Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har irritert meg litt over dette: I hver hjemmekamp deles det ut spenn til spillern'n som sparer seg minst!

Det høres ærlig talt ganske pinglete ut.

Hva med å gi penga til han som ofrer seg mest?

Det har sikkert noe med "ordspillet" spare å gjøre, i og med at det er Nordea som er den glade giver. Men det høres allikevel ut som en pinglepris.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror neppe det er nordea som er tjent med at ordene 'spare' og 'minst' kobles til dem gang paa gang...De er jo interessert i at folk sparer saa mye som mulig, og helst ved aa sette pengene i en nordeakonto... :D

tror dette er tilfeldig, og forovrig en ganske fjollete sak aa diskutere...leve supporterfora!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å holde liv i denne usedvanlig interessante debatten så tror jeg bankene tjener mest på at folk låner helst litt for mye slik at de ikke klarer å betale tilbake på forfall. Småsparere er rimelig uinteressante tror jeg. Det er bare for å lure kundene til banken så de tar opp lån samme sted.

Nå hadde det vært brillefint om noen med fartstid i bank kunne komme med sterke meninger om temaet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg står akkurat nå i hovedgaten i Fallujah vest for Bagdad. Også her er det masse irritasjon. Folk kan rett og slett ikke forstå at Stabæk har valgt et slikt ordspill.

IRAQ_US_ATTACK_M06i_191911h.jpg

Foto: Engasjerte irakere vurderer å danne folkereisningen for "ofrer seg mest på Nadderud".

Jeg kommer tilbake så snart det er utvikling i saken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde de bare forandret dette ordtaket, så hadde det egentlig ikke gjort så mye om Stabæk vinner eller taper. Jeg er glad for at dere har gitt meg innsikt, slik at jeg kan fortsette å fokusere på de viktige tingene her i livet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sent en forslag internt om at man bør bytte til:

"Den spillerne som trekker seg mest!"

Det kan jo bli et artig ordspill på at overtrekkskundene tjener vi godt på. Eller at det sett med bankens øyne er fetest med kunder som trekker mest mulig på kreditten sin osv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geniale, ganiale bilder! Trengte saart en god latter, takker! :lol:

Er det forresten noen andre enn meg som finner en [/i]syltynn trost i at de to lagene vi har tapt for denne sesongen topper tabellen...(saa lenge det varer)

Ikke det? Neivel...det var vel egentlig det jeg trodde... :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
....til Spiller'n Som Sparer Seg Minst
  • Opprett ny...