Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hahaha.
"nå får de til og med hovedtribunen med på å synge.
noe vi er vant med fra tyrkia i HVERTFALL ikke i Bærum."

Denne kommentatoren til Csport har ikke vært på Stabæk kamp før eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat en litt dårlig kommentator på Csports:

"Nå synger til og med hovedtribunen på Nadderud, da har vi hørt det òg. Supporterne og langsiden synger til hverandre, det er slik som vi er vant til fra Tyrkia og ikke fra Tippeligaen, og i hvertfall ikke i Bærum!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fyfaen gutta gjorde en vanvittig match i dag! Samtlige virka heltente og det var laginnsats fra start til slutt. Visste knapt hvor jeg skulle gjøre av meg da Trondsen smalt den i krysset! Dette er en stor dag, folkens.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den beste kampen under Belsvik!

Herlig innsats, smarte trekk, gode kombinasjoner og strukturen satt omtrent 100 %.

Må bare trekke frem Villes løp på slutten, han er bare helt herlig. For noen oppofrende løp, kontante klareringer og FOR EN SEIERSVILJE og vinnerinstikt han bidrar med.

Med slikt spill og innsats har vi en god mulighet til å slå ut Start!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AWESOME

Dette er vel den beste kampen vi har spilt siden 2009? Ranheim spilte også meget bra og gjorde dette til den beste fotballopplevelsen jeg har hatt på svært lang tid. En perle av en kamp. Og det hele krydret med en klovnetrio som skapte ekstra spenning og nerve i en egentlig lettdømt kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets første kamp på stadion for min del. Kanskje jeg skal komme oftere

Det anbefales!

Var et helt annet Stabæk lag jeg så i går enn det jeg har sett på lenge. De var tøffere i duellene og vant stort sett alle sammen. Trondsen, Stokkelien, Stengel og Brustad utmerket seg med å gå tøft inn når ballen dalte ned på midtbanen. Deilig å se sutrete Ranheim spillere slå oppgitt ut med armene! Fint å se debutanten Thorsby utpå der og!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At gutta tar seg noen øl og feirer litt må vi tåle etter gårsdagens prestasjon. De vet godt selv hva som går og ikke går.

Fet match, - Stabæk leker!

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det beklager jeg, derfor jeg fikk slum til å endre det. Var IKKE meningen å slenge dritt,

Jeg synes en liten tur ut med ett par øl er jo ikke mye å riste av seg med en god ukes trening :) og når man grisebanker serieleder, fordi man spiller sykt bra, spør dere meg, er det FULT fortjent at de er ute å feirer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 843

Endret innlegget til en møkkings Kittil, og samtidig skjult flere svar på dette innlegget.

Endret av Slum
leif
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Ranheim
  • Opprett ny...