stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Last ned: http://www.stabaeklars.com/stabaek2004.htm Er det noen som er hypp på å lage noen flere, legger jeg dem gjerne ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 mangler bilder, og føler meg litt uvel med å stjele fra andre stabæk supportere som har bilder på nettet, men har nå forsøkt å lage meg en... lastes ned herfra¨ legg gjerne inn kommentarer her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 fet! -It makes me feel very happy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 forslag på bildearkiver som man kan bruke, begrenset på hva man finner hvis man søker på google liksom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. Mai 2004 Del Skrevet 6. Mai 2004 Jeg synes dette bildet er så bra. Fotografen ber alle se ville og gale ut i det han tar bildet. Og se på Gaute!!! Han ser like crazy ut som sentralbanksjefen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mai 2004 Del Skrevet 7. Mai 2004 Har laget en ny... ligger for nedlastning under tidfordriv, bakgrunner på hjemmesiden min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Mai 2004 Del Skrevet 7. Mai 2004 He he he he! Genialt! Kampoversikten blir plutselig helt overflødig. Helt genialt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Mai 2004 Del Skrevet 7. Mai 2004 Takk, takk - syntes jeg var morsom der ja !!! Jævlig ekkelt å ha det bakgrunnsbildet... prøver å lukke browseren hele tiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Mai 2004 Del Skrevet 10. Mai 2004 Meget bra Markus, men dessverre helt usannsynelig. Jeg ville aldri klart å trene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 3. Juni 2004 (endret) Alle som har SonyEriccson T610+T630 burde prøve å og laste den ned og overføre denne til telefonen ... Sier ikke mer... stabaek.thm Endret 3. Juni 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Herlig Markus!! En sånn har jeg lett etter lenge!! *jubler og hopper i taket* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Markus! Hjælp! har sonyE 630, fikk den nettopp....hvordan overfører jeg denne filen til telefonen....kan du sende meg den via sms eller no? hva skjer a? som dere sikkert skjønner er jeg ikke helt up to date med telefonteknikkens vidunderlige verden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Du må få deg et sendeprogram..har du Bluetooth eller infrarød på pcen? Uten det vet jeg ikke hvordan du gjør det..kan evetuelt sende som mms altså.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 At man får overførte det via MMS tviler jeg på... Prøver å laste den ned via WAP på min T610, men får feilmelding om at det ikke er et støttet format. Men kanskje det fungerer på din T630. Skriv linken "http//www.bjolgerud.no/video/stabaek.thm" i WAP browseren din på telefonen og se hva som skjer. Hvis du har stasjonær pc må du antagelig kjøpe kabel, har du bærbar har du antageligvis trådløse muligheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Har hvertfall et valg (på mobilen da..går vel ikke da nei..), kan sende forskjellige themes som mms.. Uansett, elsker den nye layouten... Ikke dum den skjermbakgrunnen heller. *leser den om og om igjen* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 oki... alle som vil ha den på mms, sender en sms til 988 00 008 så sender jeg den ut som mms... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Du fant det skjønner jeg.. Den ER konge folkens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 hysj hysj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Jeg sitter her med min nokia 6510, og har ikke peiling på hva alle synes er så morsomt. Jeg har ikke følt det sånn siden jeg tryna på rollerblades foran Cafe Con Bar. Nok om det. Er det mulig å se hva dette er på pc'en? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Den ER nice ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Jeg skjønner fremdeles ikke hva som er så bra med å ha en Stabæk-logo på telefonen. Meg om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Hva med Peter Sand da ??? samme som før - jeg kan sende den som mms - eller du kan overføre den - filen ligger under her... Last ned her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Jeg skjønner fremdeles ikke hva som er så bra med å ha en Stabæk-logo på telefonen. Meg om det. jeg bruker de ikke jeg heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 ...men det gjør jeg!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 jeg også, så derfor har jeg en som jeg bruker:D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnus 4 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Syntes at det er på tide å tenke på odd kampen. så lagde denne. www.gu02.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 FANTASTISK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 hehe, den var fet.. registrerer at lsk leder 1-0... kom meg ikke dit jeg"! faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå