kkh94 8 096 Del Skrevet 18. Mai 2013 Del Skrevet 18. Mai 2013 Nullstilling! Det er fridag, yr.no melder om sol og behagelige 17-18 grader, og Stabæk skal spille fotball igjen. Etter en positiv utvikling de to siste kampene der vi har vunnet på tross av spillemessige middels dager, falt innsatsen til 50% mot Fredrikstad, vi slapp inn et tidlig mål og korthuset raste sammen. Heldigvis får Petter fire dager på seg til å få spillerne til å fatte at 95% holder ikke, 50% holder ihvertfall ikke, og 100% er tilfredsstillende. Samtidig kommer Ull/Kisa også for å revansjere et tap, 1-4 på hjemmebane mot Kristiansund. Ull/Kisa er et nytt bekjentskap for oss. Spilte sin første sesong i Adecco i fjor, og klarte seg særdeles bra med Arne Erlandsen som trener. Hans resept var kjedelig, defensiv fotball med få scoringer, men den fungerte og Ull/Kisa kom helt til kvalikfinalen der de fikk ettertrykkelig juling av Sandnes Ulf. I år passer nok Kisa oss bedre. De har hentet inn Roar Johansen som trener fra Sarpsborg 08, og han ser ut til å ha tatt den artige, underholdende men ganske naive angrepsstilen med seg. Etter åtte kamper har Kisa bare én seier og 16 baklengs. Utifra det lille jeg har sett av dem virker det som de prøver å spille offensivt på bortebane også, noe som burde kunne gi oss mange angrepsmuligheter dersom Trondsen og Stengel kan være gode ballvinnere som tidligere i sesongen. Samtidig skal vi passe oss - på Kristi Himmelfart klarte Ull/Kisa 2-2 mot det samme Fredrikstadlaget vi fikk juling av på torsdag. Hvis gutta presterer 100% og vet å gripe muligheter vinner vi greit. Hvis ikke lukter det sesongens første hjemmetap... Tabellsituasjon: 10 Fredrikstad 8 3 1 4 13 - 13 10 11 Stabæk 8 2 4 2 11 - 13 10 12 Strømmen 7 1 3 3 6 - 11 6 13 Ullensaker/Kisa 8 1 2 5 9 - 16 5 Fem siste:Stabæk: UTVVT Ull/Kisa: UVUTT Forventer dette laget: Sayouba Haugsdal-Hammer-Jalasto-Timmi Brustad-Trondsen-Stengel-Kassi Stokkelien-Boli Ser dog gjerne at Næss kommer tilbake i midtforsvaret og at vi flytter Hammer ut på backen, samt at Haidar går inn for Stengel på midten. Ull/Kisa stilte med følgende lag sist: MagnussonKolbjørnsrud-Christiansen-Andresen-Kind Mikalsen Giæver-Aas-Ihugba-Suleiman Dos Santos-Langås Må innrømme at det ikke er mange kjente navn her. Stefan Logi Magnusson og Pål Steffen Andresen kjenner jeg fra Lillestrøm, og der har jo Magnusson ikke på seg rykte for å være spesielt høy klasse. Ellers kjenner jeg igjen Morten Giæver og Stanley Ihugba, som Johansen har tatt med seg fra Sarpsborg 08. Steevan Dos Santos er forøvrig et 195 cm høyt beist fra Kapp Verde som vi må passe på. God kamp, bare gutta vil så tar vi denne! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 18. Mai 2013 Del Skrevet 18. Mai 2013 Bra. Haugsdal må virkelig vekk fra backen. Det tror jeg også vil skje. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 19. Mai 2013 Del Skrevet 19. Mai 2013 Jeg har en god følelse for kampen mot Ull/Kisa. Gutta må heve seg etter kampen i Fredrikstad, og jeg tror Ull/Kisa kommer til å merke at det blir tøft å møte Stabæk på Nadderud i morgen. Høyt tempo fra start, skikkelig innsats og duellspill, og vi kommer til å se den første storseieren i serien siden Lillestrøm i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 19. Mai 2013 Del Skrevet 19. Mai 2013 Jeg er redd for at vi mister mange på tribunen med tanke på fredrikstad kampen, samt at vi mister nok flere hvis vi ikke viser gode takter og vilje mot ull kisa. Jeg forstår frustrasjonen mange opplevde under fredrikstad kampen, jeg synes vi hadde noen ufine takter i løpet av matchen, men på slutten viste $$ at vi faenmeg er verdens beste motgangsupportere! Og det må vi bare fortsette med! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Ille nærvøs før mach nå ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Samme her gitt, denne matchen er uhyre viktig for trua på sesongen videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Stengel har lovet meg betydelig bedre prestasjon i dag. Så får vi se om han lever opp til sine ord. Tipper vi vinner 2-1... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Har ikke tro på at vi holder nullen, men håper å se gode tendenser fremover. Tipper 4-1 og opptur... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Vi er best de første og siste ti sekundene. Hadde vært lungt å se gutta spille sånn i 2 omganger. Evt flere kamper. På tribunen er det stillere enn vanlig, folk er fortsatt tomme etter max innsats i Fredrikstad uten å få noe igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Jeg trodde det var en stilleaksjon på ståfeltet som jeg ikke hadde fått med meg. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Lurer på frisparkstatestikken i denne kampen. Må være noe sånn som 20-5 i Ull-Kisas favør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Trekker tilbake alt jeg sa om dømmingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Heldigvis klarte den elendige dommeren å se den klare straffen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Deilig med seier, men vi gjør det litt for spennende. Det er ganske tafatt spill til tider, men vi har såpass store sjanser at vi burde punktere denne kampen tidligere. Ull/kisa var ikke spesielt gode. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Fy faen så deilig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 drittkamp, men godt med 3 poeng på en halvdårlig dag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Vi er greie offensivt i perioder, men ellers blir det ganske tafatt. Virket til tider som om Belsvik hadde gitt beskjed om å ikk spille på Brustad, for ofte når han var umarkert så prøvde vi oss istedenfor på noe halvhjertet og improvisert på venstresiden. Granli: gjør seg ikke bort, men har en del feil defensivt. Merket etterhvert at jeg var litt nervøs når vi hadde corner og han skulle stå bak og passe på kontra. Missen rett før pause legger jeg på "Vi er Stabæk og det er fysisk umulig for oss å score på 100%-sjanser"-kontoen. Haugsdal: Hva faen var det Arne ga han mens han sydde? Jeg har lyst på litt av det. Var plutselig en ti ganger bedre fotballspiller. Dommeren: har NFF så desperat behov for dommere at de godkjenner han jævelen her, så stiller jeg med glede opp. Jeg kan reglene, det ser ut til å holde. UIl-Kisa: Håper virkelig vi slipper å møte dette laget neste sesong. Usportslige drittsekker som legger seg overalt. Denne fyren på 1,95 var forøvrig den mest ubrukelige spissen jeg har sett. Og: jeg håper virkelig at Kassis og Timmis skader blir kortvarige? Og helst også få Haidar tilbake? For nå begynner det å bli jævlig tynt på benken. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Enig i alt sammen. Dessuten tre viktige poeng for å slippe unna bunnen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Dette var deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 20. Mai 2013 (endret) Del Skrevet 20. Mai 2013 (endret) Når pleier høydepunktene fra kampene å bli lagt ut på stabak.no? Endret 20. Mai 2013 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Dette håper jeg blir stående som desidert dårligste notering fra tribunen. Blant annet 25 minutter uten synging fra starten av kampen. Og så håper jeg vi snart kan begynne å sette de fete sjansene også. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 jeg led meg bare igjennom 2. omgang. En utrolig heldig seier. positivt: Her er det store muligheter for forbedring av alt. negativt: < SENSURERT > 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Dette håper jeg blir stående som desidert dårligste notering fra tribunen. Blant annet 25 minutter uten synging fra starten av kampen. Og så håper jeg vi snart kan begynne å sette de fete sjansene også. Folk var nok ganske tømt etter å ha tent voldsomt i Fredrikstad, og så bli servert det vi fikk der. Da virker det ikke som om noen finner krefter til å være forsanger. Det kan høres banalt ut, men dette er folk som har gitt alt i én eneste lang nedtur i 2 1/2 år, da vil man alltid ha perioder der man ikke finner så mye energi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Til alzheimer 2.omgang var mye bedre enn første.... Og stb ingen grunn til å beklage noe, bedre supportere finnes ikke. Og kanskje er det sånn at når vi kan avgjøre en dritt dårlig kamp i det 91 minut så går det oppover, kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Stengel har lovet meg betydelig bedre prestasjon i dag. Så får vi se om han lever opp til sine ord. Han var tydelig tent iallfall. Det virker som han enten er apatisk og lat eller stresset og overtent, alt etter dagsform. Hadde ikke gjort noe om han klarte å finne en bedre balanse med konstruktiv aggressivitet og ro. Veldig umoden i stilen, rett og slett. Det er kanskje urettferdig å forvente noe annet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Vi er veldig lite farlige siste tredjedelen, virker som om det mangler et par stykker som brenner for å score mål ala Nannskog, Pall osv. Mande har en tendens til å kline ballen så langt vekk han klarer hver gang han får ballen i hendene, jeg vil at ballen skal settes igang på backene slik at vi kan bygge opp mer bakfra. Virket som om ungguttta hadde lyst til å vise seg idag og at det gikk en lite faen i dem. Rart det ikke ble flere kort. Banen er skikkelig ræva og ødelegger mye. Boli er sinnsykt ego. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Når pleier høydepunktene fra kampene å bli lagt ut på stabak.no? Nå er de ute - http://www.stabak.no/free/videoId/35wnlu7lcish1i8l0rmtpxuk1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Det blåses aldri farlig spill på sånne.I tillegg går Granli ned med hodet, så skal ikke blåses for et uansett. Om ballen er inne er rimeig umulig å se på disse bildene, men jeg så ingen store reaksjoner på gutta. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 20. Mai 2013 Del Skrevet 20. Mai 2013 Når pleier høydepunktene fra kampene å bli lagt ut på stabak.no? Nå er de ute - http://www.stabak.no/free/videoId/35wnlu7lcish1i8l0rmtpxuk1 Men de har selvsagt ikke tatt med langskuddet fra første omgang. Faen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå