Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De her inne som fortsatt mener at ikke noe må gjøres, og at dette løsner med Belsvik snart, kan dra til hælvette sammen med de som styrer denne skuta nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blir 2 div neste år.

Mener du det samme nå, etter kampen?

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

De her inne som fortsatt mener at ikke noe må gjøres, og at dette løsner med Belsvik snart, kan dra til hælvette sammen med de som styrer denne skuta nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blir 2 div neste år.

Med så sterk ordbruk, og ihvertfall med så mange utropstegn (hele 22 stykk) så bør han jo mene det samme?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deilig!!!

Kassi, Bolli og Brustad skal ha ekstra ros i dag. Hvis Belsvik benker Kassi nå så har han et stort forklaringsproblem.

Hørte du litt for mye på kommentatoren, eller? ;)

Hrmf.... og jeg som faktisk satt og irriterte meg over (hockey) kommentatoren som ikke kunne navnet på Boli... Tror han må ha hjernevasket meg. Jeje sånn kan det gå.

Edit:

På stabak.no heter han faktisk Bolin - http://www.stabak.no/news/article/1s6v7pes2z11j1je1c4humjy3b/title/seier

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider

At Kassi ikke har fått starte før nå er for meg et mysterium. Han har gjort flere gode innhopp og gjør en glimrende kamp!

Kan ikke det at Kassi har prestert bra med det opplegget han har fått vel så gjerne være et bevis på at opplegget har vært riktig som at det har vært feil? Kan hende hadde han prestert like bra om han var fast fra første seriekamp, kan hende ikke. Med tanke på hvordan han presterte i fjor er det iallfall ikke noe mysterium at han ikke var regnet som klar for førsteelleveren da sesongen startet. Det eneste "mystiske" i denne sammenhengen er at Haidar har fått spilletid på venstrekanten til tross for hva han viste som kantspiller i fjor.

Endret av Perfect 7
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk Follos første scoring og se Haugsdal kontra Ville Jalasto. Sistnevnte scorer selvmål, men likevel. Et soleklart eksempel på hvorfor Jalasto ville vært hundre ganger den kapteinen Haugsdal er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med så sterk ordbruk, og ihvertfall med så mange utropstegn (hele 22 stykk) så bør han jo mene det samme?

Litt i kampens hete der! Men er evig lei og vi møtte Follo idag. Jeg er 110% sikker på at Belsvik er feil mann og at det ikke ender med opprykk med han. Blir å kjempe på nedre halvdel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd med Timmi, vi blir definitivt svekket av å få inn Hammer der.

Jeg fryktet det samme, men Hammer bidro som bare oppover på venstrasida. Maks innsats, men samtidig rolig med ballen. Fantastisk positivt innhopp, Jørgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høydepunktene Målene er allerede tilgjengelig på Stabak.no!

http://www.stabak.no/free/videoId/o84v0smewd2d1cts0kdchpys4

Flott. Ser forresten at det er en jævel som driver og hysjer på Follos andre.

Fittim Adzemi, tror jeg han het. Ekstra deilig å slå slikt usympatisk pakk av noen kampfiksere.

Ellers liker jeg godt den innstillinga Stokken viser når han har putta reduseringsmålet. Istedet for å feire, maner han gutta til å jobbe videre - det er fortsatt en jobb igjen å gjøre. Det er bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd med Timmi, vi blir definitivt svekket av å få inn Hammer der.

Jeg fryktet det samme, men Hammer bidro som bare oppover på venstrasida. Maks innsats, men samtidig rolig med ballen. Fantastisk positivt innhopp, Jørgen!

Å si at vi definitivt blir svekket er jeg ikke enig i. Timmi har vist at han er god, men det er Hammer også. Tipper han er rimelig motivert til å trøkke til nå som han har sjansen. Uansett er det sunt at de som kommer inn er motiverte og at det er kamp om plassene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter Hammer som i går er vi ikke svekket, nei. Men i forhold til tidligere prestasjoner var det ganske naturlig å skrive det under kampen når Timmi må ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Follo-Stabæk
  • Opprett ny...