Gå til innhold

Årsmøte 2013

Potter
 Del

Anbefalte innlegg

Når vi nå skal ha ny kasserer, og anskaffe en betalings terminal kan vi kanskje gjøre som Jan Frederik foreslo, benytte anledningen til å bytte bank til Stabæk's sponsor, Sparebank1??

Jeg er litt skuffet over at det ikke er mulig å få stilt et eneste spørsmål til de som stiller til valg. Hva slags erfaring har de fra før, hvilke planer har de for året som kommer og hvilke tiltak har de lyst til å få gjennomført. I det hele tatt hvordan har de tenkt til å utøve sitt verv.

Hvis eneste muligheten for å få spurt ut en kandidat, er å ha en motkandidat, så får jeg vurdere å stille til samtlige verv til neste år. :o

Uansett får jeg ønske det nye styret lykke til, vi har store utfordringer, både på dame og herre siden.

P.S. går det ann å få lagt ut bilde av de forskjellige styremedlemmene når siden med kontaktpersoner oppdateres?

Og hva er problemet med det nye styreoppsettet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pussig at du føler det sånn Marius, jeg tror det hadde vært helt innafor om du hadde rukket hånda i været og stilt spørsmål, feks da de nye styremedlemmene introduserte seg for alle. Men du kan sikkert stille noen spørsmål her om det er noe du lurer på. Styret er mye på forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg har ansvaret for sikkerhet på arrangementer som er det samme vervet jeg hadde i siste sesong. Jeg heter Bjørn Andreas Christensen og er i tillegg til til styrevervet supporterkoordinator i Stabæk Fotball som en representant for supportere(oss) som er ett krav fra UEFA/NFF etter artikkel 35 i lisenskravet til klubbene. Kort beskrivelse av meg. Selv så skriver jeg kanskje ikke så mye her, men jeg følger med. Nå skal jeg ut for å ralle da det er Lørdag! Ikke her inne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Jeg har ansvaret for sikkerhet på arrangementer som er det samme vervet jeg hadde i siste sesong. Jeg heter Bjørn Andreas Christensen og er i tillegg til til styrevervet supporterkoordinator i Stabæk Fotball som en representant for supportere(oss) som er ett krav fra UEFA/NFF etter artikkel 35 i lisenskravet til klubbene. Kort beskrivelse av meg. Selv så skriver jeg kanskje ikke så mye her, men jeg følger med. Nå skal jeg ut for å ralle da det er Lørdag! Ikke her inne

Bjørn. Jeg vet veldig godt hvem du er og hva du gjør. Det Marius mener er at det ble klappet og banket gjennom et styre som ikke ble gitt mulighet til å presentere seg eller si noe om hvorfor de ville stille til valg og hva slags ambisjoner de har for vervet. Det var jo ingen motkandidater så det ble som det ble, men litt dumt. Nå kom presentasjonen etter at de var valgt. Jeg for min del ante ikke hvem frøken Ryden var før etter at hun var valgt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger nå en artikkel om det nye styret på forsiden og alle er naturligvis åpne for spørsmål man måtte ha på hjertet. Det første nyhetsbrevet er heller ikke veldig langt unna

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg har problemer med å finne hvor på sidene til Stabæk Support det står hvem i Stabæk Support som innehar hvilke verv, og kontaktinformasjon til dem. kan det gjøres litt enklere. Når jeg, med nesten 1000 poster på forumet ikke finner det, hvordan skal eksterne personer finne det? 2,2mnd etter årsmøtet så burde det væåre klart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykker du på kontaktinformasjon øverst til høyre på forsiden av stabaek.no kommer jo dette ganske klart frem? Mulig kunne det kanskje vært plassert et annet sted, men synes likevel ikke det var spesielt vanskelig å finne. I tillegg ble det nye styret presentert i nyhetsbrev samt artikkelen "Nytt styre" som ligger litt nede på forsiden

http://www.stabaek.no/nyheter/nytt-styre-i-stabak-support-1300

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At du har 1000 poster på forumet betyr ikke at du er godt kjent med forsiden Marius :)

Og hvis du går til forumet via forsiden er det ikke så langt unna:

Skjermbilde 2013-04-05 kl. 15.06.00.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant oversikten over hvem som sitter i styret, men kontaktinformasjon og bilder mangler i alle fall på mobilutgaven. Det kan sikkert være en fordel med et menyvalg for «kontakt oss» på mobil også.

Ikke spydig ment! Kos og klem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årsmøte 2013
  • Opprett ny...