Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Mai 2013 Del Skrevet 1. Mai 2013 Du verden hvor mye dere kan om andre lags spilleres psyke, "mentalt talent" og ambisjoner. Jeg er MEGET imponert! Også jeg som trodde det kunne være mange forskjellige årsaker og faktisk tilfeldigheter som avgjorde hvem av idrettstalentene som lykkes med en profesjonell idrettskarriere - så koker det hele ned til mangel på mentalt talent. Jammen godt at Stabæk oppdaget dette i tide og ble kvitt Aoudia. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mai 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Mai 2013 Du verden hvor mye dere kan om andre lags spilleres psyke, "mentalt talent" og ambisjoner. Jeg er MEGET imponert! Også jeg som trodde det kunne være mange forskjellige årsaker og faktisk tilfeldigheter som avgjorde hvem av idrettstalentene som lykkes med en profesjonell idrettskarriere - så koker det hele ned til mangel på mentalt talent. Jammen godt at Stabæk oppdaget dette i tide og ble kvitt Aoudia. Herregud... 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Da er alle kampene i 2. runde klare, med 13 tippeligalag, 14 fra Adeccoligaen, og 5 fra 2.divisjon videre til 3. runde. Den enkle løsningen for NFF er vel å sette oss opp mot Asker - igjen. I utgangspunktet foretrekker jeg et lag fra 2.divisjon enn å møte et tippeliga-lag, men Asker kan bli vanskelig. Hvilken motstander ønsker vi? Blir vi satt opp mot et tippeligalag får vi vel i hvert fall hjemmebane. Oppsettet blir, ifølge NRK i går, klart til mandag. Alta Ranheim Ull-Kisa Kvik Halden Follo Stabæk Vålerenga Asker Kongsvinger Elverum HamKam Hønefoss Sandefjord Odd Flekkerøy Start Bryne Viking Brann Haugesund Hødd Aalesund Sogndal Rosenborg Bodø/Glimt Tromsø Levanger Fredrikstad Lillestrøm Mjøndalen Vard Molde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Enkel bortekamp må jo være å foretrekke. Og alle motstandere som spiller under Adecco skal vi slå. Alta, Levanger eller Fløy høres ikke spesielt vanskelig ut, for eksempel. Å sette Asker på plass etter møkkakampen i fjor hadde helt klart vært en opptur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 076 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Gi oss Rosenborg hjemme så vi kan ta den største skalpen først som sist. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Enkel bortekamp må jo være å foretrekke. Og alle motstandere som spiller under Adecco skal vi slå. Alta, Levanger eller Fløy høres ikke spesielt vanskelig ut, for eksempel. Å sette Asker på plass etter møkkakampen i fjor hadde helt klart vært en opptur. å ryke mot asker igjen i år hadde derimot vært bedritent Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Tipper på et tippeligalag, Asker blir det helt sikkert ikke siden vi møtte dem i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Håper enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Levanger borte ser morsomt ut http://fotball.aftenposten.no/nm/article278360.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Håper Kamma eller Elverum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Kvikk Halden, borte. En bortekamp med kort vei. Burde være mulighet til å gå videre fordi Kvikk sannsynligvis er høyt oppe etter 08 seieren, og derfor vil ta litt lettere på STB!!! Så kan vi heller ta Enga, LSK eller RBK hjemme i neste runde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Vi møtte vel Kvik Halden så sent som i 2009, så det er vel andre lag som er mer sannsynlige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 6. Mai 2013 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2013 (endret) 3. runde: Kvik Halden - Lillestrøm Asker - Vålerenga Odd - Sandefjord Viking - Bryne Vard Haugesund - FK Haugesund Brann - Mjøndalen Sogndal - Ull/Kisa Hødd - Molde Ranheim - Aalesund Levanger - Rosenborg Bodø/Glimt - Elverum Tromsø - Follo Alta - Hønefoss Stabæk - Fredrikstad Kongsvinger - HamKam Flekkerøy - Start Endret 6. Mai 2013 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Hvem spiller vi mot? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 6. Mai 2013 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2013 (endret) Hvem spiller vi mot? Ikke klart, den trekkes nå. Jeg oppdaterer forløpende. ***** Ikke trekning, men oppsett. Endret 6. Mai 2013 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Hvem spiller vi mot? Ikke klart, den trekkes nå. Jeg oppdaterer forløpende. Det ble Stabæk - Fredrikstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Stabæk-FFK. Kan bli spennende... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Spilles torsdag 30 mai kl 18:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Som Semb sier, blir dette et helt åpent oppgjør (forhåpentligvis). Vi får en god test på forholdet mellom lagene den 16.mai. Positivt med hjemmekamp, det var vel ikke så veldig mange kilometre som skilte, FFK spilte borte mot Kråkerøy (1-6) og Moss (0-2) i de første rundene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Dette er bra! Passelig tøff motstand når vi se på hvilke andre lag vi kunne ha møtt. I tillegg bør matchen kunne generere litt penger i klubbkassa og bortelagets fans bør kunne bidra til å skape en bra ramme rundt kampen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Ville helst hatt et dårligere lag, eller et tippeligalag. Denne matchen kommer nok ikke til å trekke folk som Enga, LSK eller RBK ville gjort, og det er en kamp der vi absolutt står i fare for å ryke ut. Håper gutta gjør skam på mine ord, og at vi får en stormatch i neste runde! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Ville helst hatt et dårligere lag, eller et tippeligalag. Denne matchen kommer nok ikke til å trekke folk som Enga, LSK eller RBK ville gjort, og det er en kamp der vi absolutt står i fare for å ryke ut. Håper gutta gjør skam på mine ord, og at vi får en stormatch i neste runde! Tradisjonelt har jo FFK kommet med mange tilskuere, men det er ikke sikkert at torsdag klokken 18 er ideelt med tanke på å trekke mange fra Fredrikstad. Så litt på KIL-FFK på søndag, og det så ut som om det var færre bortesupportere fra FFK enn det vi stilte med to uker før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 6. Mai 2013 Del Skrevet 6. Mai 2013 Ullevaal 2013, here we come! Heh, kødda. Neida, joda..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 29. Mai 2013 Del Skrevet 29. Mai 2013 Veien til Ullevaal ble litt kortere i dag etter at det smalt bomber rundt om i hele landet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 29. Mai 2013 Del Skrevet 29. Mai 2013 Veien til Ullevaal ble litt kortere i dag etter at det smalt bomber rundt om i hele landet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 30. Mai 2013 Del Skrevet 30. Mai 2013 Enda kortere i dag! Slå FFK etter nedturen i serien var utrolig deilig.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 30. Mai 2013 Del Skrevet 30. Mai 2013 Kvik Halden - Lillestrøm Asker - Vålerenga Odd - Sandefjord Viking - Bryne Vard Haugesund - FK Haugesund Brann - Mjøndalen Sogndal - Ull/Kisa Hødd - Molde Ranheim - Aalesund Levanger - Rosenborg Bodø/Glimt - Elverum Tromsø - Follo Alta - Hønefoss Stabæk - Fredrikstad Kongsvinger - HamKam Flekkerøy - StartJa hvem ønsker vi å møte i neste runde?Økonomisk ønsker jeg Engen, men sjansen for å gå videre er vel størst mot Alta eller Ham/Kam i mine øyne.Kan tenke meg det blir en Glimt - Tromsø kamp ihvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Mai 2013 Del Skrevet 30. Mai 2013 Det hadde vært deilig å slått ut LSK, spør du meg. Denne runden trekkes, så nå er alt like sannsynlig - vi har dermed 40 % sannsynlighet for å slippe TL-motstand. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 30. Mai 2013 Del Skrevet 30. Mai 2013 Trekkes i sportsrevyen på NRK på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 30. Mai 2013 Del Skrevet 30. Mai 2013 Trekningen for 4. runde blir sendt live på NRK klokken 19.45 førstkommende søndag. Følgene lag har spilt null hjemmekamper: RosenborgMoldeHaugesundVålerengaLillestrømStartFølgende lag har spilt èn hjemmekamp: TromsøRanheimBryneMjøndalenBodø/GlimtOddSogndalAltaHamKamStabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå