Buss1 Marius 854 Del Skrevet 10. Januar 2013 Del Skrevet 10. Januar 2013 http://kvinnefotballmagasinet.blogg.no/ De som har fulgt Fotballmagasinets dekning av kvinnefotballen de siste årene har hatt gleden av å lese Jan Reidar Vågsdalens analyser av kamper og situasjonen rundt i klubber og lag. Han er etter min mening den som har best peiling og skriver best om Kvinnefotballen i Norge. Hva som har skjedd og hvorfor han ikke lenger er i Fotballmagasinet.no vet jeg ikke men jeg har følt hans fravær som et tap. Jeg var redd han hadde blitt syk eller noen (Han sliter med sykdom i beina) Gleden var derfor stor da jeg i dag oppdaget at han hadde en blogg, der han skriver like bra som før, bare mer og oftere. Les og lær Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Januar 2013 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2013 (endret) Tja, ta ting der med en klype salt innimellom. Lurer dog paa hvorfor denne traaden staar oppfoert med 0 visninger? Det maa da ha vaert noen her inne og lest (ihvertfall jeg). Og der ble det plutselig mange visninger! Endret 24. Januar 2013 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jan reidar 0 Del Skrevet 25. Januar 2013 Del Skrevet 25. Januar 2013 Tja, ta ting der med en klype salt innimellom. Lurer dog paa hvorfor denne traaden staar oppfoert med 0 visninger? Det maa da ha vaert noen her inne og lest (ihvertfall jeg). Og der ble det plutselig mange visninger! Denne bloggen er noe gammel... Jeg anbefaler å lese www.kvinnefotballen.no , eller melde dere inn i Kvinnefotballen.no på facern.. Mvh Jan R/ redaktør kvinnefotballen...( som er en videreføring av bloggen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå