nonmollaremai 136 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Beklager å reklamere for konkurrerende transport, men: STB Maura har kun 3 ledige plasser igjen til Håmar! Førstemann til mølla... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
petterls 0 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Jeg stiller med to stk. Når man ikke har vært på skikkelig bortekamp med Stabæk Support siden denne kampen: http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=3647&ligaid=28 ... er det nok på tide. Vi sees! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Jeg stiller med to stk. Når man ikke har vært på skikkelig bortekamp med Stabæk Support siden denne kampen: http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=3647&ligaid=28 ... er det nok på tide. Vi sees! Var det den matchen som gjorde at Moss definitivt rykket ned fra Tippeligaen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
petterls 0 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Jeg stiller med to stk. Når man ikke har vært på skikkelig bortekamp med Stabæk Support siden denne kampen: http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=3647&ligaid=28 ... er det nok på tide. Vi sees! Var det den matchen som gjorde at Moss definitivt rykket ned fra Tippeligaen? Helt riktig. Jeg mener også at dette var den siste kampen til Moss-legende Rune Tangen, og han avslutter karrieren med selvmål etter 8 minutter. http://www.vg.no/iphone/article.php?tab=list&saksId=75&offset=3015&artid=9394124 (Rune Tangen gjorde forøvrig et lite vellykket comeback for Moss i 2004.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Jeg stiller med to stk. Når man ikke har vært på skikkelig bortekamp med Stabæk Support siden denne kampen: http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.viskampfakta?kamp_id=3647&ligaid=28 ... er det nok på tide. Vi sees! Var det den matchen som gjorde at Moss definitivt rykket ned fra Tippeligaen? Helt riktig. Jeg mener også at dette var den siste kampen til Moss-legende Rune Tangen, og han avslutter karrieren med selvmål etter 8 minutter. http://www.vg.no/iphone/article.php?tab=list&saksId=75&offset=3015&artid=9394124 (Rune Tangen gjorde forøvrig et lite vellykket comeback for Moss i 2004.) Ahhh... Husker noen Mossinger som kastet småstein etter oss da vi skulle forlate stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 var det her vi kastet droger etter Jerry Månsson? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Det tror jeg var et par år tidligere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 "Metanol er farlig"? Det var kanskje senere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 DET VIL IKKE VÆRE MULIG Å KJØPE BILLETT PÅ STADION MED KORT!! ALLLE MÅ HA MED SEG KONTANTER!!! VIKTIG! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ceciliefyr 81 Del Skrevet 5. April 2013 (endret) Del Skrevet 5. April 2013 (endret) Fortsatt ledige plasser på bussene, ring turtelefonen og meld dere på=) 464 88 600 Endret 5. April 2013 av ceciliefyr 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 http://nyheter24.se/sport/742305-aik-buss-hyrde-strippa-lang-resa-nagot-maste-man-ha-att-roa-sig-med Jeg gleder meg til tur nå som vår nye tursjef har tatt ansvar! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 KUN CASH I HAMAR: HamKam har ikke kortterminaler nok til at bortesupportere kan betale med kort. Husk derfor å ta med kontanter. Det koster 150 kr for voksne, og 50 for barn. HamKam har bedt om at folk ikke kommer med de vanlige tusenlappene, så mindre sedler og mynter gir blide fjes i billettluka. Er det superkrise skal det angivelig være en minibank en kort spasertur fra inngangen, men siden ingen egentlig har lyst til å gå spasertur på Hamar anbefaler vi å ta ut en neve riksdaler på forhånd. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 KUN 22 PLASSER IGJEN!!!!! FØRSTEMANN TIL MØLLA! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ceciliefyr 81 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 15 ledige plasser! Ring 464 88 600 og meld deg på årets første tur! Bli med 135 andre Stabækfans på busstur! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Er det mulig å kjøpe billett med bankkort ved inngangen? Hva koster det? Må man være medlem for å være med og må man melde seg på på forhånd? Bare noe jeg lurte på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 5. April 2013 Del Skrevet 5. April 2013 Gamle spøker blir aldi gamle.. eller? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 7. April 2013 (endret) Del Skrevet 7. April 2013 (endret) Takk til alle som bidro på å gjøre gårsdagens tur til den morsomste jeg har opplevd på noen år. Tursjef Ceciliefyr, bussansvarlige Haze og hantro, two and a half men for Frukkost, rallerne bak i buss 2, alle på fetter clown, de som ikke kom inn på fetter clown, de som ble kastet ut fra fetter clown, alle i klacken samt de som hadde rallet siden fredag etter jobb! Få ut påmelding til Kongsvinger a Posse! Regner med at alle som var med til kamma er med der også! Endret 7. April 2013 av Hanse 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Jeg ER så ur liksom. Men turpåmelding skal folket få! http://www.stabaek.no/nyheter/kongsvinger-away-1303 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. April 2013 Takk for en suveren opplevelse i går! Veldig hyggelig å bli bedre kjent med mange av dere både på bussturen, under kampen og på Onkel Blaa etterpå. Endelig kan jeg koble ansikter og morsomme samtaler til mange av nickene på forumet. Dette var min første skikkelige bortetur, og det gav virkelig mersmak. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Takk for en suveren opplevelse i går! Veldig hyggelig å bli bedre kjent med mange av dere både på bussturen, under kampen og på Onkel Blaa etterpå. Endelig kan jeg koble ansikter og morsomme samtaler til mange av nickene på forumet. Dette var min første skikkelige bortetur, og det gav virkelig mersmak. Ny mulighet i vinger! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Takk for en suveren opplevelse i går! Veldig hyggelig å bli bedre kjent med mange av dere både på bussturen, under kampen og på Onkel Blaa etterpå. Endelig kan jeg koble ansikter og morsomme samtaler til mange av nickene på forumet. Dette var min første skikkelige bortetur, og det gav virkelig mersmak. Det hullet jeg pratet i hodet på deg på Blaa, gror det greit eller? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 Oh yes! Fikk jo tetta krana før det ble noen varige skader. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 7. April 2013 Del Skrevet 7. April 2013 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. April 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. April 2013 Overbringer her en utrolig hyggelig melding fra fungerende daglig leder Lars Hjorth: "Hei HenrikPå vegne av alle som jobber i Stabæk og spesielt meg selv personlig vil jeg at du vidreformidler følgende til Stabæk Support:Takk for en fantastisk opplevelse dere lagde på Hamar, jeg var oppriktig stolt over å være del av en slik supporter kultur som dere representerer i dag. Vi spiller i Addeco med vårt fotballag men dere er i CL med Deres supporterkultur. Fy faa....... Så rått det var å sitte på tribunen i går!Jeg var oppriktig stolt av å være leder i Stabæk å sitte sammen med ledelsen i Hamkam som trodde de spilte på bortebane! Takket være dere. Dere representerer Stabæk på en måte som fortjener ydmykhet og honnør.Grattis nok en gang, i går tok vi med oss poeng fra Hamar kun takket være dere!!!!!" Å være tungen på vektskålen når det gjelder kamputfall er min våte drøm som leder i SS. Nå har vi allerede klart det en gang iår, og det skal ikke bli den siste scoringen vi trykker inn med vår sang. Bli med til Kongsvinger! 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 8. April 2013 Del Skrevet 8. April 2013 gøy! spesielt siden vi var et stykke fra vårt toppnivå! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå