Alltid 219 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Litt deprimerende å se at det fortsatt står "Stabæk Fotball i Eliteserien" hver gang jeg logger inn på forumet når vi egentlig er i Adecco. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 078 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Kjeften, troll 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Litt deprimerende å se at det fortsatt står "Stabæk Fotball i Eliteserien" hver gang jeg logger inn på forumet når vi egentlig er i Adecco. Hvis du ikke er mer hardfør enn at du blir deprimert av dette så anbefaler jeg at du tar en tur til doktoren. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Litt deprimerende å se at det fortsatt står "Stabæk Fotball i Eliteserien" hver gang jeg logger inn på forumet når vi egentlig er i Adecco. Om du blir deprimert av det er vel mitt beste råd å la være å besøke forumet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Litt deprimerende å se at det fortsatt står "Stabæk Fotball i Eliteserien" hver gang jeg logger inn på forumet når vi egentlig er i Adecco. Om du blir deprimert av det er vel mitt beste råd å la være å besøke forumet... Her på forumet må du passe deg for hva du skriver, spesielt når du er ny. Nå skal det sies at jeg ikke har oversikt om du har trollet i 35 poster, for da kunne jeg til nød forstått dette: amuoest: Og sånn kvitter man seg med nye medlemmer på forumet. Posse: Hvorfor gidde svare? Ontopic: Du burde ikke dratt inn ordet "deprimerende". 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Litt deprimerende å se at det fortsatt står "Stabæk Fotball i Eliteserien" hver gang jeg logger inn på forumet når vi egentlig er i Adecco. Om du blir deprimert av det er vel mitt beste råd å la være å besøke forumet... Her på forumet må du passe deg for hva du skriver, spesielt når du er ny. Nå skal det sies at jeg ikke har oversikt om du har trollet i 35 poster, for da kunne jeg til nød forstått dette: amuoest: Og sånn kvitter man seg med nye medlemmer på forumet. Posse: Hvorfor gidde svare? Ontopic: Du burde ikke dratt inn ordet "deprimerende". Han har jo vært medlem på forumet ett drøyt år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Ville bare påpeke feilen, med gode intensjoner. Deprimerende var nok ikke riktige ordet, men ingen grunn til å reagere på denne måten. Jeg elsker stabæk som alle andre her inne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Ville bare påpeke feilen, med gode intensjoner. Deprimerende var nok ikke riktige ordet, men ingen grunn til å reagere på denne måten. Jeg elsker stabæk som alle andre her inne. Og jeg beklager at jeg kalte deg ny amuoest: Jeg tenker da i forhold til potter/posse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Jeg hadde det bare morsomt med Alltids ordvalg... Jeg kan godt oppklare litt uansett. Det er et bevisst valg at "Stabæk Fotball i Elitserien" har blitt stående på tross av at vi nå spiller i Adeccoligaen. Da vi rykket ned etter en begredelig sesong i 2004 og spilte 2005-sesongen i Adecco så valgte vi å la dette stå ettersom vi hadde planer om å rykke rett opp igjen. Det har vi planer om denne gangen også. Men, men. Vi får se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Alltid: Det har vært oppe til diskusjon før, men flertallet virker fornøyd med at det står Eliteserien, siden det er der vi hører hjemme. Klubben er bare en liten tur ned i Adecco et par år nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 4. Mai 2013 Del Skrevet 4. Mai 2013 Får vell slenge meg på jeg også da, la 1 fjær bli til 10 høns! Dere er alle helt usakelig, alle går på dråger! Dere er skikkelig teite alle mann! Potter er ett svin, på hasj og kokain. Sincus er en klovn. Alltid er bare så kul som tar fram dette viktige poenget om forumet vårt! Og posse er det største forum trollet! Takk for meg, dette er slutten på en supersaklig post! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg