Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg syns ikke en kaptein skal slå seg sammen med treneren for å "blåse ut" mot resten av spillergruppa; han skal ta av det verste av trenerens hårføner og være den som blåser ut motsatt vei når det er på sin plass. Og det er på sin plass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Marandinho:

Hva ble sagt? Har ikke pluss, så flott om man får gitt en liten oppsummering 

For Diabate fan Club 😊
«Kapteinen legger ikke skjul på at det gikk en kule varmt i garderoben i pausen.

– Vi fikk luftet litt ut, og sa ifra til hverandre. Det var jeg og Bob (Bradley) som sa ifra. Men vi har også unggutter på laget som tør å si ifra. Vi trodde vi skulle komme på banen i andre omgang å gjøre en bedre figur, sier Næss.»

– Slik kamper som dette kommer i løpet av sesongen. Dette er den kampen vi har spilt i år, der jeg føler at vi er skikkelig dårlige. Vi skal ikke være bekjent av en slik innsats eller det vi presterer, sier Næss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev arni:

«Kapteinen legger ikke skjul på at det gikk en kule varmt i garderoben i pausen.

– Vi fikk luftet litt ut, og sa ifra til hverandre. Det var jeg og Bob (Bradley) som sa ifra. Men vi har også unggutter på laget som tør å si ifra. Vi trodde vi skulle komme på banen i andre omgang å gjøre en bedre figur, sier Næss.»

– Slik kamper som dette kommer i løpet av sesongen. Dette er den kampen vi har spilt i år, der jeg føler at vi er skikkelig dårlige. Vi skal ikke være bekjent av en slik innsats eller det vi presterer, sier Næss.

Takk Arni! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næss som kaptein burde sagt noe fra spillergruppen etter match. Pinlig at ingen av spillerne sier noe etter match og kun Bradley står og sier noe. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev fexter:

Næss som kaptein burde sagt noe fra spillergruppen etter match. Pinlig at ingen av spillerne sier noe etter match og kun Bradley står og sier noe. 

På TV-bildene var hele laget borte hos Support, og Næss og Vinge ser ut til å stå der til feltet er nesten tomt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kan si at Næss ikke kriget i går, de første 60 minuttene var han helt sjef. Næss kan ikke alene markere samtlige motspillere innenfor 16-meteren, selv han må ha litt hjelp. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Fanatico:

Ingen kan si at Næss ikke kriget i går, de første 60 minuttene var han helt sjef. Næss kan ikke alene markere samtlige motspillere innenfor 16-meteren, selv han må ha litt hjelp. 

Helt enig. Nico leverer stort sett alltid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev Blanzinho:

Helt enig. Nico leverer stort sett alltid.

Det glapp litt i markeringene til tider, men han hadde noen skikkelige hærfører-involveringer også. Prøvde å sette standarden, når ting begynte å butte i mot, men dessverre fulgte ikke de andre hans eksempel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ønske han samlet gjengen i en ring etter 4-2 målet for å samle troppen og gå igjennom hva de skal gjøre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemene er større enn at KP er en fotballsparker og ikke en fotball spiller, men det er likefullt et problem. Hadde han vært Pablo Fontanello i luftrommet så kunne det kanskje veid opp for det, men det er han altså ikke. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nicolai Næss
  • Opprett ny...