsen (16 str, 76) Stenersen (53) Olsen (28,67) Ohr (33, 48, 84) P.S. Kjetil Rekdal satt på tribunen og så Stabæk banke Bodø Glimt - Kjetil fikk sparken etter Vålrengas køppfadese mot Os på torsdag. Os sin scoringsrekord med 17 mål sto altså ikke lenger enn 3 dager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Å så gøy det hadde vært.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Fra Aftenbladet Spiller og triller Stabæk-trener Gaute Larsen skulle gjerne ha punktert kampen lenge før. - Vi spiller og triller, mens EIK sto på til krampa tok dem. Det virker som et sterkt 3. divisjonslag, jevnt besatt og godt organisert. Særlig midtstopperne imponerte. De tok ut Thomas Finstad fullstendig. Jeg måtte ta ham av banen fordi han var så dårlig, sier Stabæk-treneren fra Sandnes. Blir vel ikke overrasket om Veigar starter på søndag. http://fotball.aftenbladet.no/nyhetsarkiv/...articleID=61503 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Jeg måtte ta ham av banen fordi han var så dårlig, sier Stabæk-treneren fra Sandnes. Stakkars Finstad - når Gaute sier det på den måten kan man ikke ha vært mye god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Han trenger vel litt mer løperom enn det et sement-kompakt Egersund-forsvar kan tilby. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Ikke rart Finstad ikke gir en målgaranti når han blir tatt ut av kampen av to stoppere fra 3div... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Synes faktisk Gaute kan takke seg selv. Finstad er veldig bra når han får rom og kan bruke farta si. Mot et 3. divisjonslag så sier det seg selv at vi stort sett spiller mot kompakt, etablert forsvar. Hvorfor ikke da slippe til noen av de som behersker slike forhold bedre? Inge Andre, Samir eller Branimir i stedet. (Er litt usikker på Eirik under slike forhold - har ikke sett ham nok) Men som Gaute sier det er ikke lett når vi møter et så godt 3. divisjonslag. Får håpe vi får lettere motstand i neste runde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 P.S. Kjetil Rekdal satt på tribunen og så Stabæk banke Bodø Glimt - Kjetil fikk sparken etter Vålrengas køppfadese mot Os på torsdag. Os sin scoringsrekord med 17 mål sto altså ikke lenger enn 3 dager. Som regel Quoter jeg de som sier noe smart - så nå quoter jeg meg selv - gjør egentlig det altfor lite Sakset fra VG Live: 1 - 0 SPERREVIK. Tim Henrik Sperrevik tar en overstegsfinte og drar seg til side for Rekdal før han setter ballen i det nærmeste hjørnet med et nydelig skudd fra 18-19 meter. 2 - 2 HJELLE. Jørn Vegard Berge forserer på høyrekanten, og passerer en temposvak Rekdal. Berge legger inn, og Roar Hjelle kaster seg frem og sklir ballen i mål. Vålerenga er rystet! Rekdal har vøært involvert i begge baklengsmålene Drømmer om: 3-2 SELVMÅL. Rekdal er i ørska og ser ballen ligge på eget straffe felt og setter ballen utagbart for Bolthof - dvs. midt i mål !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Han var synlig misfornøyd med eget lag i går, og ga høylytte beskjeder om at medspillerne måtte skjerpe seg. Elsker Jon Elsker Jon Elsker Jooon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2004 (endret) Dagdrømming er vel og bra, men realiteten er 4 poeng på 4 kamper, mot Odd, Sogndal, HamKam og Tromsø. Om vi ser på de siste sesongene i eliten, så ville ingen vært fornøyd med 4 poeng mot de motstanderne. Særlig ikke når vi ikke har møtt Molde, Lyn, Enga, RBK, Glimt, Viking og Brann, alle antatte verre motstandere. Greit nok at serien er jevnere i år, men dette er vel rett og slett altfor dårlig ? Klarer vi å snu trenden ? Og i såfall, hvilken spiller er det som skal dra lasset ? Akkurat nå ser jeg ingen.... FORZA STABÆK Endret 7. Mai 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Mai 2004 Del Skrevet 7. Mai 2004 Er enig med deg. Gutta må yte 110% gjenne HELE kampen på søndag. Skal trenden snus så bør det skje mot Glimt på hjemmebane! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Mai 2004 Del Skrevet 7. Mai 2004 Glimt er pokker ikke noe walk-over. Jeg kjenner isningen av pessimisme strømme gjennom ryggmargen. Allah! Gi oss 3 poeng! - vær så snill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 7. Mai 2004 Del Skrevet 7. Mai 2004 Hepp, Egentlig ikke.... Ser vi på statistikken mot disse lagene så har vi siden opprykket tatt 0,3 poeng i snitt borte mot Odd og 0,9 poeng hjemme mot TIL. Sogndal taok vi godkjent 3 poeng mot (snitt 2.5). Kamma har vi spillt for lite mot til å gjøre en fornuftig sammenligning... Men bortebane mot et nyopprykket lag er aldri enkelt så 1 poeng der er godkjennt. DVS at jfr. mot hva vi skal kunne forvente mot disse lagene ligger vi 1 poeng i manko, og vi skulle vel strengt tatt ha klart uavgjort mot TIL sist! Sammenligner vi med de tildigere sesongene så hadde vi følgende poeng høst etter 4 runder: 03 7p 02 5p 01 6p 00 3p 99 9p 98 7p 97 8p 96 5p 95 3p Det gir ett snitt på 6 poeng etter 3 runder, uavhengig av motstand... Så da ligger vi 2 etter skjema Uansett, vi slår B/G i helga, vi kommer også til å ta ¨Lyn på Ullevåll og Brann på himmelspretten!!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Mai 2004 Del Skrevet 8. Mai 2004 mens vi er inne paa statistikk og slikt... sjekk denne tabellen... http://www.dagbladet.no/sport/2004/05/08/397827.html bekrefter vel det vi ser i kamp etter kamp...lagets totale vegring for aa avslutte (les: SKYTE) angrep Naar vi forst avslutter er vi jo tydeligvis ganske saa presise, saa hvorfor ikke kline til litt oftere! Skyt gutter, skyyyyyt! hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Seier i dag blir ekstremt viktig i mine øyne, uten å sjekke tabellen, så vil det med tap være mange poeng opp til topp5! Gi oss en seier, gi oss litt flyt, og la meg bli overbevist at vi er bra nok til å henge med som i fjor. Takkskarruha Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 2:5 !!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 har aldri i mitt liv sett 7 store forsvarsblemmer i en og samme kamp..... helt sykt... registrerer i kampprogrammet at gaute sier at han skulle gjöre noen forandringer för denne kampen... nå må faenmeg veigar bli frisk snart! vi trenger en goalgetter! og martin... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Da er vel spørsmålene, går Gaute eller får han fyken? Og hvem tar over? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 neh, blir vel tåpelig å kvitte seg med Gaute nå, han har gjort en god jobb för, og kommer sikkert tilbake... men hva sa han til gutta i pausen? "begynn å sov nå dere gutta, vi leder jo.. nesten!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Jeg overreagerer kanskje, men herregud, og det er ikke bare det at vi slipper inn utrolig billige mål, spillet sitter ikke for 5 øre. Maaaaan ass.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 1. Gaute er trener'n vår. 2. Gutta må være 10 ganger mer aggressive, jobbe hjem, bli med i angrep, og tørre å score mål 3. Dustete av folk å stikke fra kampen før den er ferdig 4. Håper det kommer noe godt ut av det her. 5. Elsker Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Fy feite, er virkelig mulig ? Hvorfor kan Glimt komme med 5-6 mann, mot våre 3-4 ? Hvor er arbeidemoralen da ? Og hvor er de sinnsykt gode resultatene fra styrke/kondistestene ? Hva skjer med så mye strekk mellom back og ving ? Hva skjer med bakrom mellom midtbane og forsvar ? Klarer de ikke jobbe hardere ? Mangler Stenersen tempo ? Finstad ? Jeg tror jeg header ballen knallhardt over sidelinjen der borte jeg, sånn at ingen andre kan få den. Eller kanskje jeg kan ta å heade den ut der nede ved corner flagget ? Ja, det passer fint. Enda en ting; IA og Ohr klarer nesten aldri å samkjøre spillet seg imellom, de ender altfor ofte opp med samme trekket. Det vil si, Ohr blir stående å se på IA legge inn, ellers kommer en kort pasning fra IA til Ohr, når de står helt oppi hverandre. Mørkt. FOOOOOOORRZA STAAAAAAAAAAAAAAAAAABÆÆÆÆÆÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Enig i deg stabækLars. Utrolig av BG å score 5 trøstemål. Og utrolig at Stabæk-publikum oppfører seg som trøndere og går før slutt. Jeg gjorde det omvendt. Jeg kom til 2. omgang og ble kampen ut. (Snakker om å se feil omgang). Men samtidig er jeg imponert over støtten laget får fra ståtribunen i 2. omgang. BRA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 noe som også er skummelt er at vi klarer å tape 2-5 uten å få et jævla kort... Det gjorde meg så hissig at et blikk på dommeren hadde vært direkte rødt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Stian Ohr fikk 1'er på Dagbladet børsen, det var vel i hardeste laget... at Finstad fikk 2 var mer på sin plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Mai 2004 Del Skrevet 10. Mai 2004 Hva en utskremt frustrert journalist som egentlig ikke vil jobbe søndag fra dagbladet synes om hvordan spillerne har fungert er vel ikke så spennende lenger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg