Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Veum bør dyrkes som makker med Nico i en 4er bak. KP har dessverre ikke mye å by på annet enn god innstilling. Vinner knapt en duell mot Egersund og markerer svakt, noe som burde være styrkene hans. Grei stallspiller som kan komme inn å trygge ledelse på slutten av kamper ved behov.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg tror at den rollen som best kler Næss' styrker og svakheter i den formasjonen som vi spiller for tiden vil være på vingbacken, gjerne på venstresiden for å trekke innover i banen og utgjøre en skuddtrussel fra distanse. En del av problemene hans blir ikke nødvendigvis mindre synlige på sentral midtbane, vil jeg tro. Kanskje tvert imot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg lurer på om vi hadde trengt en kaptein som var litt mere oberst. Det virker litt snilt i alle retninger, mer som en tamburmajor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

5 timer siden skrev Olmg0:

Spiller sannsynligvis sin 200 kamp for Stabæk mot Åsane på mandag 

Fortjener å hylles! Jeg har vært meget kritisk til hans prestasjoner i år, men de siste kampene har han vært god. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Sorry ass men jeg har ikke sett noe på eller utenfor banen som rettferdiggjør kapteinsbindet. I intervjuet sier han at «vi roter det bort». Roter bort hva? Vi hadde ingenting å rote bort. Nix, nada og ingenting.

Nå trenger vi noen som står opp og tør å være ærlig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke lenge siden husket jeg at Næss kunne blitt tatt opp til landslaget over visse spillere. ca 1 år senere ser han ut som en postnord spiller. Helt sykt hvor kjapt han har blitt såpass mye verre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nicolai Næss
  • Opprett ny...