Bjersk 552 Del Skrevet 30. Mai Del Skrevet 30. Mai Veum bør dyrkes som makker med Nico i en 4er bak. KP har dessverre ikke mye å by på annet enn god innstilling. Vinner knapt en duell mot Egersund og markerer svakt, noe som burde være styrkene hans. Grei stallspiller som kan komme inn å trygge ledelse på slutten av kamper ved behov. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai På 4.12.2023 den 0.18 skrev Bjersk: Det er så sykt å si at Ottesen produserer mye offensivt. Gutten er ikke en fotballspiller og er ikke i nærheten av OBOS nivå engang. En av de meste fotballdumme spillerne jeg har sett i Stabæk drakta. På 27.4.2024 den 16.54 skrev Bjersk: Pedersen er en kriger, men dessverre ingen fotballspiller. På 27.4.2024 den 17.10 skrev Bjersk: Beklager at jeg spør, men er han tilbakestående? Å ikke skyte når du er på 7 meter... På 27.4.2024 den 17.27 skrev Bjersk: Få det vekk, skjønner jo ikke fotball! Dårlig versjon av Kim Holmen. 27 minutter siden skrev Bjersk: Veum bør dyrkes som makker med Nico i en 4er bak. KP har dessverre ikke mye å by på annet enn god innstilling. Vinner knapt en duell mot Egersund og markerer svakt, noe som burde være styrkene hans. Grei stallspiller som kan komme inn å trygge ledelse på slutten av kamper ved behov. Eget profilnavn -> ignorerte brukere -> "Bjersk" -> legg til bruker 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai Jeg er enig i at @Bjersk burde moderere omtalen av egne spillere. Jeg er derimot uenig i at man skal ignorere personer man ikke deler mening med. Det blir litt for Putinsk for meg. I tillegg har jo enkelte forumbrukere endret seg en del gjennom årene, noe som er vanlig ettersom man blir eldre. Men, legg meg gjerne til listen over "ignorerte brukere" - så slipper du etterhvert å forholde deg til andre enn deg selv. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Mai 7 timer siden skrev mbh: Jeg er enig i at @Bjersk burde moderere omtalen av egne spillere. Jeg er derimot uenig i at man skal ignorere personer man ikke deler mening med. Det blir litt for Putinsk for meg. I tillegg har jo enkelte forumbrukere endret seg en del gjennom årene, noe som er vanlig ettersom man blir eldre. Men, legg meg gjerne til listen over "ignorerte brukere" - så slipper du etterhvert å forholde deg til andre enn deg selv. Du er selvfølgelig milevis unna å havne på min ignoreringsliste, på samme måte som at å ignorere én bruker på forumet (jepp, lista mi er på én nå) er lysår unna noe Putinsk. Det er ikke bare tullete retorikk - det er grunnleggende feil. Jeg har også vært en dritirriterende 14-åring på dette forumet og flere hadde sikkert hatt en bedre opplevelse av forumet ved at de fikk en pause fra meg - noe jeg ikke var intelligent nok til å gi på det tidpunktet. Det over var den aller høfligste måten jeg evnet å påminne andre om denne muligheten. Her i vår familie. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni På tide å skifte han ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 997 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Trenger en pause på benken når vi har stablet resten av Forsvaret på beina. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Er han en leder nok for kapteinsbindet egentlig ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 32 minutter siden skrev Pompel: Er han en leder nok for kapteinsbindet egentlig ? Nei. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni 7 minutter siden skrev Torres: Nei. Ser ikke andre som er skikka heller, troppen skriker etter ledertyper... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Han er ferdig som stopper og - bør flyttes frem på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Jeg tror at den rollen som best kler Næss' styrker og svakheter i den formasjonen som vi spiller for tiden vil være på vingbacken, gjerne på venstresiden for å trekke innover i banen og utgjøre en skuddtrussel fra distanse. En del av problemene hans blir ikke nødvendigvis mindre synlige på sentral midtbane, vil jeg tro. Kanskje tvert imot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 16. Juni Del Skrevet 16. Juni Må få inn en kaptein i sommer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juli I følge Budstikka er fødselen i gang! Rekker muligens kampen i helgen, god timing 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 27. Juli Del Skrevet 27. Juli Jeg lurer på om vi hadde trengt en kaptein som var litt mere oberst. Det virker litt snilt i alle retninger, mer som en tamburmajor. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli Gratulerer så mye til Næss og familien med deres første barn! 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Prøv han som sentral midt. Øya inn i midt og Nysveen høyre. Har vi noe valg ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Mulig ta fra han kapteinsansvaret? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 4. August Del Skrevet 4. August Kanskje trenger han en kamp på benken snart? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Olmg0 32 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. August Spiller sannsynligvis sin 200 kamp for Stabæk mot Åsane på mandag 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 22. August Del Skrevet 22. August 5 timer siden skrev Olmg0: Spiller sannsynligvis sin 200 kamp for Stabæk mot Åsane på mandag Fortjener å hylles! Jeg har vært meget kritisk til hans prestasjoner i år, men de siste kampene har han vært god. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Sorry ass men jeg har ikke sett noe på eller utenfor banen som rettferdiggjør kapteinsbindet. I intervjuet sier han at «vi roter det bort». Roter bort hva? Vi hadde ingenting å rote bort. Nix, nada og ingenting. Nå trenger vi noen som står opp og tør å være ærlig. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Den svakeste lederen vi har hatt. Enda værre enn Jørgen Hammer. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Er ikke nødvendigvis uenig. men hvem skal overta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Gi det til Matic. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 21. September Del Skrevet 21. September Én konstant i et helt jævlig forsvar. Ferdig på toppnivå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 21. September Del Skrevet 21. September På 16.9.2024 den 22.56 skrev Stairs: Er ikke nødvendigvis uenig. men hvem skal overta? Dahlby eller Matic 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 76 Del Skrevet 21. September Del Skrevet 21. September ikke lenge siden husket jeg at Næss kunne blitt tatt opp til landslaget over visse spillere. ca 1 år senere ser han ut som en postnord spiller. Helt sykt hvor kjapt han har blitt såpass mye verre 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 21. September Del Skrevet 21. September Hvordan klarer han ikke å samle gutta en eneste gang etter scoring? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Del Skrevet 21. September Del Skrevet 21. September Akkurat nå skrev Jørg1: Hvordan klarer han ikke å samle gutta en eneste gang etter scoring? Han venter på at Morten Skjønsberg skal gjøre det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 21. September Del Skrevet 21. September 6 minutter siden skrev Jørg1: Hvordan klarer han ikke å samle gutta en eneste gang etter scoring? Han får ikke lov av Bob! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå