Offside 4 954 Del Skrevet 3. April 2019 Del Skrevet 3. April 2019 https://www.mlssoccer.com/post/2019/03/07/watch-bob-bradley-sets-tone-first-lafc-team-meeting-we-are-lafc 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 26. Januar 2022 Del Skrevet 26. Januar 2022 VG har lest Ingos innlegg på forumet: https://direkte.vg.no/silly-season/news/opplysninger-til-vg-stabaek-bud-paa-nicolai-naess.eULkqRUpB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 26. Januar 2022 Del Skrevet 26. Januar 2022 hehe, Men seriøst - jeg liker ikke når slikt kommer ut før blekket er tørt... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Skal vi hente frem denne da @Nico3? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico3 466 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 11 minutter siden skrev StabækJR: Skal vi hente frem denne da @Nico3? Hmm... litt tidlig? Må se hva Bjarmann har satt i kontrakten. Når kommer Nye Nadderud? 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 4 minutter siden skrev Nico3: Hmm... litt tidlig? Må se hva Bjarmann har satt i kontrakten. Når kommer Nye Nadderud? Får be om en femårskontrakt så rekker du nye Nadderud. Store bonuser om dagen så en opprykksbonus bør du få med deg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico3 466 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Halla! Nico her. Er bare innom for å fortelle at det ordnet seg🙏 Fireårskontrakt✅ Jeg blir med inn på ny stadion🤩 Utrolig glad for å få muligheten til å spille foran dere igjen, i klubben jeg har spilt min beste fotball i! Borte bra, men hjemme best! Det er akkurat sånn det føles. Nå er jeg endelig hjemme igjen, og jeg har ikke kommet hit for å pensjonere meg! Vi skal rett opp i Eliteserien, der Stabæk hører hjemme!👊🏼 Alltid. Uansett💙 211 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico3 466 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 160 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Tråd flyttes til Stabæk Fotball. Alltid deilig å flytte tråder den veien! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Årets signering! Jævlig digg 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 8 minutter siden skrev Nico3: Ble våryr nå. Velkommen hjem Nico! 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 609 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 8 minutter siden skrev Nico3: Halla! Nico her. Er bare innom for å fortelle at det ordnet seg🙏 Fireårskontrakt✅ Jeg blir med inn på ny stadion🤩 Utrolig glad for å få muligheten til å spille foran dere igjen, i klubben jeg har spilt min beste fotball i! Borte bra, men hjemme best! Det er akkurat sånn det føles. Nå er jeg endelig hjemme igjen, og jeg har ikke kommet hit for å pensjonere meg! Vi skal rett opp i Eliteserien, der Stabæk hører hjemme!👊🏼 Alltid. Uansett💙 Haha, dette må være det største frieriet til $$ jeg noensinne har sett! Velkommen tilbake! 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Velkommen tilbake!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Velkommen heim! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StbFan 62 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Velkommen hjem Nico! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Her har medieavdelingen virkelig vært på jobb! Kul måte å avsløre det på, og hjertelig velkommen hjem Nico!! 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
a-town 220 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Fan så godt💙 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Fantastisk signering🥳 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 52 minutter siden skrev Nico3: Er ord: Fantastisk!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Velkommen tilbake! VG melder at overgangssummen er 1.5 til 2 millioner. God pris for en spiller med kontrakt i tre sesonger til med det skrikende behovet vi har for spillertypen. Det er så vakkert med gamle blaa som ønsker seg tilbake i denne situasjonen 💙 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Har vært med sarp 08 gjennom hele preseason, startet og kommet inn på i de aller fleste kamper! Deilig å få inn en spiller i kampform! Dette er en viktig signering! Rett inn i 3’ern bak! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Helvete så digg! Velkommen hjem Nico, vi har savnet deg💙 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2022 51 minutter siden skrev Mr. Diamond: Haha, dette må være det største frieriet til $$ jeg noensinne har sett! Velkommen tilbake! Ev. feteste offentliggjøringen som er gjort i vår klubb. Kult! 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Velkommen hjem, Nico! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Tror dette kan bli en nøkkelspiller for å få til det ambisiøse spillet Kjølnø prøver å sette. En spiss som vet hvor målet står nå så er vel stallen komplett. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Dette er meget gledelig og vi styrker oss i det svakeste leddet. Nå får vi endelig en spiller inn bak der som både har en pasningsfot, duell kraft og ikke minst kan gå igjennom ledd. Dette trengte vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Fantastisk! Velkommen hjem, Nico. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 Steike. Knallsignering! Velkommen tilbake. Vurderer sterkt sesongkort nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 59 minutter siden skrev Torres: Ev. feteste offentliggjøringen som er gjort i vår klubb. Kult! Dio var bra den også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stephanois_ 371 Del Skrevet 9. Mars 2022 Del Skrevet 9. Mars 2022 2 timer siden skrev Nico3: Halla! Nico her. Er bare innom for å fortelle at det ordnet seg🙏 Fireårskontrakt✅ Jeg blir med inn på ny stadion🤩 Utrolig glad for å få muligheten til å spille foran dere igjen, i klubben jeg har spilt min beste fotball i! Borte bra, men hjemme best! Det er akkurat sånn det føles. Nå er jeg endelig hjemme igjen, og jeg har ikke kommet hit for å pensjonere meg! Vi skal rett opp i Eliteserien, der Stabæk hører hjemme!👊🏼 Alltid. Uansett💙 Grattis! Mest likte innlegget ever på forumet 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå