Gå til innhold

Årsmøte 2013

Potter
 Del

Anbefalte innlegg

Innkalling til årsmøte i Stabæk Support 2013

Styret i Stabæk Support innkaller med dette til årsmøte i Stabæk Support den 31. januar 2013 kl 19.00. Årsmøtet avholdes i pressebrakken på Nadderud Stadion.

Årsmøtet er vårt høyeste organ og de viktigste beslutningene tas der, blant annet i form av budsjett, vedtektsendringer og valg.

Forslag til vedtektsendringer må være styret i hende senest 17. januar. Andre saker som ønskes behandlet må også bli sendt oss innen denne datoen. (Vedtektsendringer krever 2/3 flertall, andre saker krever alminnelig flertall).

Saker meldes til meg på PM eller på potter@stabaek.no

Det er særlig spørsmålet om hvem som skal sitte i styret som opptar folk. Valget er selvsagt viktig for hvordan klubben styres. Alle i styret er på valg hvert år. $$ drives på frivillig basis. Styret har derfor bare plass til folk som er villig til å legge ned mange arbeidstimer. Nye vedtekter vedrørende valgordning ble vedtatt i 2011 og medlemmene bes om å ta en titt på disse før årsmøtet.

Har du forslag til styremedlemmer eller ønsker å komme med andre innspill tar valgkomiteen disse imot med glede på PM - kontakt Slum eller Albert.

Gjeldende vedtekter er vedlagt.

Med vennlig hilsen

Styret i Stabæk Support
v/ styreleder Jonas D. Benkow

Vedtekter_Stabaek_Support_2012.pdf

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Vi flytter årsmøtet til pressebrakka på Nadderud. Tidspunktet er det samme som før.

Vi kommer til å ha et tilbud om forfriskninger. Nachspiel på Onkel Blaa med konsert for de som ønsker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia OB! :wacko:

Var konserten booket allerede før årsmøtet ble avtalt med OB eller kom konserten etterpå?

Blaa hadde ingen info om årsmøtet da konserten ble booket.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her strides de lærde! Det ble spurt Onkel Blaa før konserten ble booket og vi fikk da beskjed om at de skulle gi beskjed dersom det ikke passet. Tiden gikk og plutselig dukket denne konserten opp. Da får vi heller ta selvkritikk på at vi faktisk stolte på at den aktuelle bartendern skulle avklare dette videre med ledelsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tilgode å møte noen lærde på Stabækkamp. De sitter kanskje på Hovis.

Stemmer det. Det gjør vi.

Der vi skuer nedover til den gemene hop. Gøyal gjeng, egentlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det i det hele tatt stoler og bord nok i denne bua vi skal være i? Eller skal folk stå i 3timer? Synes dette er et ganske håpløst opplegg!

Der er det mer enn god nok plass for årsmøte til SS. Nok av stoler og bord er det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det blir god plass, ingen vet jo hvor denne bua er.

Det er hele 20 meter fra ståfeltet. Ta med kompass.

Det er altså den brakka på vår side, den som er merket med "Pressens arbeidsområde" (eller noe sånt)?

Kan lett forveksles med mixed-zone brakka bak hovedtribunen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er porten ved bortetribunen åpen så jeg slipper å gå rundt hele Nadderud for å komme frem?

Det er gangvei gjennom der ja, bare stengt med steiner så ikke biler kommer inn den veien. Jeg ble fortalt av en sint nabo forrige helg at Nadderud Stadion er bilfri, og at det er farlig med "biler som flyr rundt" der folk går. Så hjertelig velkommen til økosystemet for alle som er redde for flyvende biler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi nå skal ha ny kasserer, og anskaffe en betalings terminal kan vi kanskje gjøre som Jan Frederik foreslo, benytte anledningen til å bytte bank til Stabæk's sponsor, Sparebank1??

Jeg er litt skuffet over at det ikke er mulig å få stilt et eneste spørsmål til de som stiller til valg. Hva slags erfaring har de fra før, hvilke planer har de for året som kommer og hvilke tiltak har de lyst til å få gjennomført. I det hele tatt hvordan har de tenkt til å utøve sitt verv.

Hvis eneste muligheten for å få spurt ut en kandidat, er å ha en motkandidat, så får jeg vurdere å stille til samtlige verv til neste år. :o

Uansett får jeg ønske det nye styret lykke til, vi har store utfordringer, både på dame og herre siden.

P.S. går det ann å få lagt ut bilde av de forskjellige styremedlemmene når siden med kontaktpersoner oppdateres?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årsmøte 2013
  • Opprett ny...