Celebi2 883 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Virker som om vi kjører kampen i hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Nå har jeg sendt enda en klagemail, skjønner ikke at det skal være mulig å bruke så lang tid på å fikse det. Noen som vet om det er bare i Hødd-Stabæk det er sånn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 jeg fikk samme feilmeld mot slutten av Vinger kampen også.søppellevrandør.Heia NTF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Sist gjalt det alle kampene... Drit og dra, jeg switcher til fotballekstra på TV2 @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Virker som om vi kjører kampen i hvertfall! da har du vært heldigere enn meg med snuttene man har sett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 28. April 2013 (endret) Del Skrevet 28. April 2013 (endret) Funker ikke på noen maskiner. Faller ut etter alt fra 3 til 30 sekunder. Samme feil som alle andre. Kvaliteten er også elendig, vi fikk bedre kvalitet da vi streamet fra mobilkamera på ustream. Det spoler ofte framover helt uten forvarsel slik at alt oppleves hakkete og uforutsigbart. Dette betalte jeg 169 kr for ass, de pengene har de fått streng beskjed om å sende tilbake med en gang. Vi skulle ha sendt den bussen likevel ass! Endret 28. April 2013 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Posse, Alltidblaa, hvor er dere når Csports.no trenger dere! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Arg!!! Jeg har også sendt klagemail. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 samme problemer her. så tippeligakamp i går, det funka som bare det - merket ikke problemene sa. virker nesten som om de overfører via analogt modem til tider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 28. April 2013 (endret) Del Skrevet 28. April 2013 (endret) Virker som om Hødd har tatt mer over nå. I følge budstikka live. Vi har hatt ett stolpeskudd fra Brusinho, og de har også hatt en i tverrliggeren. Viktig med tre poeng i dag, ellers er vi virkelig kommet på etterskudd med poengfangsten Endret 28. April 2013 av Celebi2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Nå hoppa streamen min fra corner til oss til frispark for Hødd. De ødelegger til og med selve kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Samma dritten her.. møkkastream Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Flere som hører at kommentator kaller fredrik for brusdal? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Da fikk jeg hvertfall hørt kommentatorens oppsummering av første omgang, hjertelig takk csports!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Jeg kansellerte Csports ordren. Dette kunne jo ikke konkurrere med en vanlig tekstrapporteringstjeneste engang.Jeg ser de prøver med noe advokatspråk om at i det jeg har aktivert streamen mister jeg angreretten........."Dette innebærer at Kunden ikke har noen angrerett fra og med det tidspunkt da Kunden aktiverer streaming av innholdet." .....eh, nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Ruller på med pausekamera nå. Dette skjer stort sett aldri med Serie A. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 "Dette innebærer at Kunden ikke har noen angrerett fra og med det tidspunkt da Kunden aktiverer streaming av innholdet." Det er selvsagt bare piss uten noe juridisk hold i. Man vet ikke om varen (streamen) har feil eller mangler før man har startet den. Noen tror de kan finne på egne lover og regler selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 28. April 2013 (endret) Del Skrevet 28. April 2013 (endret) Hmmm nå avslutter strømmen på 02:00:00, er det mulig Edit: ny strøm, krysser fingre for en bedre annen omgang Endret 28. April 2013 av hoffisking Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Byttet til Opera, funker veldig mye bedre. Kun kastet ut to ganger siste 10. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Angrerett og garanti er to forskjellige ting. Det vil si at dersom du åpner en kamp som fungerer fint kan du ikke angre kjøpet. Dersom produktet du har bestilt ikke var som lovet, har du selvsagt all rett til å kreve refusjon. Det er litt som om du skulle kjøpt en DVD-plate. Butikken kan nekte å heve kjøpet om du har brutt forseglingen, fordi du kan ha både sett og kopiert filmen, men hvis du åpner coveret og platen er ubrukelig får du selvsagt hevet kjøpet på garanti. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Helvette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 funker bedre nå, tror jeg, sett første 6 min uten problemer, selv kvaliteten ikke er den beste. og der kom det første imot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Hvorfor ansetter de en partisk kommentator? Skjønner ikke vitsen med en Hødd supporter i kommentatorboksen, akuratt samme som mot KIL. Jubel i boksen når Hødd putter passer seg lite. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Holdningen til spillerne er trist å se.. Virker som de gir f i å prøve å vinne. Dette er Belsvik sitt ansvar, har mistet tålmodigheten til denne karen nå.MA som trener fra sommern? Ja takk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Virker som det skorter på både avslutningsteknikk og kreativitet i angrepsoppbygging. Har mye ball i følge tekstkommentator, men klarer ikke finne åpninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Virker som det skorter på både avslutningsteknikk og kreativitet i angrepsoppbygging. Har mye ball i følge tekstkommentator, men klarer ikke finne åpninger. Jeg kan rapportere at det som mangler er gutts, baller og blø for drakta. Jævlig irriterende måte å tape kamper på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Spillerne har hengt med hodet og insett tapet en halv time før slutt. Begredelig holdning av samtlige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Det var mer behagelig å se kampen da streamen ikke funka egentlig. Tydelig at SS har mye å si for innsats og selvtillit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Ser ikke ut som vi har lyst til å vinne, i tillegg ligger Hødd med 10 man bak ballen til enhver tid. Det er ingen bevegelse i det hele tatt, alt går ekstremt tregt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 28. April 2013 Del Skrevet 28. April 2013 Virker som det skorter på både avslutningsteknikk og kreativitet i angrepsoppbygging. Har mye ball i følge tekstkommentator, men klarer ikke finne åpninger. Jeg kan rapportere at det som mangler er gutts, baller og blø for drakta. Jævlig irriterende måte å tape kamper på. Ser ut som om gutta er utrolig slitne, og at de rett og slett ikke orker, kontra at de ikke gidder. Likevel bruker vi kun ett bytte.. Og det på en tung hødd-bane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå