alltidblaa 3 016 Del Skrevet 2. Juni 2013 Del Skrevet 2. Juni 2013 Dette blir en storkamp! Serieleder Ranheim har gjort det skarpt hittil, og blir på ingen måte lett match neste søndag. Kanskje de til og med slår oss. Da får vi i det minste vinne overlegent på tribunen! Det har vært litt slapt på ståfeltet i det siste. Mangler vi forsanger, tro..? Dere med Facebook finner event her: https://www.facebook.com/events/444024169027626/ Invitér i hytt og pine! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 2. Juni 2013 Del Skrevet 2. Juni 2013 Årets første hjemmekamp for min del. fy faen som jeg gleder meg! Lyst på dette laget fra start: SayobaHaugsdal - Jalasto - Hammer - TimmiBrustad - Stengel - Trondsen - KassiBoli - Stokkelien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Juni 2013 Del Skrevet 2. Juni 2013 Tror det blir ovennevnte lag Belsvik tar ut, jeg ser gjerne én justering, og det er naturligvis å flytte Hammer ut på back og få Ness inn i midtforsvaret. Men sånn blir det gjerne ikke når han vil beholde Haugsdal på banen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Juni 2013 Del Skrevet 2. Juni 2013 Lyst på dette laget fra start: .....................Nannskog Alanzinho........Veigar........Chippen ........Kobayashi.........Tchoyi Annan.....Svindal Larsen....Linderoth ..................Segerström ......................Olsen 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 2. Juni 2013 Del Skrevet 2. Juni 2013 svindal larsen i stedet for hauger..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 2. Juni 2013 Del Skrevet 2. Juni 2013 Hvorfor er det ikke kamp denne uka....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2013 Lyst på dette laget fra start: .....................Nannskog Alanzinho........Veigar........Chippen ........Kobayashi.........Tchoyi Annan.....Svindal Larsen....Linderoth ..................Segerström ......................Olsen Tror du skal slite med å få tak i grisegutt Olsen.. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 2. Juni 2013 Del Skrevet 2. Juni 2013 Hvorfor er det ikke kamp denne uka....?cup-en skulle egentlig ha vært spilt denne helgen, men ble flyttet til midtuka siden det var flere 2.div lag som har seriekamp denne helgen. Nff regnet vel ikke med at så mange 2.div-lag skulle gå videre til 3. Runde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 2. Juni 2013 Del Skrevet 2. Juni 2013 svindal larsen i stedet for hauger..? Lett. Men kan hende Henning kunne tatt plassen til Linderoth. hadde jeg husket han i farten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Juni 2013 Del Skrevet 3. Juni 2013 Litt enkel statistikk før kampen: I løpet av våre 11 offisielle kamper mot Adeccomotstand i år, har Vi laget det første målet fire ganger. Dette har endt med 2 seire og 2 uavgjorte. En kamp endt 0-0 Motstander laget det første målet 6 ganger. Dette har endt med 3 seire, 1 uavgjort og 2 tap. Hele 5 ganger i år har vi gitt fra oss en ledelse, mens vi hele 7 ganger har hentet inn en ledelse. Konklusjon: vi er gode på å snu kamper, men dårlige på å forsvare en ledelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 3. Juni 2013 Del Skrevet 3. Juni 2013 Bør klare minst U i denne. Kommer en del tøffe kamper nå. B/G og Sandefjord blir tøft Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 6. Juni 2013 Del Skrevet 6. Juni 2013 Ranheim må ha tidenes kleineste supporterlåt: http://tv.nrk.no/serie/fotball-nm-menn-veien-til-ullevaal/mspo30340513/29-05-2013#t=13m18s (hopp til Ranheim-Aafk) Kanskje vi skulle kødda litt med den låta, brukt samme melodi på Ra, ra, ra, ra, ra ,ra, ra, ra GÅ HJEM, Ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, GÅ HJEM, Ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra ,ra, ra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 6. Juni 2013 (endret) Del Skrevet 6. Juni 2013 (endret) Ranheim har verdens verste supportersang. Og verdens nest verste. Edit: Fjernet youtube-lenkene. La oss heller bare ignorere rælet fra Trondheim. Og heller fokusere på at Stabæk har verdens beste supportersang. Og verdens nest beste. Endret 6. Juni 2013 av alltidblaa 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Juni 2013 Del Skrevet 6. Juni 2013 Ranheim må ha tidenes kleineste supporterlåt: http://tv.nrk.no/serie/fotball-nm-menn-veien-til-ullevaal/mspo30340513/29-05-2013#t=13m18s (hopp til Ranheim-Aafk) Kanskje vi skulle kødda litt med den låta, brukt samme melodi på Ra, ra, ra, ra, ra ,ra, ra, ra GÅ HJEM, Ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, GÅ HJEM, Ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra, ra ,ra, ra! Den er jo en klassiker - sjekk mummitrollet på youtube! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 6. Juni 2013 Del Skrevet 6. Juni 2013 Jeg gikk en tur på stien låta deres er også en schläger. bare nevner det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 8. Juni 2013 Del Skrevet 8. Juni 2013 Noen skader eller suspensjoner hos Ranheim som kan svekke dem litt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Spent på denne kampen som blir en liten eksamen mot det beste laget i serien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Vises også denne gratis hos Csports, noen som vet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Antar det, men nå har jeg endelig kommet meg til riktig landsdel og er klar for kamp. Mulig å kjøpe medlemsskap i butikken før match i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Kan bli alt fra 5-0 til 0-5. Håper gutta har dagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Antar det, men nå har jeg endelig kommet meg til riktig landsdel og er klar for kamp. Mulig å kjøpe medlemsskap i butikken før match i dag? går jo ann å kjøpe på internett jo. kjekt. gjorde det og tar med en print screen av nettbanken hvis noen skulle mukke. ses! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Vises også denne gratis hos Csports, noen som vet? Jepp, virker sånn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Håper på mange på stadion i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Registrerer at forsanger treffer de høye tonene i Brustad-ropet veldig godt i dag. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Vises også denne gratis hos Csports, noen som vet? Jepp, virker sånn Hvordan får du til det? Jeg blir møtt med brukernavn/passord, og selv om jeg har Cmore total får jeg ingen Adecco :-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 JADA! 2-0 og NALive rapporterer om guts i duellene! Hva har skjedd med gutta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Hvordan får du til det? Jeg blir møtt med brukernavn/passord, og selv om jeg har Cmore total får jeg ingen Adecco :-( Hmm, merkelig. Jeg klikket på Fotball -> Adecco -> Stabæk-Ranheim, og ble deretter spurt om brukernavn/passord. Etter innlogging starten kampen automatisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Flere som sliter med dårlig lyd hos Csports? Bare på H øre/høytaler.Og hvorfor i allverden er det ikke repriser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Flere som sliter med dårlig lyd hos Csports? Bare på H øre/høytaler. Og hvorfor i allverden er det ikke repriser? Ikke noe problemer med lyden her. Repriser har de aldri hatt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Forøvrig, jeg er jævlig lei av elendig Adecco-dømming! Skulle stått 3-0 her om de ikke hadde vært blinde og oversett den klare straffen vi skulle hatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå