Gå til innhold

Turtråd: Bodø/Glimt - Stabæk 17. juni

Posse
 Del

Anbefalte innlegg

Hallåå!

Denne turen er ikke egnet som busstur, men det finnes andre måter å komme seg opp til fiskeværet på. Som dere kanskje har fått med dere har Widerøe et samarbeid med NTF om å tilby bortesupportere 2 for 1 i forbindelse med kamp. Imidlertid lå ikke denne kampen i listen over tilgjengelige tilbud, så jeg kontaktet NTF for å høre hvorfor - all den tid dette er en av de få kampene vi faktisk bare flyr til. De fikk svar fra Widerøe:

I utgangspunktet kan vi ikke tilby gode flyforbindelser til alle kamper. Den aktuelle kampen krever mellomlanding og litt mer reisetid enn for direkteruter. Vi har noen kombinasjonsmuligheter fra Sandefjord til Bodø, men det ikke så mange flyavganger å velge blant, dessverre.
Men jeg har uansett lagt ut tilbudene nå, så de kan sjekke om det er noe som kan passe for dem:-)
Vi må bare beklage at det dessverre er noen begrensninger i Widerøes flyruter.
I øyeblikket er dette de billigste billettene jeg kan finne:
Til:
15:20 Oslo (TRF) Widerøe (WF418)
Widerøe (WF614)
19:25 Bodø (BOO)
4t:05 1 stopp info
NOK 848,-
Retur:
10:40 Bodø (BOO) Scandinavian Airlines (SK4571)
Widerøe (WF485)
14:50 Oslo (TRF)
4t:10 1 stopp info
NOK 1 057,-
Så da er det bare å finne seg en reisepartner. Hvem tenker seg til Bodø?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du fikk snakket med NTF og ryddet opp i det, Posse! Vi er to som reiser med flyet som går kl. 12.05 mandagen og tilbake kl. 10.40 dagen etter, så det blir 1100 kr p.p for fly t/r.

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er den beste prisen man får til hos Norwegian p.t.

Norwegian.PNG

For 160 kr mer får man morgenflyet på tirsdag som er på Gardermoen kl 8:30. Da går det bare en halv arbeidsdag.

Ser ut til at hotellene er ganske fulle?

å dra fra oslo 13:20 mandag 17, og hjem fra bodø kl 10:55 samme dag er en spennende tidslinje

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært litt bitter nå, dersom jeg hadde bestillt billetter og gjennomfør planen om å dra til Bodø. På en annen side, godt det blir mer enn én dag mellom guttas kamper.

Edit: en irriterende skrivefeil

Endret av marbor
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er litt irritert jeg nå. først hadde jeg billetter opp på søndag, som jeg fikk gjort om til mandag, og tilsvarende med hotell. I tillegg endret fra en til to netter i Haugesund. Tviler på at det blir tur på meg til Bodø nå. Til Kristiansand kommer jeg meg, og får i tillegg en frinatt til gode på jobben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Turtråd: Bodø/Glimt - Stabæk 17. juni
  • Opprett ny...