Gå til innhold

Anbefalte innlegg


Kampen Hødd-Stabæk gikk jo i dass, det bedret seg en del i 2.omgang, men hele opplevelsen var stort sett ødelagt.

 

Jeg har sendt en mail og klaget, men antar at det ikke er mulig å få noe tilbake uansett. Tenkte likevel å starte en liten tråd her, så hvis det er flere som har klaget og oppnår noe eller vet noe, så skrik ut så kan vi samkjøre oss litt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk tilbakemelding nå:

 

Tack för ditt mail.

Inledningsvis vill jag beklaga det besvär du upplevt med tjänsten.
Det var tyvärr tekniska problem under sändningen av matchen.
Som kompensation för detta har jag nu förlängt ditt abonnemang med en kostnadsfri vecka. 

Har du ytterligare frågor är du varmt välkommen att kontakta mig eller mina kollegor!

 

Jeg har nå forhåndsbetalt for et helt år. Dum som jeg er....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bestilte 24 timer, og jeg skal ha igjen de 169,-. Jeg vil ikke ha en kostnadsfri uke for noe som kanskje fungerer. Dessuten koster det i praksis ikke Cmore en dritt, da har de jo fått inn mer cash for en uke enn snittprisen blir dersom jeg skulle hatt månedsabonnement.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke fått svar, men jeg er tålmodig. Sendte de en mail ang. app for iPad i begynnelsen av fjorårssesongen og fikk svar tre uker etter at serien var ferdigspilt.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har sendt mail og klaget jeg også nå.

 

I tillegg sendte jeg dem mail i forbindelse med forrige kamp, fordi jeg ikke hadde mulighet til å se den live og ville vite om de la den ut i opptak. Det første svaret jeg fikk var at de la ut de fleste kampene, men at de ikke kunne legge dem ut hvis de hadde hatt problemer med kampen, for da ville ikke arkiveringsfilene være fullstendige. Siden det kun var én kamp som lå i arkivet deres lurte jeg på om de virkelig hadde hatt problemer med 18 av 19 spilte kamper. Svaret jeg fikk da var at neida, de legger ikke ut de fleste kampene, de legger kun ut de som går på C More-kanalene. Hvorfor det var sånn fikk jeg ikke noe godt svar på. Håpløst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er poenget med å betale 1,2 milliarder kroner for å levere et produkt langt under pari?

 

Slik Cmore forvalter investeringen sin så er de nødt til å gå på noen jævlige tap. De burde forstå at de må tilpasse både bemanning, kompetanse og teknologi til denne satsningen. Enten så har de feilberegnet grovt eller så er de tomme for penger og har ikke råd til å foreta de nødvendige investeringene i manpower og infrastruktur.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tok en liten sjekk nå ettersom jeg husker å ha hatt store problemer med Csports i fjor. Sendte fem klagemail og fikk penger tilbake eller gratis tilgang i en uke hver gang. Hadde også lange mailutvekslinger med dem angående tilgang til kamper fra utlandet, og jeg sitter igjen med mange gode opplevelser fra kundeservice. Siste gang fikk jeg også penger tilbake uten å be om det.

 

Når det er sagt så er kundeservice det eneste som er på samme nivå som TV2 Sumo. Selve tjenesten som vi betaler for er jo helt horribel. Tror det var tilsammen 6 eller 7 kamper jeg hadde problemer med i fjor og det blir fort 30 % av kampene jeg fikk sett. Det er beint frem grusomt.

Endret av Marius
Lenke til innlegg
Del på andre sider


JEg får ikke svar av forbanna kundeservice engang jeg

 

Jeg sendte mail tirsdag formiddag, og fikk svar etter ca 36 timer (en ukes forlengelse av månedsabonnement). Rart at du ikke har fått svar, du har vel ventet lenger..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg fikk svar i dag, etter seks dager. Jeg påpekte det da jeg svarte igjen, og fikk dette:

 

Självklart ska vi se över svarstiden på kundtjänst. Man ska få svar inom 24 timmar.

 

Lang vei å gå der, med andre ord.

Endret av Rettep
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser at mange nevner at Adecco på Csports er gratis. Er dette et tidsbegrenset tilbud, eller er det slik ut sesongen?

 

Hvis det viser seg at jeg har betalt for denne møkka, og det atpåtil uten å trenge det, så blir jeg kraftig forarget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser at mange nevner at Adecco på Csports er gratis. Er dette et tidsbegrenset tilbud, eller er det slik ut sesongen?

 

Hvis det viser seg at jeg har betalt for denne møkka, og det atpåtil uten å trenge det, så blir jeg kraftig forarget.

 

Jeg nevnte akkurat det der i klagemailen jeg sendte etter kampen i går, får se hva de svarer. Men det kan jo ta en stund, de bruker ofte opp mot en uke på å svare på mail...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det største problemet med Csports er jo ikke bare at vi som er ihugga ikke får sett kampen.
Men vi mister også de som er på vippen og som vi gjerne skulle hatt på hjemmekamper.

Kommentatorene er dårlige, sendingene er elendige og kvaliteten er luguber.

Hvor mye har Hallen fått i foret for å gi tjenesten til C-sports forran andre seriøse aktører lurer jeg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Csports.no
×
×
  • Opprett ny...