Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fungert her hele veien, så er ikke nødvendigvis csports sin feil. (ikke at jeg skal forsvare produktet...men er gratis så skal ikke klage for mye helle

Jeg har betalt for et helt år, så gratis er det ikke for meg. Har også en dritbra linje inn i huset 70/70 så det ER csports sin feil :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adecco er gratis på csports også...

Hvordan får man sett kampen på csports da? Får bare en registreringsside, der jeg må akseptere en kjøpeavtale etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man sett kampen på csports da? Får bare en registreringsside, der jeg må akseptere en kjøpeavtale etc.

Jeg bare logger inn, trenger ikke akseptere noen kjøpsavtale i alle fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem, men "gikk ut og inn" av siden så kom jeg rett til kampen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årsverste av kommentatorer på CSports (og det sier det meste, de er jo stort sett drepen). Burde vært mulig å slå ham av (men beholde resten av lyden)

Vi har ikke vært så gode vi heller, og med 2 tidlige bytter er jeg spent på 2. omgang. Må i det minste ikke synke så dypt. B/G får jo stort sett gå upresset gjennom midtbanen og frem til vår 16m...

Klarer vi å ro i land uavgjort i Bodø skal vi være veldig fornøyde...

Endret av BlaaAlltid
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje den mest uprofesjonelle kommentatoren jeg har hørt i forbindelse med tv-kamp og de to øverste divisjonene i Norge. Skulle tro han kommenterte for noen kompiser på utdrikningslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper gutta løfter seg mange hakk i pausen! For innsatsen i første var ræva. Flaks at det står 1-1...
Sitter også med hjertet i halsen og bare venter på at det skal gå galt når Hammer spiller på små marginer i forsvar. Håper jeg ikke jinxa det nå....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Bodø/Glimt - Stabæk
  • Opprett ny...