Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Interessant! Er det noen som også har noen hete tips om bartevoks? Tror det er en side som heter www.fjernbartifart.no, men jeg er litt usikker på om den kanskje ble nedlagt fordi Bratseth ikke likte måten den fikk trøndere til å fjerne varemerket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pi_Meson 0 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Gudbedre. Jeg kikker innom på mange supporterfora, og står det noe der om Rosenborg, så vil jeg jo se hva det er. Er det så rart? Det var stabaek.no som kom med den utløsende terminliste-kommentaren på forsiden. Det begynner å bli en stund siden sist nå, men det var ille før: på denne tiden i fjor stod det vel omtrent mer om RBK enn om Stabæk på forsiden. Siden starter dere selv denne tråden om Rosenborg på forumet, og tråden hadde allerede sju innlegg før jeg blandet meg inn. Hvis problemet er at det blir diskutert Rosenborg på deres forum, får dere lete etter årsaken blant deres egne. Hvis dere gjerne vil diskutere Rosenborg, men ikke aksepterer at Rosenborg-supportere blander seg inn, så får dere stenge meg og mine likesinnede ute. At diskusjonen plutselig blir uinteressant i det øyeblikket noen tilbakeviser feiltakelsene og de tomme beskyldningene som rådet grunnen, er ille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 jeg personlig syntes det er veldig hyggelig at du stikker innom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Mai 2004 Del Skrevet 9. Mai 2004 Enig med Markus. Men så var det slitsomme gjester som stikker innom og ikke ikke skjønner hintene om at det er tid for å forlate stedet igjen da. Man må formelig dytte dem ut av utgangsdøra - mens man understreker hvor hyggelig det var at de stakk innom - og slenger for sikkerhets skyld på sikkerhetslenken i tillegg til låsen. Man tørker svetten av panna og åpner ikke om vedkommende ringer på igjen - man har da kikkhull i døra. og nummervisning på telefonen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haavarl 0 Del Skrevet 10. Mai 2004 Del Skrevet 10. Mai 2004 men det som er unødvendig er at Bratseth noen dager før kampen mot Tromsø sier at Rbk skal kjøpe tromsøs beste spiller når overgangsvinduet åpner Det som er unødvendig er at journalistene på død og liv ønsker å spa fram og presentere slike "nyheter" rett før en slik kamp. Alle trenere har vel (forhåpentligvis!) en liste over spillere de ønsker. RBKs interesse for Gamst P har vært kjent lenge. Men avisene ønsker oppstyr, derfor passer det jo perfekt for dem å trekke frem dette nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. Mai 2004 Del Skrevet 10. Mai 2004 men det som er unødvendig er at Bratseth noen dager før kampen mot Tromsø sier at Rbk skal kjøpe tromsøs beste spiller når overgangsvinduet åpner Det som er unødvendig er at journalistene på død og liv ønsker å spa fram og presentere slike "nyheter" rett før en slik kamp. Alle trenere har vel (forhåpentligvis!) en liste over spillere de ønsker. RBKs interesse for Gamst P har vært kjent lenge. Men avisene ønsker oppstyr, derfor passer det jo perfekt for dem å trekke frem dette nå. Du har litt rett. MEN:Når dagbladet, vg, eller hva disse avisene heter, ringer til Brattseth og spør om han er interessert i MGP, kan han jo svare noe sånn som "Æ ønsk itj å kommenter eventuelle forsterkninger så nære kampen mot Tromsø." Han vet jo at alt han sier vil bli brukt for alt det er verdt av avisene uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg