Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ny toppkamp. Denne gang mot Arna/Bjørnar. Etter at Lillestrøm overraskende avga poeng i Grimstad så plutselig laget fra Bergen ut til å bli den største utfrodreren, men så spiller også de uavgjort mot Amazon, og man kan nok trekke den slutningen at ingenting kommer lett i år. A/B med et ungt lag, men allikevel kan vel mange av de sies å være rutinerte. Hege Hansen med sin hurtighet er farlig, men laget har bra kvalitet på de fleste plasser, og også en relativt bra benk.

For oss blir det vel fort det samme som sist, men Leni fikk en smell og er visstnok usikker. I tillegg er både Hanna og IK ute i tillegg til Ingrid Bakke. Postivt at Line er i spill igjen, og spilte mestparten av rekruttkampen på mandag. Dog er hun nok fortsatt et stykke unna en startellever. Maiken er vel i såfall i bakhand som en joker.

Så håper flest mulig tar seg en tur på Nadderud før det bærer til Follo. Rekker en øl (eller to) etter kampen også før bussen kjører.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller med følgende lag: Ingrid H - Siri, Toril, Trine, Cathrine - Caroline, Katrine, Ingvild - Leni, Elise, Ida. Reserver: Guro, Line, Stine, Julie, Melissa.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må jo ha vært årets toppkamp.

Total dominans på midten, jeg noterer kanskje en stor sjanse for A/B iløpet av 90 minutter. Og A/B er ikke et elendig lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A/B er kanskje seriens tredje beste lag, etter oss og bokstavkjekslaget fra stasjonsbyen (BFS), og jeg synes du er litt for romslig, gsk. Jeg tror faktisk ikke de hadde en eneste sjanse. Vi hadde muligens tosifret. Dette var helt usannsynlig betryggende. Nå håper jeg bare at flere følger Amazons eksempel og plukker litt poeng fra BFS, så kan dette bli riktig så hyggelig.

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SFK-Arna Bjørnar torsdag 9/5 14:00
  • Opprett ny...