arni 9 538 Del Skrevet 11. Oktober 2022 Del Skrevet 11. Oktober 2022 Inn på rundens lag! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 526 Del Skrevet 11. Oktober 2022 Del Skrevet 11. Oktober 2022 Men er han bedre enn stoppermakkeren på rundens lag, Jørgen Hammer? Jeg er neimen ikke sikker. En dårlig/unødvendig formulering, for det er utelukkende ment som ros av Hammer og ikke kritikk av Næss. Hammer har faktisk vært en av KFUMs beste så å si hver gang jeg har sett dem i år. Det har vært oppriktig gledelig å se. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 11. Oktober 2022 Del Skrevet 11. Oktober 2022 10 minutter siden skrev Nøfyse: Men er han bedre enn stoppermakkeren på rundens lag, Jørgen Hammer? Jeg er neimen ikke sikker. En dårlig/unødvendig formulering, for det er utelukkende ment som ros av Hammer og ikke kritikk av Næss. Hammer har faktisk vært en av KFUMs beste så å si hver gang jeg har sett dem i år. Det har vært oppriktig gledelig å se. Husker du nevnte Hammer i Kåffa analysen din, eller?😅 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 526 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Oktober 2022 20 minutes ago, arni said: Husker du nevnte Hammer i Kåffa analysen din, eller?😅 Analyse og analyse, fru Blom. Hvis du leser på nytt det jeg skrev så vil du kanskje oppdage at jeg poengterer at de spillerne jeg nevner ved navn er dem som jeg mener kan være interessante for oss, og senere skriver jeg at de har mange andre som også er veldig gode på dette nivået selv om de ikke er så interessante å hente hit. Jeg tror ikke det er så aktuelt å hente tilbake Hammer. Hvis du oppfattet det som et forsøk på å skryte noe voldsomt av at jeg kan rangere Kåffas beste spillere så beklager jeg det. Det er bra du setter på plass folk som trår så langt over streken. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 11. Oktober 2022 Del Skrevet 11. Oktober 2022 Ta med Hammer til tråden for gamle helter og gled deg over Næss. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2022 Takk! Du er stor i dag! God gammel Næss! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Banens beste uten tvil! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Banenes gigant i dag! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Banens Beste for meg i dag. Skuddet i krysset selvsagt, men legg til hvordan han stopper/forstyrrer Ramsland da han kom igjennom alene mot Sandberg. Helt enormt viktig inngripen! Legg til hele holdningen og måten han viser med kropp, hode og innsats hvordan man skal sanke poeng. Takk, Nicolai! 💙💙💙 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Ikke noe opprykk uten Nicolai. Vært vår beste sammen med Gift, takk Nico! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Del Skrevet 22. Oktober 2022 Banens beste i dag. Han bør få noen pils fra kassa til Gift 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Langskuddene! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 16. Mai 2023 Del Skrevet 16. Mai 2023 Til Stikka ikveld: Likevel stiller de i Blomstertoget på 17. mai. Midtstopperen innrømmer at 4-1-tapet kommer til å plage ham litt på nasjonaldagen. – Ja, man går og gnager litt på det og sliter alltid med å sove etter kamper. Det sitter i når du taper 4–1. Vi må prøve å komme videre så fort som mulig. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 323 Del Skrevet 30. Mai 2023 Del Skrevet 30. Mai 2023 Han bør være klink på landslaget spør du meg. Sandberg er ikke i nærheten av hva Næss kan tilby (til et landslag som mangler slike spillere). Eneste som kanskje bør være foran Nico er Hanche. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. Mai 2023 Del Skrevet 30. Mai 2023 De frisparkene Nico hadde fra venstre i går er så bra, han skyter innlegg. Ett mål og et nesten-mål av Bakenga (og hadde ikke han rørt den hadde den sannsynligvis gått inn) på to forsøk. Fortsett sånn og fin en med like god venstrefot (Skovgaard?) fra andre siden. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 1. Juni 2023 Del Skrevet 1. Juni 2023 Nico i Stikka om de unge spillerne ikveld: 30-åringen mener Stabæk ikke prioriterte vekk cupen. – Vi vil videre, det er mentaliteten. Stabæk har mange unggutter som banker på døren – da skulle det bare mangle at de får muligheten, sier Næss og legger til: – Vi har unggutter som leverer på trening. De fortjener muligheten, så må de bare ta den når de får den. Det var ikke mange som gjorde det i dag. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2023 Hvis resten av spillerne hadde hatt innsatsen og gløden til Næss hadde vi vunnet denne kampen. BB 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 23. Juli 2023 Del Skrevet 23. Juli 2023 Næss opp på midtbanen sier jeg! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 453 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Juli 2023 Næss som kaptein!💪 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 23. Juli 2023 Del Skrevet 23. Juli 2023 Næss var grusom på 0-1 . Sjelden du ser slikt på herrenivå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Norges beste midtstopper om det ikke hadde vært for de defensive oppgavene.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Prøver å sette Norgesrekord i antall straffer laget? Bekymringsfullt at våre største profiler gjør så store tabber i kamp etter kamp. Må gjøre noe med selvtilitten til resten av gruppa, når dette er forbilde og motivator. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 20. August 2023 Del Skrevet 20. August 2023 Litt synd på kaptein idag, 0/15 siden 9 juli Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Nærmere stolpen neste gang Nico Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 3 timer siden skrev arni: Nærmere stolpen neste gang Nico Og ta deg 5 sekunder til å fokusere fra dommeren blåser i fløyta til du starter tilløpet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Desember 2023 – Nå gleder jeg meg litt ekstra til å komme på trening 15. januar, sier Næss og legger til: – Det sier litt om Bobs karakterer når han blir med klubben ned. https://www.budstikka.no/bob-bradley-blir-i-stabak/s/5-55-1600068 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 2. Februar Del Skrevet 2. Februar Flere som omtaler treningene https://www.stabak.no/nyheter/kjelsas-seier-i-lsk-hallen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
naaaadderud 348 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Februar Næss skal være gjest på Bærumsballs livepodkast onsdag 20. mars kl. 19 på Bekkestua bibliotek 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Februar Gratis ølservering! 🍻🍻 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 476 Del Skrevet 13. Februar Del Skrevet 13. Februar På besøk i podcasten til Bakenga! Mush Hour! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå