Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette bildet er så bra. Fotografen ber alle se ville og gale ut i det han tar bildet. Og se på Gaute!!! Han ser like crazy ut som sentralbanksjefen.

s2.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Markus! Hjælp!

har sonyE 630, fikk den nettopp....hvordan overfører jeg denne filen til telefonen....kan du sende meg den via sms eller no? hva skjer a?

:blink:

som dere sikkert skjønner er jeg ikke helt up to date med telefonteknikkens vidunderlige verden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At man får overførte det via MMS tviler jeg på...

Prøver å laste den ned via WAP på min T610, men får feilmelding om at det ikke er et støttet format.

Men kanskje det fungerer på din T630. Skriv linken "http//www.bjolgerud.no/video/stabaek.thm" i WAP browseren din på telefonen og se hva som skjer.

Hvis du har stasjonær pc må du antagelig kjøpe kabel, har du bærbar har du antageligvis trådløse muligheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hvertfall et valg (på mobilen da..går vel ikke da nei..), kan sende forskjellige themes som mms..

Uansett, elsker den nye layouten... Ikke dum den skjermbakgrunnen heller. *leser den om og om igjen*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter her med min nokia 6510, og har ikke peiling på hva alle synes er så morsomt. Jeg har ikke følt det sånn siden jeg tryna på rollerblades foran Cafe Con Bar. Nok om det. Er det mulig å se hva dette er på pc'en?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Skjermbakgrunner
  • Opprett ny...