blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Hahaha."nå får de til og med hovedtribunen med på å synge.noe vi er vant med fra tyrkia i HVERTFALL ikke i Bærum."Denne kommentatoren til Csport har ikke vært på Stabæk kamp før eller? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Sitat en litt dårlig kommentator på Csports: "Nå synger til og med hovedtribunen på Nadderud, da har vi hørt det òg. Supporterne og langsiden synger til hverandre, det er slik som vi er vant til fra Tyrkia og ikke fra Tippeligaen, og i hvertfall ikke i Bærum!" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Digg mål av Trondsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Det ble sunget "Stabæk leker" i dag, og ja det stemmer så absolutt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Herlig kamp fra gutta! Bra kollektiv seier :-) Solid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Serielederen sendt hjem som slakt, mens SF gir bort 2 poeng hjemme mot UllKisa og Hødd taper hjemme mot Vard Haugesund En god dag! :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Trondsen var jævelig god i dag. Har savna spillere som tørr (og kan) skyte fra distanse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Håper for øvrig vi slipper denne dommeren mer i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Faen så deilig å komme hjem fra hytta til dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Herlig gutta! Synes Sortevik gjør en utmerket kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 -Kjempesmell for serieleder Ranheim http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10117382 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Fyfaen gutta gjorde en vanvittig match i dag! Samtlige virka heltente og det var laginnsats fra start til slutt. Visste knapt hvor jeg skulle gjøre av meg da Trondsen smalt den i krysset! Dette er en stor dag, folkens. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juni 2013 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juni 2013 (endret) Aftenposten: Stabæk knuste serieleder Ranheim Nettavisen: Stabæk knuste serielederne VG (som nevnt over): Kjempesmell for serieleder Ranheim Budstikka: Stabæk lekte med serielederne Budstikka: Sortevik: - Vi kan slå alle Budstikka: Se Petter Belsvik-intervju etter Ranheim-kampen NRK: Stabæk slo serieleder Ranheim NRK: Ranheim tapte for Stabæk Stabak.no: Stabæk smadret serielederen Ranheimfotball.no: Stabæk - Ranheim 4-1 (2-0) Endret 9. Juni 2013 av alltidblaa 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. Juni 2013 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2013 (endret) Gleder meg til høydepunktene kommer ut.Csports arkiv glimrer igjen med fravær.edit: Intervju med Petter etter kampslutt.http://www.budstikka.no/sport/se-petter-belsvik-intervju-etter-ranheim-kampen-1.7928530 Endret 9. Juni 2013 av blaasoldat 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juni 2013 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juni 2013 Gleder meg til høydepunktene kommer ut. alltidblaa fix! 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Fantastisk! Takk, alltidblaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Den beste kampen under Belsvik! Herlig innsats, smarte trekk, gode kombinasjoner og strukturen satt omtrent 100 %. Må bare trekke frem Villes løp på slutten, han er bare helt herlig. For noen oppofrende løp, kontante klareringer og FOR EN SEIERSVILJE og vinnerinstikt han bidrar med. Med slikt spill og innsats har vi en god mulighet til å slå ut Start! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 AWESOME Dette er vel den beste kampen vi har spilt siden 2009? Ranheim spilte også meget bra og gjorde dette til den beste fotballopplevelsen jeg har hatt på svært lang tid. En perle av en kamp. Og det hele krydret med en klovnetrio som skapte ekstra spenning og nerve i en egentlig lettdømt kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Fantastisk kamp idag! Beste kampen vi har spilt på noen år. Noen som har bilde av tifoen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Kom for sent til Tifoen dessverre men andre bilder fra kampen er her: 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 9. Juni 2013 Del Skrevet 9. Juni 2013 Etter dagens kamp står vi med nest flest mål i adecco'n med 20 mål, bare slått av Ranheim og Bodø/Glimt som har 21 hver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 10. Juni 2013 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2013 (endret) Gutta er vist ute å feirer seieren på Note i oslo. Endret 10. Juni 2013 av Slum Endret etter eget ønske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 10. Juni 2013 Del Skrevet 10. Juni 2013 Herlig kamp av gutta, har ikke kost meg så mye på kamp siden 2008!!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 10. Juni 2013 Del Skrevet 10. Juni 2013 Årets første kamp på stadion for min del. Kanskje jeg skal komme oftere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 10. Juni 2013 Del Skrevet 10. Juni 2013 Årets første kamp på stadion for min del. Kanskje jeg skal komme oftere Det anbefales! Var et helt annet Stabæk lag jeg så i går enn det jeg har sett på lenge. De var tøffere i duellene og vant stort sett alle sammen. Trondsen, Stokkelien, Stengel og Brustad utmerket seg med å gå tøft inn når ballen dalte ned på midtbanen. Deilig å se sutrete Ranheim spillere slå oppgitt ut med armene! Fint å se debutanten Thorsby utpå der og! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. Juni 2013 Del Skrevet 10. Juni 2013 Hvis de vinner neste match kan de få feire på byen for min del. Det hadde vært verre om de ralla etter tap mot Follo. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 10. Juni 2013 Del Skrevet 10. Juni 2013 for å sitere Ibsen: frihet under ansvar. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 10. Juni 2013 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2013 (endret) At gutta tar seg noen øl og feirer litt må vi tåle etter gårsdagens prestasjon. De vet godt selv hva som går og ikke går. Fet match, - Stabæk leker! Endret 10. Juni 2013 av Potter 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 10. Juni 2013 Del Skrevet 10. Juni 2013 Og det beklager jeg, derfor jeg fikk slum til å endre det. Var IKKE meningen å slenge dritt, Jeg synes en liten tur ut med ett par øl er jo ikke mye å riste av seg med en god ukes trening og når man grisebanker serieleder, fordi man spiller sykt bra, spør dere meg, er det FULT fortjent at de er ute å feirer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. Juni 2013 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2013 (endret) Endret innlegget til en møkkings Kittil, og samtidig skjult flere svar på dette innlegget. Endret 11. Juni 2013 av Slum leif 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå