Buss1 Marius 854 Del Skrevet 8. April 2013 Del Skrevet 8. April 2013 Kommende lørdag sparkes toppserien i gang. Selvfølgelig koliderer Chixas kamp med guttas, som starter 1,5 timer før. 10 min unna på Nadderud. Selv vurderer jeg å dra fra Nadderud i pausen for å se chixa spille. Er det andre som vurderer å ta turen til Røa-Plassen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. April 2013 Del Skrevet 8. April 2013 Gjør nok dette selv, men det må ikke tas som en protest mot herrene. Heller som en protest mot hvordan man setter opp (TV-)kampene. Hadde ikke kvinnenes kamp blitt TV-kamp også hadde man jo vært helt nødt til å velge kun en kamp. Tar nå opp uansett begge kamper også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. April 2013 Del Skrevet 8. April 2013 Skal se ferdig guttas kamp før jeg drar til Røa, i valg mellom to Stabækkamper, prøver jeg alltid å prioritere hjemmekampen først. Burde vel klare å få med meg det siste kvarteret av første omgang for chixa, i tillegg til andre omgang. Utrolig lamt at det ikke går an å plassere kampene så de ikke kræsjer. En halv times forskyning (eller aller helst en time) er jo alt som trengs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 8. April 2013 Del Skrevet 8. April 2013 Drar nok opp til Røa i pausen på Nadderud. Dette er fryktelig irriterende. Hadde det bare vært denne ene gangen så. Men neida!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 8. April 2013 Del Skrevet 8. April 2013 Ser ferdig kampen på Nadderud, og drar deretter til Røa. Prioriterer hjemmekampene i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 9. April 2013 Del Skrevet 9. April 2013 Jeg har enda ikke bestemt meg. Men tenker sånn i forhold til å markere noe at det blir større effekt av at man kommer rett før pause til Røa, enn at man går i pausen fra Nadderud. Det er ikke like merkbart at 30-35 stk går fra Nadderud i pausen, enn at så og si hele bortelagets supportere kommer rett før pause. Hvordan er den beste måten å komme seg til Røa på? Banen til Borgen og bytte der? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 9. April 2013 Del Skrevet 9. April 2013 Jeg har enda ikke bestemt meg. Men tenker sånn i forhold til å markere noe at det blir større effekt av at man kommer rett før pause til Røa, enn at man går i pausen fra Nadderud. Det er ikke like merkbart at 30-35 stk går fra Nadderud i pausen, enn at så og si hele bortelagets supportere kommer rett før pause. Hvordan er den beste måten å komme seg til Røa på? Banen til Borgen og bytte der? Sitte på med noen som har bil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. April 2013 Del Skrevet 9. April 2013 Jeg har enda ikke bestemt meg. Men tenker sånn i forhold til å markere noe at det blir større effekt av at man kommer rett før pause til Røa, enn at man går i pausen fra Nadderud. Det er ikke like merkbart at 30-35 stk går fra Nadderud i pausen, enn at så og si hele bortelagets supportere kommer rett før pause. Hvordan er den beste måten å komme seg til Røa på? Banen til Borgen og bytte der? Det vil være veldig merkbart om 30-35 personer forsvinner fra ståfeltet i pausen. Det er slutt på tiden da vi hadde ett stappet ståfelt på nadderud også. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. April 2013 Del Skrevet 9. April 2013 Jeg har enda ikke bestemt meg. Men tenker sånn i forhold til å markere noe at det blir større effekt av at man kommer rett før pause til Røa, enn at man går i pausen fra Nadderud. Det er ikke like merkbart at 30-35 stk går fra Nadderud i pausen, enn at så og si hele bortelagets supportere kommer rett før pause. Hvordan er den beste måten å komme seg til Røa på? Banen til Borgen og bytte der? Dersom vi hadde kommet samtidig midt i førsteomgang hadde det blitt en ganske merkbar effekt for såvel spillere (plutselig får de masse støtte) som for TV-selskap (kanskje prøve litt mer å unngå kollisjoner?). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 9. April 2013 Del Skrevet 9. April 2013 Jeg har enda ikke bestemt meg. Men tenker sånn i forhold til å markere noe at det blir større effekt av at man kommer rett før pause til Røa, enn at man går i pausen fra Nadderud. Det er ikke like merkbart at 30-35 stk går fra Nadderud i pausen, enn at så og si hele bortelagets supportere kommer rett før pause. Hvordan er den beste måten å komme seg til Røa på? Banen til Borgen og bytte der? Det vil være veldig merkbart om 30-35 personer forsvinner fra ståfeltet i pausen. Det er slutt på tiden da vi hadde ett stappet ståfelt på nadderud også. Jeg sier ikke at det ikke er merkbart om folk forsvinner, jeg sier det kan være mer merkbart om vi kommer samlet til Røa godt ut i 1 omgang. Jeg tror da ikke det er 2009 lengre Poenget mitt er at vi kan forsøke å gjøre NFF og tv folket så oppmerksom som overhodet mulig på konsekvensene av at de legger kampene likt. Hadde det blitt lagt merke til at vi kom sent, og det hadde blitt kommentert med at vi så ferdig kampen på Nadderud kan vi bidra til å understreke at vi ikke er så mange, og når man må velge så kan vi ikke velge begge samtidig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. April 2013 Del Skrevet 10. April 2013 +1 på Mortimer her. Ingen drar fra Nadderud før kampen mot Kristiansund er over. Den prioriteringa er veldig enkel. Som det er nevnt her hadde det vært en fin markering om bortesupporterne kommer samtidig 30 minutter uti kampen på Røa, gjerne med en solid hyllest til NFFs vanvittige serieoppsett. Snart starter serien i februar og det spilles en kamp hver jævla dag helt til bursdagen til Jesus om utviklinga fortsetter. I så fall (felles ankomst) bør det gå fellestransport fra Nadderud. (BussMarius?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. April 2013 Del Skrevet 11. April 2013 Etter dagens trening ser det ut til at Ingrid H er tilbake i mål, mens backracken nok vil bestå av Siri, Stine, Toril og Trine. Spørsmålet er vel hvem som blir flyttet ut på den andre backen. På midten blir det nok Caroline, Cathrine og Katrine, mens det på topp er mer å velge i. Elise, Ida, Leni og Melissa kjemper om tre plasser. Kanskje litt bekymringsfullt at et par faste er ute, men ser vi hvem som erstatter dem er det ingen grunn til bekymring. Røas lagoppstilling bekymrer meg ikke, og eneste er at jeg håper at spillerne ikke tar like lett på det som vi gjør. Røa ser fortsatt OK bakover på banen, og om vi er ukonsentrerte kan de kontre inn mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 11. April 2013 Del Skrevet 11. April 2013 Kanskje litt bekymringsfullt at et par faste er ute, men ser vi hvem som erstatter dem er det ingen grunn til bekymring. Røas lagoppstilling bekymrer meg ikke, og eneste er at jeg håper at spillerne ikke tar like lett på det som vi gjør. Røa ser fortsatt OK bakover på banen, og om vi er ukonsentrerte kan de kontre inn mål. Jeg frykter først og fremst 0-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 13. April 2013 Del Skrevet 13. April 2013 Noen av oss som skal på Røa kampen skal spise pizza på Nini etterpå. dersom flere er sultne er det bare å bli med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. April 2013 Del Skrevet 14. April 2013 Sjansesløseri en masse, men sjelden noen har skapt så mye mot et Røalag i fritt fall nedover tabellen. Stusser litt over at vi slipper til Røa på 5-6 svært farlige overganger hvor de får avslutte i god posisjon. Motspillet kan med andre ord godt være litt tøffere/mer kynisk, men du verden så bra laget er MED ball. Det burde blitt 7-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. April 2013 Del Skrevet 14. April 2013 Jepp, synes vi ser litt av det samme som ifjor at man er veldig gode i perioder for så å falle og la motstanderen være på høyde (kan ikke akkurat si at man slipper Røa inn i kampen igjen med 4-0 ledelse). Når vi møter de beste lagene (Lillestrøm og Arna/Bjørnar) er det ihvertfall viktig at de svakere periodene forsvinner, og at vi kan holde de gode periodene lengre). Ingen lag i årets serie er så dårlige at man vinner om man spiller kampen på halv maskin (spesielt med tanke på at de fleste lag nok vil gi ekstra mot Stabæk). Dog skal man ikke klage. Storseier borte mot Røa er flott uansett hvor svekket de er, og det er verdt å merke seg at Elise med sine to scoringer har dobbelt så mange mål for Stabæk mot Røa enn hun hadde for Røa mot Stabæk (ikke inkl. straffekonkurranse). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. April 2013 Del Skrevet 15. April 2013 Jeg velger å la de som påvirker laget direkte bekymre seg over at vi slapp inn ett trøstemål, og konkluderer med følgende: Vi hadde fullt kjørt de første 15-20 minuttene av andre omgang (etter en tordentale fra trener i pausen) og det var alt som krevdes for å kvitte seg med Røa. Et Røa som i det minste kommer til å havne langt høyere enn kvalikk. Det er vel kun Avaldsnes, Arna/Bjørnar og LSK jeg føler meg sikker på at vil være klart bedre enn Røa denne sesongen. Så da får vi si oss meget fornøyd. På denne banen har vi tross alt tidligere hatt følgende resultater: 0-0 0-0 2-2 2-1 (altså seier til oss) Da skiller 4-1 seg ganske markant ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. April 2013 Del Skrevet 15. April 2013 Det er vel kun Avaldsnes, Arna/Bjørnar og LSK jeg føler meg sikker på at vil være klart bedre enn Røa denne sesongen. At Avaldsnes skal være et av lagene som skal være klart bedre enn Røa føler jeg meg langt fra sikker på. Personlig har jeg mer tro på at det laget kan bli årets skuffelse sett i forhold til forventnigene. Bytter du ut Avaldsnes med Stabæk er jeg mer enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. April 2013 Del Skrevet 15. April 2013 Det er vel kun Avaldsnes, Arna/Bjørnar og LSK jeg føler meg sikker på at vil være klart bedre enn Røa denne sesongen. At Avaldsnes skal være et av lagene som skal være klart bedre enn Røa føler jeg meg langt fra sikker på. Personlig har jeg mer tro på at det laget kan bli årets skuffelse sett i forhold til forventnigene. Bytter du ut Avaldsnes med Stabæk er jeg mer enig. Jeg mente sammen med oss, ja. Når Avaldsnes putter inn så mye penger i laget, får de godta at det blir såpass store forventninger som at de skal havne foran Røa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå