Makka 10 Del Skrevet 10. Mai 2004 Del Skrevet 10. Mai 2004 Alltid. Uanstett !!! The show must go on !!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 10. Mai 2004 Del Skrevet 10. Mai 2004 Hepp! Det starter i DAG på Nadderud kl 1900!!!!!!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 10. Mai 2004 Del Skrevet 10. Mai 2004 #vi svikter aldri# det skal jeg skrive under på, kjempe innsats under hele kampen! Synd det ikke smitta over på gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 Det må da faen meg være lov å være misfornøyd med gutta.Når gutta spiller bra ,men taper,da kan en rose spillerne for innsatsen,men når de faen ikke gidder en dritt,bare dasser rundt i 40 min,viser ingen vilje til å gjøre en helhjertet innsats,da er det faen ikke rart at publikum og en del supportere blir provoserte og drar.På lik linje med det andre mennesker møter i arbeidslivet av kritikk dersom innsatsen deres er under moderat,bør ihvertfall fotballspillere kunne ta imot kritikk ved at publikum går ,når de FAEN ikke GIDDER å gjøre en innsats i det hele tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 Fra dagens Vg...kunne like gjerne vaert skrevet om oss... Hva er vaar plan B from outer space...I fjor vekslet vi formasjoner og taktikk, ofte midt i kamp, ofte med gode resultater. Gaute virker mer innstillt paa aa gjennomfore kamper uten altfor mye forandringer i aar. Og han sverger visst til hans utvalgte 11...Gaute maa torre aa prove nye losninger naa! IAO og Ohr paa topp, sand, tom og sammy inn paa midten er et par grep jeg gjerne skulle sett... "Inntrykket av tafatthet er det samme som sist, Rosenborg spiller plutselig uten markante ledertyper på banen, og fremfor alt ser det ut til å mangle en plan B når det butter. Det var mange Rosenborg-spillere som lot seg gjemme bort i går. Og de andre gjemte seg selv." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 PLAN B, Legge tilside alle prestasjonsmål og ambisjoner og konsentrere seg om å spille en enklere fotball! En kamp om gangen og ikke noen krise om vi taper.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 når de faen ikke gidder en dritt,bare dasser rundt i 40 min,viser ingen vilje til å gjøre en helhjertet innsats,da er det faen ikke rart at publikum og en del supportere blir provoserte og drar Mens andre velger å vise gutta at vi støtter dem "Alltid, Uansett". Så tar vi i stedet ut frustrasjonen på knut og Gaute etter matchen. Knut stilte på Onkel Blaa etter Glimt-kampen og forklarte så godt han kunne hva som skjedde. De som gikk hjem etter 4-2 fikk aldri fortalt ham hva de synes, det fikk vi som var igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 Det er lov å sette krav, så klart er det det. Supporterne er en av de viktigste stakeholders i Stabæk Fotball, og med lua i hånden tendenser hos supporterne, dør klubben ut. Se på Italia, der er det stormende jubel i oppgang, og pipekonsert til den store gullmedalje når fottisen er rævva. Så klart slenger de med leppa når det går rævva, og så klart går mange hjem når den femte triller i feil not. Nå stilte vel neppe Tord Grip opp på supporterpuben etter Lazio tap, men likevel. Let of steam heter det vel på engelsk, enklere sagt, gi uttrykk for følelser. Da klarer en å restarte systemet, og kanskje heve blikket til et litt videre perspektiv. Det er jo forøvig ikke snakk om krise i Stabæk, vi er for eksempel 4poeng bak RBK. De slår vi borte og hjemme, og er plutselig 2 foran. Viking har 3poeng, en kamp mindre dog. Bare vent, snart begynner det å glippe for lag som Ham Kam, Fredrikstad, Odd, Tromsø, og Stabæk skuta seiler opp på topp5 igjen. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 Gaute kommer på Blaa på onsdag, - invitert av $$. Ingen grunn til å tro at han ikke får høre hva folk føler der.... Poenget mitt er at jeg tror det er bedre å støtte laget så lenge kampen pågår (alltid, uansett) og så stille på treninga dagen etter, kalle inn Gaute på teppe e.l. når vi er misfornøyde. For det er vel ikke noen som tror at vi som sto igjen og sang Stabæksanger etter matchen på søndag gjorde det fordi vi var fornøyde med lagets innsats? Dette handler ikke om at vi ikke stiller krav, men om hvordan man fremfører budskapet. Så lenge vi gjør jobben vår på tribunen så er det også mye mer kraft i de krav vi stiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Mai 2004 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2004 (endret) Jepp, enig alt du sier i grunnen. Det er suverent å støtte gutta, i 90 fulle. Alltid. Uansett. Selvfølgelig. Men om en er så grinete at en vil hjem, så tror jeg ikke en klarer å tilføre de på banen særlig med positiv energi heller. Poenget blir vel at det er kulest at alle synger og roper i 90, men vil en gå hjem, så gjør du det. Forza Forza PS! Er det slik at en må ha servertilgang for å poste bilder her ?? Endret 11. Mai 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 PS! Er det slik at en må ha servertilgang for å poste bilder her ?? Nope. Du gjør følgende: Bruk "quote" når du svarer folk, ikke "fast reply". Der etter trykker du på "IMG" skriver inn url til bildet i den nye boksen som kommer opp. F.eks: http://www.stabaek.no/gfx/nyheter/slum.jpg Da blir resultatet slik: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 men også ja - for på en eller annen måte må du få lagt filen på nettet - mailer du den til meg så skal jeg legge den ut også kan du poste bildet på nettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Mai 2004 Del Skrevet 11. Mai 2004 Jepps, det var i grunnen det jeg lurte på . En må ha plass på en eller annen server for å få lagt et bilde ut på nettet, så da må en i ha server tilgang...Mulig dårlig formulert spørsmål. Takk takk. Så mailer jeg om jeg vil poste et bilde en dag. Takk. Hei. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg