knutta 1 865 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Kampen Hødd-Stabæk gikk jo i dass, det bedret seg en del i 2.omgang, men hele opplevelsen var stort sett ødelagt. Jeg har sendt en mail og klaget, men antar at det ikke er mulig å få noe tilbake uansett. Tenkte likevel å starte en liten tråd her, så hvis det er flere som har klaget og oppnår noe eller vet noe, så skrik ut så kan vi samkjøre oss litt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Csports er behjelpelige med refusjon. Jeg antar at du ordrett må be om å få refundert pengene dine og at de ikke tar initiativ til det basert på din klage. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Ja, hvis man har kjøpt enkelttilgang kanskje? Jeg har månedsabonnement (sagt opp), så tviler vel på at de gjør noe med det for å være helt ærlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Jeg fikk svar i dag på min tirade fra i går. Nå har jeg uansett ikke noe abonnement hos Csports, så refusjonen jeg ble tilbudt, får jeg jo ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Jeg fikk en hyggelig mail tilbake, tross de tre utbruddene de fikk av meg. Jeg har faktisk fått tilbake pengene mine, noe jeg synes var rett og rimlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Jeg fikk tilbakemelding nå: Tack för ditt mail. Inledningsvis vill jag beklaga det besvär du upplevt med tjänsten. Det var tyvärr tekniska problem under sändningen av matchen. Som kompensation för detta har jag nu förlängt ditt abonnemang med en kostnadsfri vecka. Har du ytterligare frågor är du varmt välkommen att kontakta mig eller mina kollegor! Jeg har nå forhåndsbetalt for et helt år. Dum som jeg er.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Jeg bestilte 24 timer, og jeg skal ha igjen de 169,-. Jeg vil ikke ha en kostnadsfri uke for noe som kanskje fungerer. Dessuten koster det i praksis ikke Cmore en dritt, da har de jo fått inn mer cash for en uke enn snittprisen blir dersom jeg skulle hatt månedsabonnement. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 29. April 2013 (endret) Del Skrevet 29. April 2013 (endret) Ikke fått svar, men jeg er tålmodig. Sendte de en mail ang. app for iPad i begynnelsen av fjorårssesongen og fikk svar tre uker etter at serien var ferdigspilt. Endret 29. April 2013 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Har sendt mail og klaget jeg også nå. I tillegg sendte jeg dem mail i forbindelse med forrige kamp, fordi jeg ikke hadde mulighet til å se den live og ville vite om de la den ut i opptak. Det første svaret jeg fikk var at de la ut de fleste kampene, men at de ikke kunne legge dem ut hvis de hadde hatt problemer med kampen, for da ville ikke arkiveringsfilene være fullstendige. Siden det kun var én kamp som lå i arkivet deres lurte jeg på om de virkelig hadde hatt problemer med 18 av 19 spilte kamper. Svaret jeg fikk da var at neida, de legger ikke ut de fleste kampene, de legger kun ut de som går på C More-kanalene. Hvorfor det var sånn fikk jeg ikke noe godt svar på. Håpløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Hva er poenget med å betale 1,2 milliarder kroner for å levere et produkt langt under pari? Slik Cmore forvalter investeringen sin så er de nødt til å gå på noen jævlige tap. De burde forstå at de må tilpasse både bemanning, kompetanse og teknologi til denne satsningen. Enten så har de feilberegnet grovt eller så er de tomme for penger og har ikke råd til å foreta de nødvendige investeringene i manpower og infrastruktur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 29. April 2013 (endret) Del Skrevet 29. April 2013 (endret) Tok en liten sjekk nå ettersom jeg husker å ha hatt store problemer med Csports i fjor. Sendte fem klagemail og fikk penger tilbake eller gratis tilgang i en uke hver gang. Hadde også lange mailutvekslinger med dem angående tilgang til kamper fra utlandet, og jeg sitter igjen med mange gode opplevelser fra kundeservice. Siste gang fikk jeg også penger tilbake uten å be om det. Når det er sagt så er kundeservice det eneste som er på samme nivå som TV2 Sumo. Selve tjenesten som vi betaler for er jo helt horribel. Tror det var tilsammen 6 eller 7 kamper jeg hadde problemer med i fjor og det blir fort 30 % av kampene jeg fikk sett. Det er beint frem grusomt. Endret 29. April 2013 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Savner da NRK sendte alle adeccokampene gratis på nettet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Og der var Zebra tilbake for oss Canal Digital-folk, gitt. Med Adecco og gode greier. 0-0 mellom Vard og FFK til pause, forøvrig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 JEg får ikke svar av forbanna kundeservice engang jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 JEg får ikke svar av forbanna kundeservice engang jeg Jeg sendte mail tirsdag formiddag, og fikk svar etter ca 36 timer (en ukes forlengelse av månedsabonnement). Rart at du ikke har fått svar, du har vel ventet lenger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Jeg sendte mandag formiddag, og har ikke fått svar ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 2. Mai 2013 Del Skrevet 2. Mai 2013 Jeg fikk svar tirsdag morgen, etter å ha sendt epost under sendingen søndag. Fikk også en ukes forlengelse av månedsabonnement. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Fikk svar nå etter en uke med en beklagelse og en ukes forlengelse av abonnementet. Bra de er konsekvente=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 4. Mai 2013 (endret) Del Skrevet 4. Mai 2013 (endret) Jeg fikk svar i dag, etter seks dager. Jeg påpekte det da jeg svarte igjen, og fikk dette: Självklart ska vi se över svarstiden på kundtjänst. Man ska få svar inom 24 timmar. Lang vei å gå der, med andre ord. Endret 4. Mai 2013 av Rettep 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 16. Juni 2013 Del Skrevet 16. Juni 2013 Ser at mange nevner at Adecco på Csports er gratis. Er dette et tidsbegrenset tilbud, eller er det slik ut sesongen? Hvis det viser seg at jeg har betalt for denne møkka, og det atpåtil uten å trenge det, så blir jeg kraftig forarget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 17. Juni 2013 Del Skrevet 17. Juni 2013 Tror det er tidsbegrenset, men skal ikke si helt sikkert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 17. Juni 2013 Del Skrevet 17. Juni 2013 Ser at mange nevner at Adecco på Csports er gratis. Er dette et tidsbegrenset tilbud, eller er det slik ut sesongen? Hvis det viser seg at jeg har betalt for denne møkka, og det atpåtil uten å trenge det, så blir jeg kraftig forarget. Jeg nevnte akkurat det der i klagemailen jeg sendte etter kampen i går, får se hva de svarer. Men det kan jo ta en stund, de bruker ofte opp mot en uke på å svare på mail... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 17. Juni 2013 Del Skrevet 17. Juni 2013 Svarte meg etter en halvtime, men svaret var kun svada. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 29. September 2013 Del Skrevet 29. September 2013 Heia Csports.skal ikke være mulig å levere så fantastisk dårlig tjeneste som Csports har levert i hele år.men dette topper kaken 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 29. September 2013 Del Skrevet 29. September 2013 Alt er dødt hos alle eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 29. September 2013 Del Skrevet 29. September 2013 ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 29. September 2013 Del Skrevet 29. September 2013 Bedre å starte 10kroners-tjeneste med en dude som filmer med mobil og streamer via 4g. Slår jo csports any day! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 29. September 2013 Del Skrevet 29. September 2013 Funker endelig her nå, 20 minutter inn i kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 29. September 2013 Del Skrevet 29. September 2013 Csports.no fungerer ikke i det hele tatt i Chrome, og i Firefox får jeg beskjed om at det ikke er mulig å logge inn akkurat nå. Amatører. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 29. September 2013 Del Skrevet 29. September 2013 Det største problemet med Csports er jo ikke bare at vi som er ihugga ikke får sett kampen.Men vi mister også de som er på vippen og som vi gjerne skulle hatt på hjemmekamper.Kommentatorene er dårlige, sendingene er elendige og kvaliteten er luguber.Hvor mye har Hallen fått i foret for å gi tjenesten til C-sports forran andre seriøse aktører lurer jeg på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå