Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På tide at vi finner på noe annet Belsvik kan gjøre i klubben.

Endelig en som har skjønt det, takk!!!! Folk som ikke ser at noe må gjøres har faktisk virkelig ikke peiling på fotball!! Ser null forbedringer i dette laget og vi nærmer oss snart halvannet år med Belsvik... Tidenes bratteste nedover kurve. Vi går fra å bli PISSET på i TL til å kjempe i bunn i Adecco. Hva mer trenger jeg å si??

Endret av bølla
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens positive; vi gjennomførte 3 bytter. Dagens negative; alt annet...

Og så ser vi framover mot mandag og hjemmekamp. Like greit å ta alle baklengsmålene nå, så setter vi kremmerhusene riktig vei over helgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig en som har skjønt det, takk!!!! Folk som ikke ser at noe må gjøres har faktisk virkelig ikke peiling på fotball!! Ser null forbedringer i dette laget og vi nærmer oss snart halvannet år med Belsvik... Tidenes bratteste nedover kurve. Vi går fra å bli PISSET på i TL til å kjempe i bunn i Adecco. Hva mer trenger jeg å si??

Troll. Halve forumet klager jo på Belsvik bare noen slår en feilpasning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halve forumet inkl deg er også forbanna naive.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sukk,

Jeg hadde håpet at de to foregående kampene hadde gitt gutta en liten aha opplevelse om viktigheten av innsats og hard arbeid. Men dengang ei. I går var vi ikke tilstede i det hele tatt. Vi opptrer ikke som et lag, men 11 individer. Det virket nesten som om banen var for stor for oss. Vi orket jo ikke å dekke et eneste rom og når vi hadde ballen var det nada bevegelse eller rytme.

Særlig midtbanen skuffer monumentalt. Hvorfor i helvete slutter Trondsen å løpe på 1-0 målet deres? 2-0 målet er helt og holdent Stengel sitt. Han skal fortsette å markere Anier og ikke sette et halvhjertet støt mot ballfører. 3-0 målet er det kanskje vanskeliger å gjøre noe med, men det hjelper ikke å lunte halvhjertet hjemover når motstanderen kontrer i stor fart.

Nei dette var skuffende. Vi mangler helt klart ledertyper ute på banen. Noen som kan ta tak i laget når de ikke er mentalt tilstede. Jeg skjønner faen ikke hva som skjer - var det hybris? Er det slik at 2 seire, bygget på en god del tilfeldighet, gjør at unggutta tror de er bedre enn de er? På dette nivået her slår tæl og innsats talent hver eneste gang! Det burde vi ha lært av de to foregående kampene. Senker vi innsatsen, faller vi sammen som det korthuset vi er.

Her er det mye å ta tak i. Dette laget må forsterkes med mer rutinerte spillere i alle ledd før vi kan begynne å håpe på nok stabile prestasjoner over tid til å bli noe mer enn et middels godt Adeccoligalag. Vi later til å like å banke oss på brystet av at vi har 2 tenåringer som styrer den sentrale midbanen, men det er egentlig ikke et kvalitetstegn. I dag ble begge to avslørt, og da blir det vanskelig å vinne fotballkamper. Dessverre tillater ikke økonomien at vi kan ta de nødvendige grepene, så da kan det ta lang tid før dette laget er modent for større oppgaver enn Adeccoligaen.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man får betalt for å spille fotball må man VILLE ha ballen. Er meget sjelden det er mer enn én mann som ønsker ballen om gangen, og da er det veldig lett å forsvare seg mot oss. Opp med innsatsen og vær litt interesserte ! Hvis gutta er keene på kula og vi får første-, andre-, og tredjebevegelser offensivt og vi vinner dueller defensivt, da vinner vi fotballkamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit at vi skal være positive, støtte opp om laget og klubben uansett, men et sted går faktisk grensa. Når gutta tusler rundt utpå matta og ikke viser et fnugg av interesse for å legge ned en innsats, da blir jeg forbanna. Så det mot Follo i 11 minutter, så det igjen i 90 igår.

Det er en så soleklar mangel på respekt og en så ufattelig dårlig holdning og innstilling at jeg blir kvalm.

SKJERPINGS

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halve forumet inkl deg er også forbanna naive.

Er det naivt å tro at ingenting blir bedre av å klage på Belsvik hele tida fordi vi ikke har råd til noen andre?

Vi har all grunn til å være forbanna. Men mot FFK var det først og fremst spillerne som svikta - Belsvik kan sikkert gjøre mer for å få spillerne til å yte 100%, men de må ville det selv også. Skjønner ikke at det er klaging over at byttene ikke funker, når Belsvik faktisk tar ut spillere som spiller en begredelig kamp...hadde det vært å ta ut spillere som presterte bra og så sette innpå noen som gjorde umiddelbare feil ville det vært en annen sak.

Edit: bare så det er sagt - jeg tror ikke belsvik er en mirakelmann. Jeg tror ikke han er noen fantastisk trener. Men han er det vi må leve med. Og han har faktisk progresjon denne sesongen, syns jeg.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes iallfall det blir vanskelig å skylde på Belsvik for den prestasjonen som samtlige spillere leverte i går. Selv om det til syvende og sist er trenerens ansvar å trykke på de riktige knappene for å få spillerne til å gå på banen med riktig tenningsnivå, virker det som det skorter på mentalt talent i troppen. Flere av spillerne bør være flaue over hva de har prestert så langt denne sesongen og ikke minst over hvilken innstilling de viser.

Tipper for øvrig at Stengel spiller fotball kun på hobbybasis innen han har fylt 20 om han ikke tar seg sammen og innser at han ikke er så god at han kan spasere gjennom Adeccoligaen. Å få så lite ut av så mye talent...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er innstilling, innsats og vilje, eller mangel på dette. Hvis gutta er litt sultne og gir full pupp vinner vi de fleste kampene i år. Å motivere spillerne til å kline til i hver kamp er i mine øyne en av de viktigste oppgavene til en trener. Det fremstår ikke som om denne jobben blir gjort optimalt nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Fredrikstad - Stabæk 16. mai kl 20:05
  • Opprett ny...