Alberta 54 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Denne kampen er begynner 30 min før herrenes hjemmekamp mot Bryne. Det betyr at vi dessverre ikke har mulighet til å sette opp noen buss. Hva gjør folk denne kampen? Dette er en svært viktig kamp for Chixa da de ved seier kan få et lite forsprang mot LSK. Utrolig synd at NFF, NTF og alle andre kokker som har vært i bildet ikke har tatt hensyn overhodet til at vi er en supporterklubb med to lag. Begge lagene har disse kampene enormt behov for støtte, så dette blir en vanskelig avgjørelse. Har noen gjort seg noen tanker om hvordan de skal prioritere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Denne kampen er begynner 30 min før herrenes hjemmekamp mot Bryne. Det betyr at vi dessverre ikke har mulighet til å sette opp noen buss. Hva gjør folk denne kampen? Dette er en svært viktig kamp for Chixa da de ved seier kan få et lite forsprang mot LSK. Utrolig synd at NFF, NTF og alle andre kokker som har vært i bildet ikke har tatt hensyn overhodet til at vi er en supporterklubb med to lag. Begge lagene har disse kampene enormt behov for støtte, så dette blir en vanskelig avgjørelse. Har noen gjort seg noen tanker om hvordan de skal prioritere? Er tidspunktet for Chixa kampen flyttet? Etter det som står på NFF sine sider, så starter herrekampen 15.30 på Nadderud og Chixa 17.00 i LSK-Hallen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Neimen se på det! Den er flyttet til kl. 17. Bare jeg som ikke har oppdatert min kalender. Hjelper ikke så mye da.. Kampen til herrene er ferdig 1715. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Jeg gjør vel som sist, ser 1. omgang på Nadderud for deretter å komme meg raskest mulig til LSK-hallen. Veldig kjipt dette her, spesielt at det er "storkampene" til jentene der er kollisjon med. Om noen andre tenker å gjøre det samme har jeg vel plass til to stk. til i bilen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre her. To kamper jeg bare må være på. Mine synspunkter om NTF og Nils Røine kan rett og slett ikke postes på dette forum, men jeg kan røpe såpass at jeg ikke er helt enige med deres disposisjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 29. April 2013 Del Skrevet 29. April 2013 Jeg må prioritere jobben min på Nadderud. Jævla irriterende at jeg ikke kan se Chixa i LSK-Hallen. :angry: Grrrrrrrrrrrr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 1. Mai 2013 Del Skrevet 1. Mai 2013 Jeg håper jeg kan gjøre som Røa kampen. Første omgang på Nadderud, så sitte på med Frode??? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå