Buss1 Marius 854 Del Skrevet 2. Februar 2013 Del Skrevet 2. Februar 2013 Så vidt jeg har klart å få med meg har den økonomiske situasjonen i Stabæk Fotball Herrer også påvirket økonomien til damelaget. Etter det jeg har lest på ett eller annet nettsted blir det redusert budsjett og i henhold til budstikka skal daglig leder ha blitt sagt opp. Saken skal visst ha blitt omtalt i papir utgaven av Budstikka igår, 1Feb. Er det noen som har lest saken og kan gi et referat? Står det noe om hvordan SFK har tenkt å løse kravet til daglig leder? Hvor mye reduksjonen er på? Jeg konstaterer at avlysningen av dagens treningskamp mot Tyresø ikke er kungjort hverken på Stabak.no eller på dette forumet. Enkelte nyheter om SFK har jeg i år fått med meg på f.eks Fotballmagasinet. Er det flere som har sluttet i SFK når informasjonsflyten er så dårlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 2. Februar 2013 Del Skrevet 2. Februar 2013 Så vidt jeg har klart å få med meg har den økonomiske situasjonen i Stabæk Fotball Herrer også påvirket økonomien til damelaget. Etter det jeg har lest på ett eller annet nettsted blir det redusert budsjett og i henhold til budstikka skal daglig leder ha blitt sagt opp. Saken skal visst ha blitt omtalt i papir utgaven av Budstikka igår, 1Feb. Er det noen som har lest saken og kan gi et referat? Står det noe om hvordan SFK har tenkt å løse kravet til daglig leder? Hvor mye reduksjonen er på? Jeg konstaterer at avlysningen av dagens treningskamp mot Tyresø ikke er kungjort hverken på Stabak.no eller på dette forumet. Enkelte nyheter om SFK har jeg i år fått med meg på f.eks Fotballmagasinet. Er det flere som har sluttet i SFK når informasjonsflyten er så dårlig? Tja...men nå har aldri informasjonsflyten vært bra angående SFK fra klubbens side og Hjemmesiden til STB har en særegen platform beregnet for gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 2. Februar 2013 Del Skrevet 2. Februar 2013 Så vidt jeg har klart å få med meg har den økonomiske situasjonen i Stabæk Fotball Herrer også påvirket økonomien til damelaget. Etter det jeg har lest på ett eller annet nettsted blir det redusert budsjett og i henhold til budstikka skal daglig leder ha blitt sagt opp. Saken skal visst ha blitt omtalt i papir utgaven av Budstikka igår, 1Feb. Er det noen som har lest saken og kan gi et referat? Står det noe om hvordan SFK har tenkt å løse kravet til daglig leder? Hvor mye reduksjonen er på? Jeg konstaterer at avlysningen av dagens treningskamp mot Tyresø ikke er kungjort hverken på Stabak.no eller på dette forumet. Enkelte nyheter om SFK har jeg i år fått med meg på f.eks Fotballmagasinet. Er det flere som har sluttet i SFK når informasjonsflyten er så dårlig? Tja...men nå har aldri informasjonsflyten vært bra angående SFK fra klubbens side og Hjemmesiden til STB har en særegen platform beregnet for gutta. Hjemmesiden til STB har en særegen plattform beregnet på klubber i England. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Februar 2013 Del Skrevet 4. Februar 2013 Nå er det neppe så mange som gråter over at daglig leder i SFK ble sagt opp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kari S 1 Del Skrevet 5. Februar 2013 Del Skrevet 5. Februar 2013 Ikke noe "krav" om daglig leder for damelaget (tidl en betingelse for del av Jenteløftet-støtten til klubbene).Ref. Tyresö: Følg SFK på FB.... Noen ganger info først, eller bare, der. Enkelt & raskt å publisere. Har også med hvem av oss som rekker å legge ut, på en ellers vanlig hverdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. Mars 2015 Del Skrevet 20. Mars 2015 Man skal i diskusjoner med en ny sponsor. Ser ut som en tidligere herrespiller jobber med dette. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå